Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Sergein näyttelijä oli äänenä EasyWayn tai jonkun vastaavan mainoksessa. Nauratti kyllä kun kuvittelin Sergein lukemassa mainoksen sanoja paperilta vittuuntunut ilme päällä :D
Voisi hyvin olla se Lola josta ei näytetty kasvoja. Pietari tuli eka ja ei ostanut ja naisystävä olisi voinut kävellä perässä ja ostaa klubin. Kyllähän Tiiakin sano, että runkosarjassa ei ole paljon puhuttu Evan menneisyydestä, mutta Tuhmiksissa paljastuu asioita mitä Eva on puuhaillut ennen, kun hahmo tuli sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Sergein näyttelijä oli äänenä EasyWayn tai jonkun vastaavan mainoksessa. Nauratti kyllä kun kuvittelin Sergein lukemassa mainoksen sanoja paperilta vittuuntunut ilme päällä :D
Hahah eikä :D aina kun nään sen mainoksen niin mun ajatukset on ihan samat!
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat nyt niitä Gunnarin viimeisiä kohtauksia!
Ei mennä asioiden edelle.
Miksi Aaro tarvii Antonin apua tuohon korjaamoansan virittämiseen? Vai onko Anton hyvä syntipukki, jos jäävät kiinni?
Em käsitä miksei Tale ja Sanni edes kysynyt Kallelta, Talen vanhemmilta ja Letiltä apua rahaongelmiinsa.
Häiritsee jotenkin tosi paljon tuo, että yhtäkkiä Eva ja Kalle on ylimmät ystävykset, kun taas Monicalla ei ole enää ketään muuta kaveria kuin kiukkuinen siskonsa (ja Stubastian).
Mä ajattelin, että Dahlia olis sujauttanut jotain lääkettä Gunnarin kahvikuppiin kun tapasivat kahvilassa (kuvaruudusta oli rajattu pois kahvikuppi ja Dahlian kädet), mutta eipä takauma sijoittunutkaan tuohon hetkeen vaan kauemmas. En kyllä ymmärrä miten Dahlia oli varma, että juuri hääpäivänä Gunnarin lääkkeettömyys alkaa vaikuttaa. Oireiluhan olisi voinut käynnistyä vasta joskus häiden jälkeenkin.
Toivoisin, että Pupu käräyttäisi Dahlian :D
Vierailija kirjoitti:
Em käsitä miksei Tale ja Sanni edes kysynyt Kallelta, Talen vanhemmilta ja Letiltä apua rahaongelmiinsa.
Mä toivon kovasti, että huomisessa jaksossa Tale ryntää Marjutin ovesta ulos ennen kuin mitään tapahtuu.
Todella oksettava koko tilanne! Tale ahdistettu myymään itsensä.
Tuli vaan mieleen, että mitä jos Marjut ei maksakkaan Talelle sitä 100 000 euroa enää, kun sai porttikiellon. Eihän missään ole puhuttu sopiko Tale ja Marjut uudelleen rahasta?
Miksei Pietari voinut jo heti suhteen alussa kertoa tuosta koomassa/sairaana makaavasta vaimostaan Evalle? Tietääköhän Jannekaan, että isoveljellään on vaimo? Luulisi, että Pietari olisi edes jotain maininnut ainakin vanhemmilleen..
Voihan se olla myös kihlasormus?
Mitä, jos Talen puumanainen (oliko nimi Marjut?) tulee raskaaksi (vai onko jo vaihdevuodet) tai Tale saa siltä jonkun taudin. Tai naikkonen alkaa kiristämään lisää öitä.
Eihän missään ole annettu edes vihiä, että nainen olisi Pietarin rakastettu. Voihan hän olla vaikka esimerkiksi sisko.
Tuosta Dahlian pillerijekusta on aikaa ties kuinka kauan. Ei ole kovin uskottavaa, että Dahlia tiesi Gunnarin sekoavan juuri hääpäivänään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aaro tarvii Antonin apua tuohon korjaamoansan virittämiseen? Vai onko Anton hyvä syntipukki, jos jäävät kiinni?
Jep, luulis Aaron entisenä hulluna osaavan tollaset asiat. Ainiin, Aarohan kiusasi vain naisia ja avuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän missään ole annettu edes vihiä, että nainen olisi Pietarin rakastettu. Voihan hän olla vaikka esimerkiksi sisko.
Tuskin mun veli ainakaan hiplaisisi mun kädessä olevaa sormusta tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Dahlian pillerijekusta on aikaa ties kuinka kauan. Ei ole kovin uskottavaa, että Dahlia tiesi Gunnarin sekoavan juuri hääpäivänään.
Ja luulis et jos Gunnar joka päivä noita lääkkeitä ottaa niin olis jo uus purkki käytössä.
Huomenna PÄÄTÖSJAKSO