Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Toi Camilla on ihan kamala ihmishirviö!
Camilla on just paras. Asiat on hoidettava oikein.
Jes, Sanni sai potkut. Ihan oikein tuolle pinnalliselle ja lapselliselle idiootille. Hyvä Camilla!
Vierailija kirjoitti:
Ne potkut oli kyllä Sannin omaa syytä. Mitäs tuhlasi mm. Iljan hoitorahat meikkeihin ja bilettämiseen.
Siis miksi Tale ja Sanni ei pyydä apua perheiltään??? Aivan varmasti auttaisivat.
Miks joku pöhlä yrittää avata uutta ketjua? Tää on just hyvä!
Ai että mä odotan, että Camilla saa nenilleen ja se vielä saa!
Siinä sitten tuhlataan viimeisetkin rahat ryyppäämiseen. Sanni ei välitä Iljasta yhtään, Sanni on huono äiti.
Miten se Campsu ajattelee saavansa rahat jos antoi velalliselle potkut?
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä odotan, että Camilla saa nenilleen ja se vielä saa!
Uskon ja toivon myös näin!
Empatiakyvytön hirviö. Ei välitä siskonsa lapsesta pätkääkään. Itse ei mene edes ultraan tueksi, silti on väärin jos Sebu menee ja haukkuu siitä viellä Jirinkin. Siis hänen pitäisi kaikki määrätä
En muuten tajua miksei Dahlia tullut mukaan ultraan, kun rapussa näytti ihan iloiselta Monican puolesta.
Todellakin toivon, että Sanni ja Alissa saa jotenkin näpäytettyä Camillaa. Enkä tajua miksi se viisi tonnia on niin suuri ongelma. Mustavaarojen perhe kylpee rahassa ja muuten Camillahan tuli sarjaan veroparatiisista. Mitenköhän on verojen maksamisen laita tänä päivänä?
Miks salkkareissa vähän väliä tyypit tapaavat sattumalta toisiaan kadulla, joka jaksossa joku "ai terve, mihins sä oot menossa" tms. Kun mä kävelen kadulla niin ehkä kerran vuodessa näen jonkun tutun.
En ole tuo ikähullu Sanni-vihaaja, mutta kyllä minuakin ärsytti se, että Sanni syyttää Talea hätiköidyistä autokaupoista (vaikka Sanni itse oli se, joka hakusi tehdä nopeat kaupat) ja lisäksi syyttää Tale siitä, että sen olisi _miehenä_ pitänyt osata arvioida auton todellinen kunto. Wtf nyt oikeasti, Sanni! Ja sitten vielä lähtee ryyppäämään ja maksaa luotolla, vaikka palkka on pidätetty ja rahaa nolla. Tosi typerää käytöstä.
Onneksi Sanni sai sentään (humaltuneena) suunsa auki Gunnarin edessä ja avasi keskusteluyhteyden. Toivottavasti siitä on jotain apua. Camilla on ihan idiootti, kun kielsi Talelta ja Sannilta Gunnarin kanssa puhumisen tästä rahasotkusta. Sannin pitäisi myös mainita, että Camilla ei ole maksusuunnitelmassa joustava ja antoi vielä potkutkin. Vetoaisi vaikka Iljaan.
Kuka on Sebun tosirakkaus? Viimeksihän sanoi Monican ja Sebun erotessa, että on koko tämän ajan toki välittänyt Monicasta, mutta Camillaa himoitsi/rakasti enemmän. Sitten kun Camilla pisti välit poikki, Sebu on taas alkanut lämmetä Monicalle. Kumman Sebu ottaisi siskoksista, jos saisi itse valita? Vai oliko Isabella the one? Vai Iidan äiti? Mä haluaisin ajatella, että Isabella on Sebun tosirakkaus, muut vain korvikkeita. Toivon, että Isbe vielä joskus palaa.
Isabella on mun mielestä Sebastianin tosirakkaus, jos semmosta edes on. Mieli muuttuu jatkuvasti.
Äh, Sebastian ja Mustavaaran siskokset on niin kulunut juonikuvio jo... Eikö ne mitään muuta keksi?