Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon koko aika kuullut, että Jannen kojun nimi on Haukkalapala, mutta se onkin HaukkaPala.:D
Mä tajusin vasta nyt, että se liittyy myös haukkaamiseen :)
Mistä alapeukut?? Ei se ole mitenkään itsestäänselvyys että Haukka (lintu) muotoutuu myös haukkaamiseksi!! Keskityin ensin vain siihen että Haukkala-sanan viimeisen ja keskimmäisen tavun väliin on lisätty pa, jolloin muodostuu sana pala.
Ulkokohtaukset viime kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Iidalla ja Sebastianilla taitaa klikata aika hyvin. Pystyi puhumaan suoraan pahasta olosta ja siitä, että tekee mieli huumeita. Voisi olla ihan mielenkiintoinen pari, mutta toivoisin ettei asiat etene liian nopeasti. Sarjassahan ei varsinaisesti ole koskaan käsitelty kunnolla mitä ennakkoluuloja ja ajatuksia voi eri ikäisillä pareilla olla.
Joo ei pliis isää ja tytärtä pariksi....
Miksi takerrutaan siihen että Sebastian on Iidan isäpuoli? Ikäero se tässä homman sairaaksi tekisi. Vai olisiko muka ok, jos Sebastianille tulisi suhde Alissan tai Sannin kanssa? Ei todellakaan olisi.
Menee fiilis spekuloida, kun täytyy aina hyötätä ikäjutuista kiinni. Kaikille on tullu kiitos selväksi kantasi.
Iida 21v ja Sebastian 39v millä tavalla tämä poikkeaisi suhteesta jos iät olisikin 39v ja 59v?
Pietari: "Mitä jos mä asuisin yhdessä mun exäni kanssa?"
Eiköhän siellä sairaalassa siis ollut joku Pietarin koomassa makaava ex-tyttöystävä.
Ismon leivät kivikovia ku kauppa aukee. Ja Sebastian ei ala seukkaa Idan kanssa. Ja Pietari menee sairaalaan koska sillä on sairaus, mahdollisesti syöpä.
En tiedä miksi mulla tuli ensimmäisenä mieleen, että Marianna makaa sielä koomassa sen itsemurhayrityksen jälkeen. Ei niillä kyllä pitäisi olla mitään yhteyttä ja Oonakin on poistunut sarjasta, toki eihän saisi kuvata mikäli olisi palannut takaisin kuvauksiin.
Tuhmat tädit on tosi ällö sarja. Läpällä varmaan tehty :D kuka tommosta kattoo
Vierailija kirjoitti:
Pietari: "Mitä jos mä asuisin yhdessä mun exäni kanssa?"
Eiköhän siellä sairaalassa siis ollut joku Pietarin koomassa makaava ex-tyttöystävä.
Et oo tosissas.... :D
Vanhan juonen voisi herättää henkiin - Ismo olisi halunnut tv-ohjelman "Niksi-Ismo", mutta AP ei uskonut sen menestykseen. Juonen voisi siirtää nykyaikaan, ja Ismo voisi alkaa TUBETTAA. Se olisi uutta tähän sarjaan!
Vierailija kirjoitti:
Vanhan juonen voisi herättää henkiin - Ismo olisi halunnut tv-ohjelman "Niksi-Ismo", mutta AP ei uskonut sen menestykseen. Juonen voisi siirtää nykyaikaan, ja Ismo voisi alkaa TUBETTAA. Se olisi uutta tähän sarjaan!
Voisi oikeesti olla hyvä! :D Videot olisi voinu laittaa kokonaisuudessaan salkkareiden tubekanavalle.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä Iidalla ja Sebastianilla taitaa klikata aika hyvin. Pystyi puhumaan suoraan pahasta olosta ja siitä, että tekee mieli huumeita. Voisi olla ihan mielenkiintoinen pari, mutta toivoisin ettei asiat etene liian nopeasti. Sarjassahan ei varsinaisesti ole koskaan käsitelty kunnolla mitä ennakkoluuloja ja ajatuksia voi eri ikäisillä pareilla olla.
Miksi tämä kommentti on saanut näin paljon alapeukkuja? Sebastianin ja Iidan mahdollinen suhde ei olisi edes mitään ennenkuulumatonta. Muistaako joku Hannan ja Aleksin vanhoista Salkkareista? Hanna oli Aleksin äitipuoli kun heille tuli suhde. Molemmissa tapauksissa kyse on kuitenkin aikuisista ihmisistä.
Totta, Aleksi oli armeijansa käynnyt ja Jukka yritti saada kovasti jatko-opiskelemaan eli ikää oli max. 25v. Ehkä joku 22-23? Ilmeisesti Hanna on ollut kuollessaan 35v. Miten tämä ikäero poikkeaa Iidasta ja Sebastianista? Ei juurikaan, mutta tästä ei koskaan kukaan ole sanonut sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Totta, Aleksi oli armeijansa käynnyt ja Jukka yritti saada kovasti jatko-opiskelemaan eli ikää oli max. 25v. Ehkä joku 22-23? Ilmeisesti Hanna on ollut kuollessaan 35v. Miten tämä ikäero poikkeaa Iidasta ja Sebastianista? Ei juurikaan, mutta tästä ei koskaan kukaan ole sanonut sanaakaan.
Jos en ihan väärin muista, niin Aleksi taisi olla 21-vuotias tuolloin. Joka tapauksessa jotain väliltä 20-23. Eli tosiaankin hyvin saman ikäinen mitä Iida on nyt.
Iida ilmesesti juonut niin paljon tai vetäny huumeita ensi viikon jaksossa ja nukahtanut penkille. Koko juoni alkaa toistamaan itseään. Toivottavasti Iida saa tällä kertaa asiansa lopullisesti kuntoon. Esimerkiksi muutto Sebastianin ja Oliverin luokse voisi auttaa. Saataisi samalla liitettyä Iida taas pihlajakatuun kunnolla.
Arvata saattoikin, Alissan reissu jäi lyhyeen.
Olipas kiusallista katsoa noita Jarkon, Pinjan ja Teron kohtauksia. Sarjan huonoimmat näyttelijät samassa jaksossa, joten jouduin kelaamaan kaikki Sebastianin ja Iidan sekä Sebastianin ja Sergein väliset kohtaukset. Todella kauheeta katsottavaa. Jopa Tiian, Mikon ja Pietarin näyttelijän kohtaukset olivat paremmin näytelty, vaikka heidänkään näyttelijäntaitoja en ole koskaan voinut kehua. Onneksi kaikki muut sarjan näyttelijät osaavat näytellä, mutta kun joku noista kuudesta tulee ruutuun, niin tekisi mieli vajota maan alle.
Itse taas oon pitänyt Jarkkoa ja Teroa hyvinä näyttelijöinä. Sen sijaan Pinja ei sitä ole, joka nyt on ymmärrettävää ilman mitään kokemusta. Esko vetää nykyään liian yli jotkut kohtaukset, mutta en sitten tiedä onko ne tarkotusella semmosia ylidramaattisen näköisiä. Koko Ismon hahmo on muuttunut aikalailla viime vuosina.
Huvittaa aina Salkkareissa, kun joku firma pistetään pystyy esimerkiksi nyt kauppa tai kahvila niin kaikki tapahtuu niin hetkessä. Yhtäkkiä kaupalle on ilmestynyt kaikki ulkoasusta logoon.
HaukkaPalahan on myös legendaarinen lastenohjelma, jossa Ransu Karvakuono ja joku mieskokki valmisti erilaisia välipaloja joskus 80- tai 90-luvulla kun olin lapsi.. Päässä soi vieläkin se tunnusmusiikki. Mulle tuli tuosta Jannen kojun nimestä se heti ensimmäisenä mieleen :)