Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Olen ikionnellinen, että Ismon kaupassa on S-ryhmän tuotteita.
Forever S <3
Kerranki mentii iha lentokentälle asti kuvaamaan! Ja noin lyhyt kohtaus
Miks Kososesta puhutaan aina sukunimellä ja muista hahmoista etunimellä....
Pottuthegod tekee parhaita salkkari remixejä XDD nauran vatsa kippurassa
Vierailija kirjoitti:
Miks Kososesta puhutaan aina sukunimellä ja muista hahmoista etunimellä....
Varmaan siksi, kun hahmo tuli tunnetuksi nimellä Kosonen ja vasta nyt myöhemmin etunimikin mukaan.
Ei hitto varmaan jättävät taas Pietarin kohtalon auki tai taas viimeisessä kohtauksessa. Toivottavasti edes julkaisevat juonipaljastuksia.
Ottipas Ismo Akin jutut raskaasti.... herkkä
Mä katoin eka, että Ismo on kuollut, koska oli jotenkin niin pelottavan näkönen ja liikkumaton. Ei onneksi ole!
Vierailija kirjoitti:
Ottipas Ismo Akin jutut raskaasti.... herkkä
Jokaisella meillä on herkkä haavoittuvainen kohtansa.
Oonko missannut jotain vai miten Iida asuuki nyt Ullalla eikä Sebastianin luona? Mielestäni oon kyllä kattonut kaikki jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Pottuthegod tekee parhaita salkkari remixejä XDD nauran vatsa kippurassa
Miks tää on saanut näin paljon alapeukkuja? Ettekö tykkää huumorista?
Vierailija kirjoitti:
Oonko missannut jotain vai miten Iida asuuki nyt Ullalla eikä Sebastianin luona? Mielestäni oon kyllä kattonut kaikki jaksot.
Saa myös valaista vähän eikä vaan alapeukutella, en ihan oikeasti muista.
Miks Kosonen on sukunimellä ku Anttiki oli aina antti eikä mikää Polvijärvi. Ja tarviiko Kososen aina hymyillä tolleen tyhmästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iida oli käsittääkseni Ullan luona vain kylässä :) ei ole muuttanut sinne. Iidalla on oma kämppä eli ei asu myöskään Sebastianilla vaan oli siellä yötä.
Tällä kaudella tuntuu tapahtuneen enemmän kuin edellisillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iidalla on oma asunto ja Sebastian vei sen vaan nukkumaan sitä humalaa pois. Ulla ilmeisesti kaappasi Iidan kylään jostain rapusta.
Itse olen juuri siksi salkkareiden seuraaja, kun nostetaan ajankohtaisia ja vaikeita aiheita esille. Muun muassa seksuaalivähemmistöt, syömishäiriöt, mielenterveysongelmat, erilaiset perhekuviot ja vaikka asiat menee joskus vähän epätodelliselle puolelle niin silti tosi mielenkiintonen. Kaikkia asioita ei tarvitse ottaa vakasti eli menee tavallaan aivot narikkaan ohjelmasta kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen juuri siksi salkkareiden seuraaja, kun nostetaan ajankohtaisia ja vaikeita aiheita esille. Muun muassa seksuaalivähemmistöt, syömishäiriöt, mielenterveysongelmat, erilaiset perhekuviot ja vaikka asiat menee joskus vähän epätodelliselle puolelle niin silti tosi mielenkiintonen. Kaikkia asioita ei tarvitse ottaa vakasti eli menee tavallaan aivot narikkaan ohjelmasta kanssa.
Eipä siinä elämässä muuta taida ollakaan kuin sarjan ja siihen liittyvien asioiden kyttäily?
Iidan näyttelijä on kyllä surkea esittämään humalaista :D