Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alotin maikkarin pressin katsomisen ja heti alussa näytettiin maikkarin ohjelmista kohtauksia. Salkkarit oli siinä ja hyvin lyhyessä kohtauksessa Jiri kysy Monicalta, että " Onko mitään muuta mitä mä voisin tehdä " ja Monica vastasi " Pane mua ".
Mitä? Oliko tosiaan? Meni ihan ohi tämä. Millä minuutilla?
Se tuli ihan ensimmäisen minuutin sisällä syyspressissä.
Vierailija kirjoitti:
Alotin maikkarin pressin katsomisen ja heti alussa näytettiin maikkarin ohjelmista kohtauksia. Salkkarit oli siinä ja hyvin lyhyessä kohtauksessa Jiri kysy Monicalta, että " Onko mitään muuta mitä mä voisin tehdä " ja Monica vastasi " Pane mua ".
Miksiköhän kommenttini on saanut alapeukkuja. Ai ette usko vai? No, menkääpäs katsomaan katsomosta maikkarin syyspressi ja ensimmäisen minuutin aikana tulee tuo kohtaus jos katsotte tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tossa pätkän siitä, kun Kukka-Maaria oli Kallen vastaanotolla. Kukka-Maaria siis seurusteli sarjan alussa hetken Saku Salinin kanssa ja nyt viime syksynä näkyi ruudussa nopeasti. Mietin, että jotenkin tutun oloinen ja pienen googlettelun jälkeen selvisikin näyttelijä Satu Linnapuomi onkin Pete Latun isosisko. Salkkareissa on tainnut useamman kerran olla sukulaisia keskenään näyttelemässä.
No eikai. Tässä ketjussa monta kertaa puitu asia
1151 sivua ja 17 266 viestä. Kaikki ei välttämättä lue päivittäin tai pysy muuten mukana.:)
Ymmärrettävää, mutta eikö käynyt mielessä, että silloin syksyllä (?) kun tuo jakso tuli ulos siitä on ollut täällä keskustelua? Kuten jokaisesta jaksosta on tapana keskustella. Luulitko, ettei kukaan muu olisi jo tuolloin huomannut Kukkista ja muistanut näyttelijän olevan Peten sisko? Vai miksi koit tarpeelliseksi kirjoittaa tänne jaksosta, joka ei ole enää ajankohtainen? Taidat vähän aliarvioida salkkareiden katsojia, jos oletit, ettei tuota olisi jo silloin huomattu..:)
Samaa mieltä, olen tuo joka vastasi aiemmin alkuperäiselle kirjoittajalle.
Ihanaa, että Seppo palaa. Pepinkin paluu oli väistämätöntä (jääköhän Sara nyt pidemmäksi aikaa, kun ei ole kai ainakaan vielä raskaana?). Sen sijaan Nooran paluuta en kaivannut. Toivottavasti paluu liittyy vain Benjaminiin tai raha-asioihin, eikä Karin ja Nooran välille tulee mitään uudelleen lämmiteltyä romantiikkaa. Minusta Kari ja Linda on juuri toisilleen sopiva pari, enkä halua heidän eroavan. Tosi ero saattaa tulla jo ennen Nooran paluuta, jos tumpelo-Sergein ja Karin autobisnekset paljastuu..
Katsoin tuon syyskauden 2015 ekan jakson uudelleen äsken ja tuli mieleen, että mitä Monica teki Heikin huoneessa murhailtana. Onko sitä selitetty ikinä?
Onkohan tuo Monican kommentti synnytystä ennen vai sen jälkeen. Kummassakin voi laittaa raskaushormien piikkiin. Harmi, sillä Aki ja Monica kuuluvat yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän kommenttini on saanut alapeukkuja. Ai ette usko vai? No, menkääpäs katsomaan katsomosta maikkarin syyspressi ja ensimmäisen minuutin aikana tulee tuo kohtaus jos katsotte tarkkaan.
En ole ala- tai yläpeukuttanut kommenttiasi, mutta alapeukutus voi johtua siitäkin, ettei kaikki halua lukea spoilereita. Tai jostain ihan muusta. Muutenkin hämmentää tämä alapeukkujen perään kysely, koska peukutukseen voi vaikuttaa niin moni asia. Monet alapeukuttaa ihan vain kiusallaan tai vaikkapa siksi, että on eri mieltä jostain kommentin sivulauseessa esiintyneestä asiasta tai pikku asiavirheestä. Ei kannata kiinnittää liikaa huomiota ala-/yläpeukkuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas juonipaljastuksissa oli, että Akia janottaa vanha suola ja päätyvät huomenna suutelemaan Camillan kanssa. Eli Camilla ja Aki on myös olleet joskus yhdessä? Kohta tietysti paljastuu, että Camilla on Alissan äiti.
Tuossa artikkelissa on varmaan virhe, Monica ja Aki ovat olleet yhdessä mutta sekoitettiin nyt Camillaan ja saatiin otsikko vanhasta suolasta.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan ainoa, joka symppaa Akia ja toivoo hänen vielä saavan Vinotarensa itselleen. Minusta se firma kuuluu Akille.
Tämä juoni nyt vaan on niin nähty ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Camilla ulkoisesti voisi hyvin sopia Alissan äidiksi. Enkä muista, että Alissa olisi sarjassa koskaan puhunut äidistään mitään? Camilla puolestaan on hyvin ehdoton eikä halua lapsia. En hetkeäkään epäile etteikö pystyisi jättämään lapsen isälle ja pyyhkimään kaiken mielestä. Lapsi olisi kuitenkin saanut alkunsa tyyliin silloin, kun Camilla karkasi alttarilta ulkomaille. Monica tuskin oli kovin montaa vuotta naimisissa Akin kanssa. Tosin juonenkäänne olisi keksitty vasta nyt, koska Camillahan ei oletettavasti tuntenut Akia aikaisemmin, kun etsi tietoa ja soitti perhetutuille.
Mitä? Camillalla ja Akilla oli yhteisiä kohtauksia jo 2000-luvun alussa.
Niinkö? Sen muista, että tapasivat Ekholmien juhlissa.
Siihen ne sitten jäävätkin ne yhteiset kohtaukset. 2014 Camilla nähtyään ensi kertaa Akin, Monican ex-miehen sanoi että näyttää hyvin tutulta, muttei muistanut heti mistä. Aki väittää että hän kyllä muistaisi jos olisivat tavanneet. Myöhemmin Camilla muistaa ja näytetään pätkä Ekholmien juhlista, jossa kättelevät ohimennen. Camilla soittaa Karinille ruotsiksi ja hakee tietoa Akista, josta Karinilla onkin mehukas tarina kerrottavana.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Monican kommentti synnytystä ennen vai sen jälkeen. Kummassakin voi laittaa raskaushormien piikkiin. Harmi, sillä Aki ja Monica kuuluvat yhteen
AKi ei ansaitse ketään muuta kun oman kätensä.
Pystyykö sen pressin katsoa kännykällä koska mä en nyt kyllä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä pressissä ollut mitään muuta salkkareista muuta kun tuo Jirin ja Monican välinen kohtaus. Pressin lopussa kyllä kerrottiin, että Salkkareihin tulee Seppo, Peppi ja Noora takaisin, mutta heitä ei näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä pressissä ollut mitään muuta salkkareista muuta kun tuo Jirin ja Monican välinen kohtaus. Pressin lopussa kyllä kerrottiin, että Salkkareihin tulee Seppo, Peppi ja Noora takaisin, mutta heitä ei näytetty.
Aijaa harmi :(
Sepolla ei pitäisi olla tuota partaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näytettiin.
Salkkareiden Instakuvassa oli, että tämä kolmikko nähdään kevään ja syksyn aikana ruudussa. Joko Seppoa nähtäisi keväällä?
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden Instakuvassa oli, että tämä kolmikko nähdään kevään ja syksyn aikana ruudussa. Joko Seppoa nähtäisi keväällä?
Varmaan päätösjakson " suuri " ja " yllättävä " käänne tuo Sepon paluu. Tulee varmaan Gunnarin ja Ullan häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näytettiin.
http://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/live-klo-13-tahtiloistoa-m…
Siinä on koko pressi ja heti alussa 0:21 näytetään Monican ja Jirin kohtaus ja viimeisillä minuuteilla Ismon kauppa. Välissä ei missään kohtaa haastatella tai pyydetä lavalle ketään Salkkareista.
Itse olen sanonut tätä samaa syksystä lähtien ja olen aina saanut alapeukkuvyöryn.