Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Auts miten kireät farkut tuossa Jannen ruokakärryasiakkaalla.
Vierailija kirjoitti:
LÄHITKÖ ALISSA OIKEESTI
Eiku se oli vaan haamu
Miks jotkut naispuoliset näyttelijät kävelee aina jalat ristiin näissä kävelykohtauksissa?
Vierailija kirjoitti:
Miks jotkut naispuoliset näyttelijät kävelee aina jalat ristiin näissä kävelykohtauksissa?
Tai siis ristiaskelia, miksi sitä nyt sanotaankaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä Sanni on saanut tietää, että Tale lainasi Gunnarin rahat Jannelle?
Tätä mäkin ihmettelen.. onko mulla mennyt jotain ohi?
Mäkin oon elänyt siinä uskossa ettei Sanni edelleenkään tiedä!
Veikkaan, että Alissa tulee vielä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tulee kun oli noin hätäisesti toteutettu poistuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä Sanni on saanut tietää, että Tale lainasi Gunnarin rahat Jannelle?
Varmaan otettu se kohtaus pois kun olisi niin pikkujuttu, kun strippaaminenkin jo paljastui. Siis tapahtunut off-screen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis ristiaskelia, miksi sitä nyt sanotaankaan :D
Olen joskus miettinyt samaa. Tästä tuli mieleen Heidi, jolla puolestaan oli tapana näprätä sormiaan melkein jokaisessa kävelykohtauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tulee kun oli noin hätäisesti toteutettu poistuminen.
Tulee se, näkee sosiaalisesta mediasta että on edelleen töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan otettu se kohtaus pois kun olisi niin pikkujuttu, kun strippaaminenkin jo paljastui. Siis tapahtunut off-screen.
Sinänsä tyhmästi tehty jos näin on, koska rahojen lainaamista on pyritty peittelemään ja sitten yhtäkkiä kaikki oliskin selvinnyt tosta noin.
Päätösjakson ennakkokuva on julkaistu. Iltapulusta löytyy, en viitsi linkata, kun osa poistuu heti. Ismo, Benjamin, Viola, Kari ja Linda näyttää kummastuneilta ja Ulla järkyttyneeltä Taalasmailla. Selkeesti on häät tai menossa sinne, mutta mitä lopulta tapahtuu?
Mulla kävi mielessä, että se ruokakoju osuukin Marjutin autoon. Muutama jakso eteenpäin Tale ja Janne on juttelemassa Marjutille. Ehkä Marjut hommaa Talen ulos Herukasta ja "pakottaa" Talen yhteiseen yöhön maksamalla ja unohtamalla korjauskulut. Sanni saa myöhemmin tietää ja jättää Talen. Jos häissä tuleekin tieto, että Talelle on sattunut jotain. Sen sijaan, että Dahlialla olisi kostotoimenpiteet menossa. Selittäisi miksi Sannille on luvassa vaikeita aikoja. Seppon vierailukin voisi tulla ajankohtaikseksi syksyllä.
^ Perustuen siihen, että toka viimesen jakson nimi on "Turmeltunut Onni" ja viimeisen "Jotain uutta, vanhaa, lainattua ja punasta." Punaisella viitataan hyvin todennäköisesti vereen ja johonkin onnettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tossa pätkän siitä, kun Kukka-Maaria oli Kallen vastaanotolla. Kukka-Maaria siis seurusteli sarjan alussa hetken Saku Salinin kanssa ja nyt viime syksynä näkyi ruudussa nopeasti. Mietin, että jotenkin tutun oloinen ja pienen googlettelun jälkeen selvisikin näyttelijä Satu Linnapuomi onkin Pete Latun isosisko. Salkkareissa on tainnut useamman kerran olla sukulaisia keskenään näyttelemässä.
No eikai. Tässä ketjussa monta kertaa puitu asia
Vierailija kirjoitti:
Monikan Instagramissa on kuva Tuhmiksien ulkokuvauksista. Tällä kertaa ovat ihan oikeasti paikalla Huvikadulla.
Olivat ihan oikeasti paikalla viime kaudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja käydäänhän siellä pääsarjaa varten niitä green screen -taustoja kuvaamassa, mutta miksi ei saman tien voisi kuvata oikeita kohtauksia?
Mietipä hetki. Niin, siinä, että kaikki kohtaukset käytäisiin kuvaamassa Huvilakadulla menee kyllä reilusti enemmän aikaa, kun siinä että neljä kertaa vuodessa otetaan taustat green screeniä varten. Ja mielestäni nykyinen ratkaisu on ihan hyvä ja näyttää myös suht aidolta, kun lavaste on ulkona, autot ajavat ohi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tossa pätkän siitä, kun Kukka-Maaria oli Kallen vastaanotolla. Kukka-Maaria siis seurusteli sarjan alussa hetken Saku Salinin kanssa ja nyt viime syksynä näkyi ruudussa nopeasti. Mietin, että jotenkin tutun oloinen ja pienen googlettelun jälkeen selvisikin näyttelijä Satu Linnapuomi onkin Pete Latun isosisko. Salkkareissa on tainnut useamman kerran olla sukulaisia keskenään näyttelemässä.
No eikai. Tässä ketjussa monta kertaa puitu asia
1151 sivua ja 17 266 viestä. Kaikki ei välttämättä lue päivittäin tai pysy muuten mukana.:)
LÄHITKÖ ALISSA OIKEESTI