Mun on tosi kova nälkä. Pitää koko ajan syödä. Mitä hittoa.
Syön kuin viimeistä päivää. Kova nälkä.
Tänään:
2 munaa, 300g lenkkimakkaraa, 10 perunaa (lohkoja ketsupilla), 2 omenaa, 50 g leipäjuustoa, kunnon pala reikäleipää juustolla. Paljon vettä.
Enempää en jaksa mutta tätä tää on, saa olla vähän väliä jääkaapilla.
Kommentit (14)
Vierailija wrote:
Liikutko paljon?
En liiku. Ap
Ei tuo oo vaarallista jos ei tavaksi tule. Oisko joku ravintoaine puutos ollut?
Jos söisit ihan kunnon ruokaa, ei varmaan olisi nälkä.
Vierailija wrote:
Siis mikä tuossa ei ole kunnon ruokaa?
Sun syömiset vois jaotella näin:
Aamu: 2 munaa
Lounas: Makkara ja perunat
Välipala: 2 omenaa, leipäjuustoa
Päivällinen: -
Iltapala: 1 leipä juustolla
Yksi ateria siis puuttuu kokonaan. En tiedä, mihin kellonaikoihin olet nuo syönyt, mutta syöt päivänmittaan tosi vähän. Ei ihme, että on nälkä.
Painatko AP paljon? Jos painaa 200kg niin on syötävä hirvittävästi että paino pysyy yllä.
Kuulostaa tosi vähäiseltä syömiseltä ja missä kasvikset..?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Siis mikä tuossa ei ole kunnon ruokaa?
Tuohan on pelkkää leipää ja makkaraa. Missä on kaikki kasvikset esimerkiksi? Tiedät kyllä itsekin ettei tuo ole terveellistä ruokaa nähnytkään.
Vierailija wrote:
Sun syömiset vois jaotella näin:
Aamu: 2 munaa
Lounas: Makkara ja perunat
Välipala: 2 omenaa, leipäjuustoa
Päivällinen: -
Iltapala: 1 leipä juustolla
Yksi ateria siis puuttuu kokonaan. En tiedä, mihin kellonaikoihin olet nuo syönyt, mutta syöt päivänmittaan tosi vähän. Ei ihme, että on nälkä.
No siis olen syönyt kyllä paljon. Siis puolikas iso lenkkimakkaran puolikas ja 10 PERUNAA. Kymmenen. Söin ihan noin vaan, ne olivat lohkottu uunipellille ja laitettu paljon oliiviöljyä ja mausteet. Lopuksi ketsuppia. Piti riittää huomiselle mutta söin kaikki.
Ja reikäleivän siivu oli iso, repäsin ison siivun ja kunnolla juustoa päälle.
Aidosti olen syönyt paljon. Pitäisi kyllä syödä enemmän kasviksia. Huomenna haen omenoita lisää ja jotain muuta kasvista ja hedelmää. Ap
Talvi tulossa, pittää kerätä energiaa...
Oletko syönyt ns. Sushia? Jos niin taitaa lapamato olla mahassasi. Googlaa lapamato.
Siis huutava nälkä, että on pakko syödä. Omenat etenkin maistui varsin ihanille, loppuivat kesken.
En oo raskaana. Ap