Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Tässä sarjassa lähdetään matkoille ja muutetaan aina niin vähin tavaroin. Kaikki kodin tarvikkeet, liinavaatteet, astiat, huonekalut ja vastaavat siirtyvät aina asunnon mukana seuraavalle asukkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sarjassa lähdetään matkoille ja muutetaan aina niin vähin tavaroin. Kaikki kodin tarvikkeet, liinavaatteet, astiat, huonekalut ja vastaavat siirtyvät aina asunnon mukana seuraavalle asukkaalle.
Panu oli ainoa joka vei tavaransa pois. Ainiin ja Salla
Mä niin odotan sitä Ismon kauppaa.
Tota, kaupan pito se on vähän niinku pyörällä ajo. Kun sen kerran oppii niin sen osaa aina😊
Miks Jiri oli niin ilmeetön ja jäykkä sokeana. Luulis että sokeatkin osaa ilmeillä ja muutenkin tehdä muuta kun nököttää.
Vierailija kirjoitti:
Tota, kaupan pito se on vähän niinku pyörällä ajo. Kun sen kerran oppii niin sen osaa aina😊
Mäkin. Kauhulla. Hyllyt täynnä mahtimaitoa ja muuta feikkiä.
Ismon maha on taas kasvanut.
Jotenki hölmösti Jirin näkö palautu :/
Anton on tyhmä ja Aarosta tullu taas hullu
Alkaa taas Aaro ärsyttämään todella paljon ja en tajua mitä hyötyä Lindan ja Karin erottamisella olisi? Sekö, että Linda ehkä voisi antaa Aarolle anteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Veikkauspöytä on jo puunattu ja vain Seppo puuttuu.
Onkohan torstain jaksossa se kohta missä Anton haki Karin Taalasmaille, kun silloin on toi jakso "Kari todistaa letkujenkkaa" ja kuvana Ulla sekä Gunnar suihkussa. Antonhan anto olettaa vähän jotain sen tapasta, kun puhu Ullalla asumisesta.:D
Onneksi Liisa lähti. Oli kyllä koko Liisan käynti aika kankeasti käsikirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa taas Aaro ärsyttämään todella paljon ja en tajua mitä hyötyä Lindan ja Karin erottamisella olisi? Sekö, että Linda ehkä voisi antaa Aarolle anteeksi?
Ai että hyvin tehty, HYVIN TEHTY MITÄ!?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Totta, katsoin juuri kartasta. Toisaalta miksipä nuo eivät olisi samannäköisiä, kun samanlaiset jugendtalot kyseessä ja sekä talo- että sisäpiha-arkkitehtuuri on tuohon aikaan ollut hyvin samankaltaista. Huvilakatu 23 on suunnitellut Mauritz Gribenberg, kun taas 5-7:n Emil Svensson. 1900-luvulla arkkitehdit kopioivat toistensa tyyliä aivan kuten nykyäänkin.
Rakennettaisiimpa edelleen tuollaisia taloja.
Vierailija kirjoitti:
Miks Jiri oli niin ilmeetön ja jäykkä sokeana. Luulis että sokeatkin osaa ilmeillä ja muutenkin tehdä muuta kun nököttää.
Ei paskalta näyttelijältä voi liikoja vaatia.
Voisko joku pistää tänne taas tv-maailman paljastuksia? Itseäni kiinnostaisi onko sielä enemmän avattu tuota mitä järkyttävää Camilla löytää Vinottaren sähköpostista ja kuka Akin tapaama mystinen mies on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paskalta näyttelijältä voi liikoja vaatia.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku pistää tänne taas tv-maailman paljastuksia? Itseäni kiinnostaisi onko sielä enemmän avattu tuota mitä järkyttävää Camilla löytää Vinottaren sähköpostista ja kuka Akin tapaama mystinen mies on?
Oon lukenu ne ja ei ollu :(
Ismo jätti matkalaukun pihalle.