Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Kuuluuko Segen näyttelijän eli Tero Tiittasen ääni tuoreehkossa Bonuswayn mainoksessa? Pyörii Katsomon tai Ruudun (en muista kumman) mainoksissa ja radiossa. Kuulosti kyllä niin tutulta ja "sergeimäiseltä" se ääni =)
Ihmettelen, ettei Salkkareiden kaksoisitsemurha päässyt ip-lehtien otsikoihin, edes pikku-uutiseen. On kuitenkin minusta aika raju juonenkäänne ja sellaisistahan on tapana uutisoida. Raakelin ja Mariannan näyttelijätkin toivoi, että se herättäisi keskustelua. No, onneks ainakin täällä se on koskettanut meitä :)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko Segen näyttelijän eli Tero Tiittasen ääni tuoreehkossa Bonuswayn mainoksessa? Pyörii Katsomon tai Ruudun (en muista kumman) mainoksissa ja radiossa. Kuulosti kyllä niin tutulta ja "sergeimäiseltä" se ääni =)
Samaa totesin miehelleni joku aika sitten, eli eiköhän se Tero ole kun muidenkin korviin kuulostaa siltä :D
Vierailija kirjoitti:
Kunnes joskus 3-5 vuoden päästä voisi tehdä sarjaan paluun Aaron tavoin.
Salkkarithan taitavat loppua 2018, ainakin muistelen joskus lukeneeni asiasta.
Sinänsä järkeenkäyvää kirjoittaa hahmoja ulos sarjasta jos se pian loppuukin. (Lari, nyt Marsu, ehkä Severikin?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ne kuvitteli pysyvänsä veden alla hukkumiseen asti :D
Mä olin koko ajan varma, että ajavat autolla veteen.
Niin se olisikin pitänyt tehdä, jos hukuttautua aikoo. Tuolla tavalla hukkuminenhan on todella vaikeaa, kun ei mitään lisäpainojakaan ollut, mitkä pitäisi pohjassa tajuttomuuden alkaessa. Tuossahan menisi taju, ja tajun lähtemisen jälkeen kelluisi takaisin pinnalle ja luultavasti virkoaisi. Noin lähellä rantaa kerkeää vielä pelastautua, jos mieli muuttuu siinä vaiheessa. Eri juttu sitten jos olisi jostain veneestä hypännyt keskelle merta kilometrien päähän rannasta, missä realistisia mahdollisuuksia rantaan uimiseen kylmässä merivedessä ei ole.
Eivät halunneet opettaa noita kikkoja katsojille, jotta ruumiit löytyy helpommin/nopeammin junaradalta taikka rekan nokasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se olisikin pitänyt tehdä, jos hukuttautua aikoo. Tuolla tavalla hukkuminenhan on todella vaikeaa, kun ei mitään lisäpainojakaan ollut, mitkä pitäisi pohjassa tajuttomuuden alkaessa. Tuossahan menisi taju, ja tajun lähtemisen jälkeen kelluisi takaisin pinnalle ja luultavasti virkoaisi. Noin lähellä rantaa kerkeää vielä pelastautua, jos mieli muuttuu siinä vaiheessa. Eri juttu sitten jos olisi jostain veneestä hypännyt keskelle merta kilometrien päähän rannasta, missä realistisia mahdollisuuksia rantaan uimiseen kylmässä merivedessä ei ole.
Haista paska. Ilkeät pilkata oikeasti hukkuneita, nousevat pintaan kun taju menee! Ime persettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät halunneet opettaa noita kikkoja katsojille, jotta ruumiit löytyy helpommin/nopeammin junaradalta taikka rekan nokasta
Vastailetko itse itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä järkeenkäyvää kirjoittaa hahmoja ulos sarjasta jos se pian loppuukin. (Lari, nyt Marsu, ehkä Severikin?)
Tällä hetkellä sopimus kauteen 2018, mutta yleensä sitä on jatkettu uudella sopimuksella. Viime viikolla salkkarit oli maikkarin katsotuin ohjelma heti TTK:n jälkeen. Hulluja ne olisivat jos lopettaisivat sarjan tuotannon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti teki uutisen
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei Salkkareiden kaksoisitsemurha päässyt ip-lehtien otsikoihin, edes pikku-uutiseen. On kuitenkin minusta aika raju juonenkäänne ja sellaisistahan on tapana uutisoida. Raakelin ja Mariannan näyttelijätkin toivoi, että se herättäisi keskustelua. No, onneks ainakin täällä se on koskettanut meitä :)
Komento takaisin, oli sittenkin päässyt ainakin Iltalehteen.
Oletteko Varmoja että e molemmat onnistuivat itsemurhassa?
15824 olikin nopeampi. T. 15825
Vierailija kirjoitti:
Oletteko Varmoja että e molemmat onnistuivat itsemurhassa?
Varma ei voi koskaan olla, mutta ainakin näyttelijöiden haastattelun perusteella jättivät sarjan, eli hyvin todennäköisesti hahmot kuolivat. Voihan joskus tapahtua paluu ja silloin näytetään takauma viimehetken ihmepelastumisesta, mutta vähän epäilen.
"Rakkaaksi muodostunut hahmo ei kuitenkaan unohdu helposti. Hän uskoo siihen, että Mariannan hahmo jää jollain tapaa elämään omaa elämäänsä.
– En ole sanonut Mariannalle jäähyväisiä. Koskaan ei voi tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan eikä varsinkaan, kun kyseessä on Salkkarit, Kare muistuttaa. "
En ihmettelisi, vaikka Marianna vielä joskus palaisi.:D
Mäkään en ihmettele, vaikka jompi kumpi vielä palaisi, ellei tulevissa jaksoissa näytetä löydettyjä ruumiita. Loppu jäi just sen verran epäselväksi, että paluu on ainakin vielä mahdollinen.
Tuo kommentti on poistuneen näyttelijän oma, ei mikään sarjan antama lupaus. Ja sillä on pelkkää viihdearvoa, huomaa tuosta kohdasta "kyseessä on Salkkarit".
Onko teillä lukutaitoa?
Olen melko varma, että Aaro on raiskannut lindan aikoinaan, ja Viola on heidän tyttärensä.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko varma, että Aaro on raiskannut lindan aikoinaan, ja Viola on heidän tyttärensä.
Eikös lapsesta tulisi jollain tavalla vammainen jos vanhempi ja lapsi lisääntyvät keskenään?
Harmi, että Marianna lähti. Itse tykkäsin tästä hahmosta ehdottomasti ja paljon, se toi jännitystä salkkareihin ja mielestäni Oonan tyyli näytellä sopi todella hyvin tällaiselle hahmolle. Tässä oli kerrankin hahmo, joka toi Salkkareihin jotain uutta, ja psykologisella tasollakaan Mariannan tarina ei todellakaan ollut huonosti kirjoitettu.
Totta kai se "byhyy ei mulla ollu mitään muuta vaihtoehtoa" kommentti Larille ja Sergeille ja Sebastianille ärsytti todella paljon, ja oikeastaan rasautti varmaan enemmän kuin mikään salkkareissa ikinä, mutta pidin tästä hahmosta kyllä ehdottoman paljon uniikin tarinansa takia. Sitä paitsi mukava, että salkkareihinkin saatiin mukaan perinteistä, suomalaista melankoliaa.
RIP Marianna 2013-2017. Tarinan loppu oli kauniin melankolinen ja surullinen, ja mielestäni juuri niin hyvin kirjoitettu ja sopivan traaginen päätös kuin mitä tällainen tarina vaatii.
t. se henkilö joka aiemmin ketjussa spekuloi, että Mariannan tarina tuskin tulee loppumaan vankilaan vaan itsemurhaan tai muulla tavalla traagiseen kuolemaan