Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Severi tietää, ettei Aaro ole hänen isänsä. Siihen aikaan kun Aaro viimeksi oli kuvioissa (otti yhteyttä Evaan), niin Severi sano jollekin, muistaakseni tytölle (ehkä Nellalle?), että oikeasti isänsä on Eero, mutta pitää Aaroa isänään kun Eero on kuollut. Hänellä oli se joku valokuvakin Aarosta, mitä katseli.
Muistan muuten, että Aaron tytär olisi ollut Jenna nimeltään. Silloin kun Aaro seurusteli Lauran kanssa, puhui hän Päivistä ja Jennasta. Joo en tiedä, mistä muistan. Minulla on jokin supermuisti, kun olen tuolloin ollut kaiken lisäksi varmaan joku 10v., jos sitäkään :D No ehkä Linda on vaihtanut kutsumanimensä Jennasta Lindaksi.Mielenkiintoinen tuo tieto Jennasta. Siitä voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että Linda on vaihtanut henkilöllisyytensä kokonaan päästäkseen isältään piiloon. Selittäisi myös sukunimen Eerikäinen, joka ei ole isän nimi eikä äidin tyttönimi. Sulla tosiaan erikoisen hyvä muisti. Toivottavasti toimii samoin myös muun kuin salkkari-tiedon kanssa :)
No ei Linda ole mitään henkilöllisyyttä välttämättä vaihtanu... ei oo todellakaan eka kerta ku salkkareiden historiaa ollaan muutettu. Kristiinan kuolema ja Isabellan Pirjo hässäkkä esimerkkinä.
Millä tavoin Kristiinassa tai Pirjossa muutettiin historiaa? Kristiina oli ennen Ismon vaimo Liisa Laitela. Aivan niin kuin Kristiinan palatessa kerrottiin. Liisa Laitelaa ei sarjassa koskaan näytetty, joten hänellä ei ole suurempaa historiaa. Tiedot hänestä olivat Ismon tietoja (tai luuloja). Ismo luuli, että Liisa kuoli. Samaan tapaan kuin Viola vaikkapa nyt luulee, että Linda on hänen siskonsa. Myöhemmin Ismon luulo osoittautui vääräksi. Historia pysyi samana, luulo vain korjattiin tiedoksi. Sama kävi Pirjon kanssa. Hän tuli sarjaan Isabellana ja taustat paljastettiin myöhemmin. Historia pysyi samana, taustat vaan paljastettiin jälkikäteen. Aivan niin kuin Linda voi jälkikäteen paljastua Aaron tyttäreksi, joka oli ennen nimeltään Jenna.
Ainakin Isabellan kohdalla historiaa muutettiin eikä siinä oikeastaan ollut järkeä, koska Isabella ja Sebastian ovat vierailleet Isabellan vanhempien luona. Eihän Isabellahan oli nuorisokodeissa ja eihän hän vanhempiinsa olisi voinut olla missään yhteydessä tai "olla Isabellana" heille, koska heille hän olisi edelleen ollut Pirjo, mutta vanhemmat kohtelivat Isabellana.
ISABELLA JA SEPASTIAN EIVÄT VIERAILLEET ISABELLAN VENHEMPIEN LUONA!
Jos muka vierailivat, todista se. Kerro jakson numero tai edes kuukausi jolloin tapahtui. Minulla on kaikki jaksot boxissa tallessa. Boxissa! Toistaiseksi olet valehtelija. Asia muuttuu kunnes esität pitävät todisteet. Siihen asti sinua voidaan pitää valehtelijana.
En ollut se kirjoittaja, jota alun perin lainasit jos olit siis hän. Muistelisin, että täällä ketjussa joku joskus mainitsi asiasta, kun Pirjo-kuvio selvisi. Isabellan ensiesiintymisestä sarjassa on jo noin yhdeksän vuotta, joten mahdotonta muistaa mikä jakso ja mikä vuosi, mutta itsellänikin on mielikuva että näin on tapahtunut.
Kallehullu kirjoitti:
Minä taas luulen, että lempinimihullu ja täällä villejä teorioita eri parien muka varmoista suhteista esittänyt ovat sama henkilö.
Millä perusteella tämä? Olen se villejä teorioita esittänyt ja voin vakuuttaa, etten ole lempinimihullu. Kyseinen henkilö ärsyttää minua suuresti, ja onneksi häntä ei ole vähään aikaan täällä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Severi tietää, ettei Aaro ole hänen isänsä. Siihen aikaan kun Aaro viimeksi oli kuvioissa (otti yhteyttä Evaan), niin Severi sano jollekin, muistaakseni tytölle (ehkä Nellalle?), että oikeasti isänsä on Eero, mutta pitää Aaroa isänään kun Eero on kuollut. Hänellä oli se joku valokuvakin Aarosta, mitä katseli.
Muistan muuten, että Aaron tytär olisi ollut Jenna nimeltään. Silloin kun Aaro seurusteli Lauran kanssa, puhui hän Päivistä ja Jennasta. Joo en tiedä, mistä muistan. Minulla on jokin supermuisti, kun olen tuolloin ollut kaiken lisäksi varmaan joku 10v., jos sitäkään :D No ehkä Linda on vaihtanut kutsumanimensä Jennasta Lindaksi.Mielenkiintoinen tuo tieto Jennasta. Siitä voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että Linda on vaihtanut henkilöllisyytensä kokonaan päästäkseen isältään piiloon. Selittäisi myös sukunimen Eerikäinen, joka ei ole isän nimi eikä äidin tyttönimi. Sulla tosiaan erikoisen hyvä muisti. Toivottavasti toimii samoin myös muun kuin salkkari-tiedon kanssa :)
No ei Linda ole mitään henkilöllisyyttä välttämättä vaihtanu... ei oo todellakaan eka kerta ku salkkareiden historiaa ollaan muutettu. Kristiinan kuolema ja Isabellan Pirjo hässäkkä esimerkkinä.
Millä tavoin Kristiinassa tai Pirjossa muutettiin historiaa? Kristiina oli ennen Ismon vaimo Liisa Laitela. Aivan niin kuin Kristiinan palatessa kerrottiin. Liisa Laitelaa ei sarjassa koskaan näytetty, joten hänellä ei ole suurempaa historiaa. Tiedot hänestä olivat Ismon tietoja (tai luuloja). Ismo luuli, että Liisa kuoli. Samaan tapaan kuin Viola vaikkapa nyt luulee, että Linda on hänen siskonsa. Myöhemmin Ismon luulo osoittautui vääräksi. Historia pysyi samana, luulo vain korjattiin tiedoksi. Sama kävi Pirjon kanssa. Hän tuli sarjaan Isabellana ja taustat paljastettiin myöhemmin. Historia pysyi samana, taustat vaan paljastettiin jälkikäteen. Aivan niin kuin Linda voi jälkikäteen paljastua Aaron tyttäreksi, joka oli ennen nimeltään Jenna.
Ainakin Isabellan kohdalla historiaa muutettiin eikä siinä oikeastaan ollut järkeä, koska Isabella ja Sebastian ovat vierailleet Isabellan vanhempien luona. Eihän Isabellahan oli nuorisokodeissa ja eihän hän vanhempiinsa olisi voinut olla missään yhteydessä tai "olla Isabellana" heille, koska heille hän olisi edelleen ollut Pirjo, mutta vanhemmat kohtelivat Isabellana.
Jos muka vierailivat, todista se. Kerro jakson numero tai edes kuukausi jolloin tapahtui. Minulla on kaikki jaksot boxissa tallessa. Boxissa! Toistaiseksi olet valehtelija. Asia muuttuu kunnes esität pitävät todisteet. Siihen asti sinua voidaan pitää valehtelijana.En ollut se kirjoittaja, jota alun perin lainasit jos olit siis hän. Muistelisin, että täällä ketjussa joku joskus mainitsi asiasta, kun Pirjo-kuvio selvisi. Isabellan ensiesiintymisestä sarjassa on jo noin yhdeksän vuotta, joten mahdotonta muistaa mikä jakso ja mikä vuosi, mutta itsellänikin on mielikuva että näin on tapahtunut.
Katsos kun minulla ei ole tällaista mielikuvaa!
Hulluihin lukeutuu myös tämä, joka agressiivisesti hyökkää muiden kirjoittajien kimppuun oikeus- ja valehtelujutuilla ja uskon hänen olevan sama henkilö joka sisällyttää lauseisiinsa aina useamman kirosanan, suunnilleen näin: "Mitä selität saatana? Kuvitteletko olevasi oikeassa, helvetti?"
Miten tähän ketjuun onkin eksynyt niin moni sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muka vierailivat, todista se. Kerro jakson numero tai edes kuukausi jolloin tapahtui. Minulla on kaikki jaksot boxissa tallessa. Boxissa! Toistaiseksi olet valehtelija. Asia muuttuu kunnes esität pitävät todisteet. Siihen asti sinua voidaan pitää valehtelijana.En ollut se kirjoittaja, jota alun perin lainasit jos olit siis hän. Muistelisin, että täällä ketjussa joku joskus mainitsi asiasta, kun Pirjo-kuvio selvisi. Isabellan ensiesiintymisestä sarjassa on jo noin yhdeksän vuotta, joten mahdotonta muistaa mikä jakso ja mikä vuosi, mutta itsellänikin on mielikuva että näin on tapahtunut.
Katsos kun minulla ei ole tällaista mielikuvaa!
Ei voi mitään. Ei kannata myöskään ottaa liian vakavasti Salattujen elämien juonikuvioita ja niiden johtaneita asioita.
Tämän ketjun alkuperäinen ja sympaattisin hullu on kyllä Kallehullu.
Siis minkä ikäisiä te olette?? :DD
Salkkareissa on kokonaan unohdettu se, että Kalle ajoi kännissä Mariannan päältä!
Aikaisemmin olen ajatellut, että Talella voisi olla Asperger. Tämän viikon jakson perusteella aloin kuitenkin miettimään, että ehkä Asperger onkin Camillalla.
Kallehullu kirjoitti:
Aikaisemmin olen ajatellut, että Talella voisi olla Asperger. Tämän viikon jakson perusteella aloin kuitenkin miettimään, että ehkä Asperger onkin Camillalla.
Asperger on Kallella.
Vierailija kirjoitti:
Kallehullu kirjoitti:
Asperger on Kallella.
Kärsii alkoholismista, mutta ei kyllä Aspergerista. Sarjan alun perusteella nuoren Kallen olisi kyllä voinutkin kuvitella olevan Asperger.
Mistä lähtien Asperger on muuten kirjoitettu isolla? Ei siis vain täällä vaan kaikkialla muuallakin.
Sama kun kirjoitettaisiin:
"Minulla on Flunssa."
"Hän kuoli Sydänkohtaukseen."
Kiva saada Lasse takas sarjaan!
Odotan jo sitä, että Raakel palaa. Mitähän siitäkin seuraa...? Raakel on ehkäpä mun lemppari hahmo salkkareista koko sen historiassa. Näyttelijäkin on täysosuma tohon rooliin. Oli jotenkin tosi hyvä perjantain jaksos, kun Marianna kuuli oven koputuksen ja sen jälkeen Raakelin sanovan, että: "Näin ne elämän arvokkaimmat asiat otetaan joskus pois. Katso tarkkaan tämän hetken sä muistat loppuikäsi". Rakelhan sanoi ton sillon Mariannalle hieman ennen kuin yritti hukuttaa Sergein, mutta nyt sanoi sen erilaisella äänenpainatuksella.
Uskon, että Aaro on muuttunut. Kauankohan Aaro tulede olemaan sarjassa nyt mukana? Herää vain mieleeni myös, että kauankohan Marianna pyörii vielä kuvioissa? Loppuuko Mariannan tarina tänä keväänä kenties kuolemaan? Jos näin tapahtuisi kuka on sarjan seuraava pahis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ennen puhuttiin siitä kuinka Kristiina kuoli Ismon käsivarsille. Nyt kun Kristiina nousi kuolleista niin puhuttiin, että Kristiina eli viimeiset viikkonsa jossain eristyksissä tai vastaavaa. Isavellan historiaa taas muutettiin siten, että salkkareiden sivuilla kerrottiin Isabellan tulevan rikkaasta suvusta ja kun hän tapasi Jarkon niin Isabellan vanhemmat suuttuivat ja lopettivat yhteydenpidon kokonaan. Silloin kun Pirjo juttu tuli selville niin sanottiin, että Isabella(Pirjo) oli nuorena orpo ja vanhemmat oli hylänneet hänet ja sitten kun vaihtoi Pirjo nimen Isabellaksi niin Isabella(Pirjo) lopetti yhteydenpidon, koska muuten kaikki ois saanu selville että oikea Isabella on kuollut.
Kuka muka haluis nähdä viskibasso Raakkelin uudestaan sarjassa. HYI! Sarjan historian huonoin hahmo Mariannan ja Larin ja Paulan kamun Tuulin lisäksi. YÄÄK! Lopetan katsomisen jos Raakkeli tulee takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kiva saada Lasse takas sarjaan!
Missään ei kyllä lue että Lasse palaisi sarjaan. Viestistäsi saa nyt vaikutelman, että on palaamassa. Katso ensi kerralla tarkemmin, missä yhteydessä käytät tiettyjä sanoja ja mitä jätät käyttämättä; tässä tapauksessa olisi pitänyt sanoa: 'Olisi kiva saada Lasse takaisin sarjaan!'.
Jäähile kirjoitti:
Odotan jo sitä, että Raakel palaa. Mitähän siitäkin seuraa...? Raakel on ehkäpä mun lemppari hahmo salkkareista koko sen historiassa. Näyttelijäkin on täysosuma tohon rooliin. Oli jotenkin tosi hyvä perjantain jaksos, kun Marianna kuuli oven koputuksen ja sen jälkeen Raakelin sanovan, että: "Näin ne elämän arvokkaimmat asiat otetaan joskus pois. Katso tarkkaan tämän hetken sä muistat loppuikäsi". Rakelhan sanoi ton sillon Mariannalle hieman ennen kuin yritti hukuttaa Sergein, mutta nyt sanoi sen erilaisella äänenpainatuksella.
Uskon, että Aaro on muuttunut. Kauankohan Aaro tulede olemaan sarjassa nyt mukana? Herää vain mieleeni myös, että kauankohan Marianna pyörii vielä kuvioissa? Loppuuko Mariannan tarina tänä keväänä kenties kuolemaan? Jos näin tapahtuisi kuka on sarjan seuraava pahis?
Toivon todella, että käsikirjoittajat olisivat niin fiksuja ja tajuaisivat ottaa Mariannan nyt tämän kuvion jälkeen pois sarjasta. Jotenkin tuntuu, että tuotanto haluaa roikottaa Oona Karetta mukana sarjassa siksi koska on "kiva persoona".
Aikansa kutakin, se nyt on selvää että kolmatta sekoamista putkeen ei jaksa enää seurata. Mielenkiinto loppuu etenkin siksi, kun Mariannan sekoaminen on aina se pääkuvio jota täytyy "jännittää", vaikka toisaalta mitään jännitettävää ei ole sillä odottaa vain paljastumisen hetkeä, johon menee ikuisuus.
Mariannan ei välttämättä tarvitsisi kuolla, mutta joutuisi jonnekin kauas Helsingistä, ehkä jopa Suomesta, jonnekin suljetulle osastolle useaksi vuodeksi. Oikeastaan ansaitsisi myös kunnon vankilatuomion ennen sitä.
Kyllähän sarjassa pahiksia riittää. Nyt palasi Aaro, ja sen lisäksi Aki ja Camilla ovat pahiksia kun sille päälle sattuvat.
Raakel on kyllä loistava hahmo viskibassoineen. Pelottava! Ja ainoa ihminen, joka saa Mariannankin epävarmaksi vaikka olisi kuinka manipulointivaihe päällä.
Iidan näyttelijä (Rosa) sanoi ettei tiedä itsekkään mitä Iidalle ulkomailla tapahtui. Tuntui että kässäreiden piti keksiä joku juttu ihan vaan että saisivat draamaa aikaseks, mutta eivät keskineetkään että mitä. Ja nyt vaan toivovat että katsojat unohtavat koko jutun.