Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
12281/27326 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Severi tietää, ettei Aaro ole hänen isänsä. Siihen aikaan kun Aaro viimeksi oli kuvioissa (otti yhteyttä Evaan), niin Severi sano jollekin, muistaakseni tytölle (ehkä Nellalle?), että oikeasti isänsä on Eero, mutta pitää Aaroa isänään kun Eero on kuollut. Hänellä oli se joku valokuvakin Aarosta, mitä katseli.

Muistan muuten, että Aaron tytär olisi ollut Jenna nimeltään. Silloin kun Aaro seurusteli Lauran kanssa, puhui hän Päivistä ja Jennasta. Joo en tiedä, mistä muistan. Minulla on jokin supermuisti, kun olen tuolloin ollut kaiken lisäksi varmaan joku 10v., jos sitäkään :D No ehkä Linda on vaihtanut kutsumanimensä Jennasta Lindaksi.

Mitä? Miksi tämä viesti saa välittömän yläpeukun, mutta kun minä yritin samaa ja vielä muistutinkin siitä, sain pelkkää negatiivista palautetta? Miksi minua ei uskota!?

Vierailija
12282/27326 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Severi tietää, ettei Aaro ole hänen isänsä. Siihen aikaan kun Aaro viimeksi oli kuvioissa (otti yhteyttä Evaan), niin Severi sano jollekin, muistaakseni tytölle (ehkä Nellalle?), että oikeasti isänsä on Eero, mutta pitää Aaroa isänään kun Eero on kuollut. Hänellä oli se joku valokuvakin Aarosta, mitä katseli.

Muistan muuten, että Aaron tytär olisi ollut Jenna nimeltään. Silloin kun Aaro seurusteli Lauran kanssa, puhui hän Päivistä ja Jennasta. Joo en tiedä, mistä muistan. Minulla on jokin supermuisti, kun olen tuolloin ollut kaiken lisäksi varmaan joku 10v., jos sitäkään :D No ehkä Linda on vaihtanut kutsumanimensä Jennasta Lindaksi.

Mielenkiintoinen tuo tieto Jennasta. Siitä voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että Linda on vaihtanut henkilöllisyytensä kokonaan päästäkseen isältään piiloon. Selittäisi myös sukunimen Eerikäinen, joka ei ole isän nimi eikä äidin tyttönimi. Sulla tosiaan erikoisen hyvä muisti. Toivottavasti toimii samoin myös muun kuin salkkari-tiedon kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12283/27326 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä, mikä niin suuri ero näissä viesteissä on, että nro 1 saa alapeukkuja ja nro 2 yläpeukkuja?

Nro 1.

Mä luulen että Severi tietää kyllä, mutta on niin kiintynyt Aaroon sen pienen muistinmenetyksen takia (muistatteko, 2012) että pitää tätä isänään. Ja kuten joku jo sanoi, niin melkein sama koska #identtisetkaksoset. Kyllähän Severi on jo sanonutkin pienempänä että "Mun isä on Eero", joten kyllä se sen oikeasti tietää.

Nro2.

---

Ja tuo mainittu valokuva, se on kyllä Eerosta, minkä Severikin tiesi.

Nyt se selitys? Mä en nimittäin ymmärrä yhtään.

Vierailija
12284/27326 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vielä, mikä niin suuri ero näissä viesteissä on, että nro 1 saa alapeukkuja ja nro 2 yläpeukkuja?

Nro 1.

Mä luulen että Severi tietää kyllä, mutta on niin kiintynyt Aaroon sen pienen muistinmenetyksen takia (muistatteko, 2012) että pitää tätä isänään. Ja kuten joku jo sanoi, niin melkein sama koska #identtisetkaksoset. Kyllähän Severi on jo sanonutkin pienempänä että "Mun isä on Eero", joten kyllä se sen oikeasti tietää.

Nro2.

---

Ja tuo mainittu valokuva, se on kyllä Eerosta, minkä Severikin tiesi.

Nyt se selitys? Mä en nimittäin ymmärrä yhtään.

Se, että jälkimmäisessä kerrottiin Aaron jutelleen Lauralle Päivistä ja Jennasta. Se oli mielenkiintoinen tieto Lindan nimen pohdinnan suhteen. Lisäksi ylemmän kommentti identtiset kaksoset osio on typerä. Ihan erillisiä ihmisiä ne identtiset kaksosetkin on, joten ei ole ollenkaan sama kumpi kaksosista on isä.

Vierailija
12285/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneettisesti sillä ei ole merkitystä kumpi on isä. Identtisillä kaksosilla on identtinen DNA, joten esim isyyttä ei voi selvittää DNA-testeillä.

Isyystesti näyttäisi että kumpikin on Severin isä.

Vierailija
12286/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geneettisesti sillä ei ole merkitystä kumpi on isä. Identtisillä kaksosilla on identtinen DNA, joten esim isyyttä ei voi selvittää DNA-testeillä.

Isyystesti näyttäisi että kumpikin on Severin isä.

En kysynyt tätä. Kysyin, miksi minun viestini ei kelvannut. Lähes sama sisältö kuin sillä toisella viestillä.

Vierailija
12287/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan erillisiä ihmisiä ne identtiset kaksosetkin on, joten ei ole ollenkaan sama kumpi kaksosista on isä.

Hankitut ominaisuudet eivät periydy, joten jos lapsi ei elä isänsä kanssa ja saa sitä kautta vaikutteita, ei ole mitään meritystä, kumpi identtisistä kaksosista on lapsen isä.

Vierailija
12288/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan erillisiä ihmisiä ne identtiset kaksosetkin on, joten ei ole ollenkaan sama kumpi kaksosista on isä.

Hankitut ominaisuudet eivät periydy, joten jos lapsi ei elä isänsä kanssa ja saa sitä kautta vaikutteita, ei ole mitään meritystä, kumpi identtisistä kaksosista on lapsen isä.

Nyt täällä on sit vielä alapeukkuhullukin. Jos jotkut netissä olevat nuolet tuottavat noin suurta tuskaa niin älä katso niitä.

Vierailija
12289/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, lainasin kyllä edellistä viestiä, mutta palsta tökkäsi tuon tohon. Tarkoitin siis viestiä 12448.

-12450

Vierailija
12290/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerttu Rissanen se vaan rellestää roolihahmonsa Sannin tavoin kaikki työkaverinsa läpi. Ensin Hemmo Karja, sitten Janne Saarinen, nyt joku editori Tommi Sipilä.

Kerttu on likanen. Ennen vaikutti ihanalta ihmiseltä, mutta nykysin tollaselta playeriltä.

Vierailija
12291/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen tuo tieto Jennasta. Siitä voisi nopeasti vetää johtopäätöksen, että Linda on vaihtanut henkilöllisyytensä kokonaan päästäkseen isältään piiloon. Selittäisi myös sukunimen Eerikäinen, joka ei ole isän nimi eikä äidin tyttönimi. Sulla tosiaan erikoisen hyvä muisti. Toivottavasti toimii samoin myös muun kuin salkkari-tiedon kanssa :)

No ei Linda ole mitään henkilöllisyyttä välttämättä vaihtanu... ei oo todellakaan eka kerta ku salkkareiden historiaa ollaan muutettu. Kristiinan kuolema ja Isabellan Pirjo hässäkkä esimerkkinä.

Vierailija
12292/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei Linda ole mitään henkilöllisyyttä välttämättä vaihtanu... ei oo todellakaan eka kerta ku salkkareiden historiaa ollaan muutettu. Kristiinan kuolema ja Isabellan Pirjo hässäkkä esimerkkinä.

Kyllä te mammat lähdette helppoon. Ei tuota Jennaa välttämättä edes mainittu ikinä. En väitä että hän valehtelee, vaan hänhän itsekään ei ollut ihan varma.

Vierailija
12293/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden sopimushan on vuoteen 2018 eli ensi vuoteen ja salkkarit täyttää silloin 19v. Toivottavasti ei ainakaan silloin ole loppumassa, koska olisi siistiä juhlia salkkareiden 20v bileitä! Niistä tulis varmaan isot ja saatais joku erikoisjaksokin.

Vierailija
12294/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta näihin "hulluihin" voidaan myös liittää rosahullu ja rufushullu. Alkaa tulla jo silmistä ulos tuo jatkuva vanhojen näyttelijöiden perään haikailu. Rufus ja Rosa oli ja meni. Roope ja Pinja tuli. Opetelkaa elämään sen kanssa tai lopettakaa sarjan katsominen jos noin ahdistaa

En usko että täällä samat tyypit aina haikailevat Rosan ja Rufuksen perään. Eiköhän suurin osa heidät haluaisi takaisin. On myös todella vttumaista tuotannolta jos eivät aio ilmoittaa jos Iidan näyttelijänvaihdos muuttui pelkästä tuuraamisesta pysyväksi. Kyllä siitä olisi reilua ilmoittaa, koska suuri osa katsojista odottaa vanhan Iidan palaamista.

Vierailija
12295/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatoitte unohtaa lavastehullun listalta? Yksi pahimmista.

Vierailija
12296/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerttu Rissanen se vaan rellestää roolihahmonsa Sannin tavoin kaikki työkaverinsa läpi. Ensin Hemmo Karja, sitten Janne Saarinen, nyt joku editori Tommi Sipilä.

Kerttu on likanen. Ennen vaikutti ihanalta ihmiseltä, mutta nykysin tollaselta playeriltä.

Muuten hyvä mutta Tommi on homo ja seurustelee :)

Vierailija
12297/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta näihin "hulluihin" voidaan myös liittää rosahullu ja rufushullu. Alkaa tulla jo silmistä ulos tuo jatkuva vanhojen näyttelijöiden perään haikailu. Rufus ja Rosa oli ja meni. Roope ja Pinja tuli. Opetelkaa elämään sen kanssa tai lopettakaa sarjan katsominen jos noin ahdistaa

En usko että täällä samat tyypit aina haikailevat Rosan ja Rufuksen perään. Eiköhän suurin osa heidät haluaisi takaisin. On myös todella vttumaista tuotannolta jos eivät aio ilmoittaa jos Iidan näyttelijänvaihdos muuttui pelkästä tuuraamisesta pysyväksi. Kyllä siitä olisi reilua ilmoittaa, koska suuri osa katsojista odottaa vanhan Iidan palaamista.

Oletko sinä rosahullu? Mitä helvettiä, vittumaista tuotannolta? Pitääkö kaikesta aina raportoida Sinulle, Maailman Keskipisteelle?

Vierailija
12298/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotannolliset asiat (joihin näyttelijätkin kuuluvat) eivät kuulu katsojille. Tuotanto ei ole millään tavalla velvollinen tiedottamaan niistä. Katsojat saavat odottaa vaikka kuuta taivaalta. Ei ole tuotannon vika, jos ihmiset kuvittelevat omiaan. Eri asia, jos tuotanto olisi sanonut Rosan tai Rufuksen palaavan. Näinhän ei kuitenkaan ole, joten mitään vääryyttä ei ole tapahtunut.

Vierailija
12299/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin Kristiinassa tai Pirjossa muutettiin historiaa? Kristiina oli ennen Ismon vaimo Liisa Laitela. Aivan niin kuin Kristiinan palatessa kerrottiin. Liisa Laitelaa ei sarjassa koskaan näytetty, joten hänellä ei ole suurempaa historiaa. Tiedot hänestä olivat Ismon tietoja (tai luuloja). Ismo luuli, että Liisa kuoli. Samaan tapaan kuin Viola vaikkapa nyt luulee, että Linda on hänen siskonsa. Myöhemmin Ismon luulo osoittautui vääräksi. Historia pysyi samana, luulo vain korjattiin tiedoksi. Sama kävi Pirjon kanssa. Hän tuli sarjaan Isabellana ja taustat paljastettiin myöhemmin. Historia pysyi samana, taustat vaan paljastettiin jälkikäteen. Aivan niin kuin Linda voi jälkikäteen paljastua Aaron tyttäreksi, joka oli ennen nimeltään Jenna.

Vierailija
12300/27326 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivoisin, että Pinja pysyisi Iidan näyttelijänä. Ei Rosassakaan mitään vikaa ollut, mutta tykkään vaan Pinjasta enemmän.

Ketju on lukittu.