Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plällälä kirjoitti:
En tiedä onko ketjussa vielä mietitty näitä, mutta
Miksi Sanni ja Tale yms ei puhu Kristiinasta enää mitään. Kun hahmo lähtee, kaikki parin jakson jälkeen on jo unohtanut koko henkilön. Miksi salkkareissa muuttaminen kehä kolmosen ulkopuolella tarkoittaa sitä, että ei voi soittaa tai vierailla?
Miksi Iidasta ei puhuta mitään? Vietiin hoitoon johonkin parinkymmenen kilometrin päähän ja kukaan ei koskaan käy katsomassa :D
Sitten..onko Aaro Violan isä? Vai onko liian rajua? Ja miksi Severille ei kerrota, että Aaro ei ole tämän isä..?
Koska se Liisa - Cindy juttu selviää?
Ainakin Sanni Tale ja Jannehan nyt alkavalla viikolla menee Iidaa katsomaan.
Ketjussahan jo aikasemmin oli juttua, että Severi kyllä tietää Eeron olevan hänen isänsä.
Ensimmäinen näistä viesteistä oli mun kirjoittama, mutta totuutta ei haluttu uskoa, joten se sai alapeukkuja. Sitten tuli toisen kirjoittajan viesti jossa luki sama asia ku mun viestissä, mutta se sai yläpeukkuja. Ei totuudenpuhuja saa yösijaa, olen sen tässä ketjussa huomannut aiemminkin. Älkää kuitenkaan ampuko viestintuojaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja rehellisyys maan perii!
T. Alapeukkuhullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plällälä kirjoitti:
Miksi Sanni ja Tale yms ei puhu Kristiinasta enää mitään. Kun hahmo lähtee, kaikki parin jakson jälkeen on jo unohtanut koko henkilön. Miksi salkkareissa muuttaminen kehä kolmosen ulkopuolella tarkoittaa sitä, että ei voi soittaa tai vierailla?
Miksi Iidasta ei puhuta mitään? Vietiin hoitoon johonkin parinkymmenen kilometrin päähän ja kukaan ei koskaan käy katsomassa :D
Sitten..onko Aaro Violan isä? Vai onko liian rajua? Ja miksi Severille ei kerrota, että Aaro ei ole tämän isä..?
Ketjussahan jo aikasemmin oli juttua, että Severi kyllä tietää Eeron olevan hänen isänsä.
Ensimmäinen näistä viesteistä oli mun kirjoittama, mutta totuutta ei haluttu uskoa, joten se sai alapeukkuja. Sitten tuli toisen kirjoittajan viesti jossa luki sama asia ku mun viestissä, mutta se sai yläpeukkuja. Ei totuudenpuhuja saa yösijaa, olen sen tässä ketjussa huomannut aiemminkin. Älkää kuitenkaan ampuko viestintuojaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja rehellisyys maan perii!
T. Alapeukkuhullu
Tää viesti EI OLE mun kirjottama!
T. Alkuperäisen viestin kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plällälä kirjoitti:
T. Alapeukkuhullu
Tää viesti EI OLE mun kirjottama!
T. Alkuperäisen viestin kirjoittaja.
:DDD voi jösses nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
plällälä kirjoitti:
Niin ja parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla. Ja mikä ei tapa se vahvistaa! Ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa! ja ja ja...
MTV:n paljastuksista.
"Aaro kertoo salaperäiselle Päiville, että hän haluaa tällä kertaa parantaa oikeasti välinsä tyttäreen ja että hänellä on täysin puhtaat jauhot pussissa. "
Mielenkiintoinen sanavalinta. Salaperäinen Päivi?
Lisäksi uutisessa puhutaan isästä; Severi puolustaa isää ja Aaro kääntyy poikansa puoleen. Alkaa kuulostamaan siltä ettei tuotantokaan kohta tiedä kumpi Severin isä on.
Ehkä Jiri ja Kari aikoo haudata Aaron elävältä metsään ja tekee sille kuopan
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jiri ja Kari aikoo haudata Aaron elävältä metsään ja tekee sille kuopan
Paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu Rissanen se vaan rellestää roolihahmonsa Sannin tavoin kaikki työkaverinsa läpi. Ensin Hemmo Karja, sitten Janne Saarinen, nyt joku editori Tommi Sipilä.
Kerttu on likanen. Ennen vaikutti ihanalta ihmiseltä, mutta nykysin tollaselta playeriltä.
Muuten hyvä mutta Tommi on homo ja seurustelee :)
Mistä tämä tieto? Ilmeisesti seurustelee Kertun kanssa, kun koko feedi täynnä yhteiskuvia Kertun kanssa, laittelee sen näköisiä emojiita jne. Jos olisi pelkkä kaveri, niin ei Kerttukaan kyllä muista työkavereistaan, esimerkiksi Johannasta jonka kanssa oli juuri reissussa, laittele kuvia mitenkään erityisen paljon toisin kuin tästä Tommista.
Ihan vaikka siitä että tunnen Tommin pidemmältä ajalta ja hänellä on kyllä paljon muistakin työkavereista fb:ssä juttuja myös. Itseäni henkilökohtasesti vituttaa että täällä jauhetaan jollain mututuntumalla täyttä paskaa ihmisten elämästä jotka ei edes näyttele koko sarjassa. Tän ketjun taso on laskenut muutenkin kyllä paljon viime aikoina.
Kuuluukohan Kari ja Ulla kirkollisveron piiriin?
Haluaisin nähdä Antonista vähän enemmän pahoja puolia. Kuten silloin kun haistatteli Iidalle ja tönäisi Jannen portaista. Tuota nöyristelyä en jaksa mieheltäni katsoa.
Luulen vahvasti että Violan isä on Ismo. Siihen viittaisi se, että Ismo oli näkevinään edesmenneen tyttärensä Mian. Enteilee sitä, että Ismo kohtaa tyttärensä, josta ei edes tiedä mitään. Ja miksi Ismoa ei oltu kutsuttu Karin ja Lindan häihin? Kun miettii, hänellä ja Violalla ei ole ollut mitään yhteisiä kohtauksia. Onko Linda sen takia niin vaikeana lapsestaan, kun ei kehtaa kertoa totuutta Karille? Karihan on tuntenut Ismon lapsuudestaan asti, joten olisihan se aika paha paljastus... Ismo oli niin rikki Kristiinan keskenmenoista, joten siksikin voisi ajatella viimein tulevan valoa hänen elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen vahvasti että Violan isä on Ismo. Siihen viittaisi se, että Ismo oli näkevinään edesmenneen tyttärensä Mian. Enteilee sitä, että Ismo kohtaa tyttärensä, josta ei edes tiedä mitään. Ja miksi Ismoa ei oltu kutsuttu Karin ja Lindan häihin? Kun miettii, hänellä ja Violalla ei ole ollut mitään yhteisiä kohtauksia. Onko Linda sen takia niin vaikeana lapsestaan, kun ei kehtaa kertoa totuutta Karille? Karihan on tuntenut Ismon lapsuudestaan asti, joten olisihan se aika paha paljastus... Ismo oli niin rikki Kristiinan keskenmenoista, joten siksikin voisi ajatella viimein tulevan valoa hänen elämäänsä.
No nyt on kyllä niin villiä päätelmää, että en edes tiedä mitä sanoa. Jos tämä osoittautuu oikeaksi teoriaksi, palkitsen sinut jotenkin. Keksin sopivan keinon, jos se tulee ajankohtaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on itseasiassa jostain syystä tullut samat fiilikset :O Ismon lapsihaikailuja on ollut niin paljon, ensin Mia ja sitten keskenmenot. Ja Sanni kuin oma tytär melkein. Linda on ollut ihan supervaivaantunut Ismon seurassa...
Severin isän pojanpojan mummon serkun lapsen sisko on Peppi!
Onko kellekään tullut mieleen että Aki olisi Violan isä? Jotenkin se Linda alamaailmaa tuntee, ja on lahjottavissakin. Jotenkin sopisi kuvioon, että pilalle hemmoteltu Alissa saisikin pikkusiskon, jota nimittelee pennuksi ja joka oli Alissalle mustasukkanen Severistä
Miks Alissan kämppä on Amandassa... tuntuu jotenki tyhmältä.
Eiks tää Jannen kaatuminenki oo viel selvittämättä
Vierailija kirjoitti:
Severin isän pojanpojan mummon serkun lapsen sisko on Peppi!
Severillä ei ole lapsia, eli Severin isän poikaa (tai pojanpoikaa) ei ole olemassakaan.
Antonhullu kirjoitti:
Haluaisin nähdä Antonista vähän enemmän pahoja puolia. Kuten silloin kun haistatteli Iidalle ja tönäisi Jannen portaista. Tuota nöyristelyä en jaksa mieheltäni katsoa.
Totta! Tosin muistaakseni silloin kun nämä tapahtui, sanoit, että et tykkää Antonista.