Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
11641/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Minä vain kysyin, miksi minun todisteet eivät voineet kelvata heti. Kunnollista syytä että sillloinkaan sanoneet, pistelitte vain kaikkea "Haha XD" ja "älä jankkaa". Mitään todellisista sisältöä ette ikinä sanoneet, toisin kuin minä. Keräsin laajan todistusaineiston kansakunnan suosituimman tv-sarjan tekotavasta, ja kaikki te halveksitte sitä. Huhhuh!

Vierailija
11642/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enpä oikeastaan näe salkkareissa enää juuri mitään hyvää, joten pieni tauko katsomisesta voisi tehdä hyvää."

Ehkä tosiaan olisikin hyvä idea, että te, joiden pää ei kestä Salattujen elämien negatiivisia tapahtumia, alkoholin käyttöä, jne voisitte pitää vähän pidemmänkin tauon sarjan katsomisesta. Se tekisi varmasti hyvää niin teille kuin tälle palstallekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei helvetti jos Elias onkin nyt elossa... milloin mahtaa selvitä, että Tyyne Puustinen on oikeasti kuolematon noita, joka on langettanut Pihlajakadun ylle kirouksen, jonka takia kaikilla menee päin vittua.

Vierailija
11644/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lääkäri ilmottanu poliisille että potilas uhkailee? Tuntuu hullulta et potilas vähä uhkailee nii lääkäri rupeaa tanssimaan hänen pillin mukaa. Paljosta vetoa et jokane lääkäri on joutunut uhkailun kohteeli töissä potilaan toimesta. Jossei muuten nii joku juoppo ensiavussa uhkaa hakata.

Lääkärin ois pitäny antaa Mariannalle lähete suljetulle.

Vierailija
11645/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lavastehullulle ole jo kerrottu, että oli osittain oikeassa. Miksi asia täytyy nostaa uudelleen esiin aina kun joku mainitsee green screenin? Lavastehullu, et ole ketjun huomion keskipiste. Alapeukkuja sait jankkauksesta ja aggressiivisuudesta (muiden haukkuminen), se ei liittynyt siihen kuka oli oikeassa tai väärässä lavasteiden suhteen.

Vierailija
11646/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Enpä oikeastaan näe salkkareissa enää juuri mitään hyvää, joten pieni tauko katsomisesta voisi tehdä hyvää."

Ehkä tosiaan olisikin hyvä idea, että te, joiden pää ei kestä Salattujen elämien negatiivisia tapahtumia, alkoholin käyttöä, jne voisitte pitää vähän pidemmänkin tauon sarjan katsomisesta. Se tekisi varmasti hyvää niin teille kuin tälle palstallekin :)

Mut eikö salkkareille olis parempi tehdä oma ketju tänne jollain eri nimellä? Otsikon perusteella täällä nimenomaan etsitään epäkohtia sarjasta.

Vierailija
11647/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kovasti toivoin että Sebastian saisi lapsen että oon ollu Mariannan puolella tässä ja toivonut ettei jää kiinni tai menetä lasta :(

Vierailija
11648/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei helvetti jos Elias onkin nyt elossa... milloin mahtaa selvitä, että Tyyne Puustinen on oikeasti kuolematon noita, joka on langettanut Pihlajakadun ylle kirouksen, jonka takia kaikilla menee päin vittua.

En usko, että on elossa. Ei kolaria, ruumishuoneella makaamista ja hautajaisia Elias olisi voinut lavastaa. Ainakaan ilman apua. Eikös se Ellun paluu ole sitä samaa kuin tähänkin asti, eli vierailua unissa, aistiharhoja, kuvitelmaa.

Vierailija
11649/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös lavastehullulle ole jo kerrottu, että oli osittain oikeassa. Miksi asia täytyy nostaa uudelleen esiin aina kun joku mainitsee green screenin? Lavastehullu, et ole ketjun huomion keskipiste. Alapeukkuja sait jankkauksesta ja aggressiivisuudesta (muiden haukkuminen), se ei liittynyt siihen kuka oli oikeassa tai väärässä lavasteiden suhteen.

Joo, mutta kerroitte minun olevan oikeassa vasta sitten kun kävi ilmi että joku muukin sanoo sen olevan lavaste.

Itsetuntoni kärsii kun minua ei uskottu, vaikka minulla oli vakuuttava todistusaineisto.

Vierailija
11650/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut eikö salkkareille olis parempi tehdä oma ketju tänne jollain eri nimellä? Otsikon perusteella täällä nimenomaan etsitään epäkohtia sarjasta.

Epäkohtia minäkin etsin, mutta en uhkaile sarjan katsominen lopettamisella tai tauon pitämisellä, jos jokin asia ei miellytä. Minusta sarja on edelleen loistavaa viihdettä, vaikka onkin epälooginen. En kuitenkaan ota sitä niin vakavasti. Jatkuva valittaminen mm. alkoholin juonnista on puuduttavaa luettavaa + maininta siitä, ettei sarjassa ole enää mitään hyvää saa pohtimaan miksi nämä ihmiset edelleen sarjaa seuraavat, jos se tuntuu heistä niin epämieluisalta. :)

Vierailija
11651/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Vierailija
11652/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin kovasti toivoin että Sebastian saisi lapsen että oon ollu Mariannan puolella tässä ja toivonut ettei jää kiinni tai menetä lasta :(

Millä tavoin valheellisen raskauden "jatkuminen" olisi edistänyt Sebastianin lapsen saamista?

Vierailija
11653/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kerroitte minun olevan oikeassa vasta sitten kun kävi ilmi että joku muukin sanoo sen olevan lavaste.

Itsetuntoni kärsii kun minua ei uskottu, vaikka minulla oli vakuuttava todistusaineisto.

Teiniäni lainaten: Voi kyynel

Vierailija
11654/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin valheellisen raskauden "jatkuminen" olisi edistänyt Sebastianin lapsen saamista?

Menin jo sekaisin, eikö se ollutkaan alunperin raskaana? :D Jos näin oli niin pahoittelen urpouttani..

Vierailija
11655/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin jo sekaisin, eikö se ollutkaan alunperin raskaana? :D Jos näin oli niin pahoittelen urpouttani..

Oli se hetken. Viittasin lähinnä siihen kun sanoit toivoneesi ettei Marianna jäisi kiinni

Vierailija
11656/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias ja Valtteri Bottas ovat samannäköisiä.

Vierailija
11657/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elias ja Valtteri Bottas ovat samannäköisiä.

No jaa, taitaahan niillä olla aika samanväriset hiukset.

Vierailija
11658/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.2 - 20.3 jaksot

Ilmeisesti aikaisemmat olivat feikit. Nämä kuitenkin löysin ohjelmaoppaasta sen jälkeen kuin joku oli muokannut wikipediaan. Eniten kiinnostaa 3141 ja 3145 :)

3141. Rakkaus on väkevä kuin kuolema 22.2.2017

3142. Ulla näkee hopeisen kuun 23.2.2017

3143. Sebastian harrastaa exiä 24.2.2017

3144. Marianna muuttuu maksulliseksi 27.2.2017

3145. Severi ei näe vaanivia aaroja 28.2.2017

3146. Sanni puhkaisee kesärenkaat 1.3.2017

3147. Kallella on hyvä viinipää 2.3.2017

3148. Lari herää soidintanssiin 3.3.2017

3149. Nikkisten hätähuuto 6.3.2017

3150. Monican suunnitelma menee pipariksi 7.3.2017

3151. Sebastian ja Sergei keittävät myrkkylientä 8.3.2017

3152. Kari puhuu väärästä reiästä 9.3.2017

3153. Alissa on uutisvahti 10.3.2017

3154. Marianna pelkää kuollakseen 13.3.2017

3155. Monica kuulee tappajalinnun laulua 14.3.2017

3156. Linda yrittää isäistää asioita 15.3.2017

3157. Ismo soittaa kissaliisalle 16.3.2017

3158. Camilla kysyy siskonsa kättä 17.3.2017

3159. Jirin mielestä Evan pitäisi pysyä tiukkana 20.3.2017

Vierailija
11659/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian ja Sergei keittävät myrkkylientä

Marianna pelkää kuollakeen

Monica kuulee tappajalinnun laulua

Sebastian ja Sergei saanut vihdoin selville keskenmenon ja ehkä yliajokin on selvinnyt. Päättävät yhdessä kostaa Mariannalle.

Vierailija
11660/27326 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Aaro siis tosiaan taitaa palata! Pieni toive vielä elää, että vaanivat aarot olisivat vain hämäystä jakson nimessä. Noissa ei tosin ennenkään ole käytetty juurikaaan mielikuvitusta, joten turha toivo. Ennätin toivoa, että samantyyppisen käänteen jatkuva toisto olisi jo ohi. Tosin tuntuupa tuo Marianna-kuviokin jatkuvan ikuisuuden...

Ketju on lukittu.