Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9241/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.

Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D

Vierailija
9242/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letti: "Aikuiset ei käyttäydy niinkuin sä"  :'''''D Miten toi Letti voikin olla niin rasittava.. onneksi sai potkut ja toivottavasti Mariannan vedätys menee läpi ja jatkuu vielä pitkään!

Aargh, todellakin! Lapsellinen kiukuttelija ja marttyyri, vois tosiaan kohtapuoliin jo hämeentyä. Miten joku voi puhua omalle lapselleen niin julmasti?! Varsinkin, kun Listiina ihan itse mokasi kun ei osannut pitää suutaan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9243/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi Sanni ja Tale hienot vanhemmat. Kuolleeksi luultu lapsi on juuri saatu takaisin kaappaajan kynsistä ja nyt jo ehditty laittaa kaksi kertaa muille hoitoon, että saadaan ''omaa aikaa''. Eikö sitä omaa aikaa ollut tarpeeksi Iljan ollessa kateissa? Perjantain jaksossa Ilja oli kaljaa kittaavan Talen vastuulla, kun Sanni totesi, että otanpa vähän viiniä, kun mulla on kerrankin vapaa ilta!

Vierailija
9244/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On noi Sanni ja Tale hienot vanhemmat. Kuolleeksi luultu lapsi on juuri saatu takaisin kaappaajan kynsistä ja nyt jo ehditty laittaa kaksi kertaa muille hoitoon, että saadaan ''omaa aikaa''. Eikö sitä omaa aikaa ollut tarpeeksi Iljan ollessa kateissa? Perjantain jaksossa Ilja oli kaljaa kittaavan Talen vastuulla, kun Sanni totesi, että otanpa vähän viiniä, kun mulla on kerrankin vapaa ilta!

Ihan samaa ihmettelin. Se ilja oli yksin eri huoneessa siellä korjaamolla ja toiset joi kaljaa siinä...

Vierailija
9245/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marianna saa minut raivokohtauksen partaalle, mutta taas tuli todettua että edes Marianna ei ärsytä niin paljoa kuin Letti. Hirveä hahmo!

Vierailija
9246/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoutuneena salkkarifanina en ole halunnut katsoa sarjaa enää muutamiin päiviin sen hemmetin Mariannan takia. Salkkarit palaa mun ohjelmistoon heti kun se akka jää kiinni.

Vierailija
9247/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ilja ole sarjassa yli 1v? Silti vaan nukkuu verhon takana vaunuissa päivät pitkät :D

Se on kätevää, koska vaunut voi olla silloin tyhjät. Ei tarvitse suotta maksaa kulukorvauksia Iljan käytöstä kuvauksissa.  On huvittavan näköistä, kun Tale hyppyyttää silminnähden tyhjiä kärryjä rotvallin yli ja tehosteista saatetaan päästää ilmoille vastasyntyneen itkua :D

Vierailija
9248/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa Tale kutsuu Karia Iljan enoksi? Äidin veli on eno. Kari on Talelle eno mutta ei hän voi olla Iljalle eno eikä isoeno. Jos mitään kun eihän tuo Ilja ole Talen lapsi alkuunkaan.

Talehan on kuitenkin virallisesti Iljan isä, joten Kari on Iljan isoeno.

Eihän ole. Isyydenselvitysjän jätettiin kesken.

Vierailija
9249/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älypelit ei ole Sebastianin mielestä Oliveria varten 😂

...eikä ole ainoa, joka on sitä mieltä. 

Vierailija
9250/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vannoutuneena salkkarifanina en ole halunnut katsoa sarjaa enää muutamiin päiviin sen hemmetin Mariannan takia. Salkkarit palaa mun ohjelmistoon heti kun se akka jää kiinni.

Sama! :D

Vierailija
9251/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Ilja ole sarjassa yli 1v? Silti vaan nukkuu verhon takana vaunuissa päivät pitkät :D

Se on kätevää, koska vaunut voi olla silloin tyhjät. Ei tarvitse suotta maksaa kulukorvauksia Iljan käytöstä kuvauksissa.  On huvittavan näköistä, kun Tale hyppyyttää silminnähden tyhjiä kärryjä rotvallin yli ja tehosteista saatetaan päästää ilmoille vastasyntyneen itkua :D

Joo, mua ärsyttää nää pienet virheet aivan älyttömän paljon! :D

Vierailija
9252/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja mua! Esim. kun Elias haki Larille ja itselleen kahvia, olisko ollu mahdotonta täyttää ne läpinäkymättömät, kannelliset mukit vedellä? Se ääni kun tyhjät mukit laskettiin pöydälle!!

Alkoholijuomat tietty vähän asia erikseen, mutta silti. Vaikken juo viskiä tai konjakkia tai mitä ikinä Kalle saikaan Larilta, tunnistan avaamattoman pullon, ja sellainen se ei ollut.

Vierailija
9253/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastianin luokse on muodostunut uusi kommuuni. Taitaisi Sebastian oikeasti haluta asua vain kahden poikansa kanssa. Miksi Lari ja Elias eivät voi hankkia omaa kämppää ? 

Vierailija
9254/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on merkkejä ilmassa, että Mariannan touhut päättyvät vielä suureen katastrofiin. Larin ja Eliaksen suhteessakin on pahoja enteitä siis vielä pahempia kuin tuo jo tapahtunut ampuminen.

Vierailija
9255/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näyttelemisestä kiinnostuneelle Heikki Paasoselle tarjottu koskaan roolia tästä sarjasta ? Yllättävän hyvin näyttelee laadukkaassa Robassa todellisten ammattinäyttelijöiden kanssa.

Vierailija
9256/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo Jannen Jiri Nikkinen -läppä :D Jiri Nikkinenhän on se joka käänsi Tunteisiin -kappaleen suomeksi.

Vierailija
9257/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ja mua! Esim. kun Elias haki Larille ja itselleen kahvia, olisko ollu mahdotonta täyttää ne läpinäkymättömät, kannelliset mukit vedellä? Se ääni kun tyhjät mukit laskettiin pöydälle!!

Alkoholijuomat tietty vähän asia erikseen, mutta silti. Vaikken juo viskiä tai konjakkia tai mitä ikinä Kalle saikaan Larilta, tunnistan avaamattoman pullon, ja sellainen se ei ollut.

Ihan samaa ajattelin kun mukit laskettiin :D

Vierailija
9258/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kalle-hullu ole vieläkään hakenut apua ongelmaansa?

Tai lopettanut sarjan seuraamista, kun se noin kovasti ahdistaa...

Olen minä vielä täällä. Keskustelin aiheesta pitkään ystäväni kanssa, joka sai puhuttua minulle järkeä. Onhan sarjassa paljon muutakin ärsytyksen ja ihmetyksen aiheita, kuten mm. lähes kaikkien hahmojen ihmeellinen alkoholinkäyttö ylipäätänsä, ikuisen jahkaamisen on/off-suhteet ja Mariannan touhut. Yhteisen johtopäätöksemme mukaan Kallen pitäisi ottaa loparit tai saada potkut, tavata joku uusi ja mennä mukaan uusiin ympyröihin ja saada elämäänsä jotakin uutta voidakseen voida paremmin. Kyllä minä tätä keskustelua tulen jatkossakin lukemaan, mutta vaikka tämä kuvio ärsyttääkin yritän olla enää kommentoimatta sitä. Kaikki tietävät jo mielipiteeni.

Vierailija
9259/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen fiilis on, että tätä sarjaa ei osata nykyään enää tehdä. Ihan pikkuasioillakin sarjasta saataisiin parempi, nyt kaikki pienetkin virheet pistää silmään. Juurikin tuo, että mukejakaan ei viitsitä täyttää edes vedellä. Miksi? Nopeastihan sinne saisi esimerkiksi kahvikärrystä kipattua kahvia tai teetä, jonka näyttelijä voisi sitten juoda kohtauksen jälkeen tai niiden välissä. Ja jos luullaan, että katsojat eivät näitä virheitä pistä merkille, niin se on kyllä vahvaa aliarvioimista.

Huolimattomuus näkyy, käsikirjoittajatkaan eivät paneudu kunnolla hahmoihin sisään, kun Lari antaa Kallelle viskiä vaikka on huolissaan alkoholinkäytöstä, draamaa yritetään rakentaa sillä, että hahmot suuttuvat toisilleen mitättömistä asioista (Kristiina Kallelle, vaikka ei ollut Kallen vika että äitinsä sai potkut).

Vierailija
9260/27326 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellainen fiilis on, että tätä sarjaa ei osata nykyään enää tehdä. Ihan pikkuasioillakin sarjasta saataisiin parempi, nyt kaikki pienetkin virheet pistää silmään. Juurikin tuo, että mukejakaan ei viitsitä täyttää edes vedellä. Miksi? Nopeastihan sinne saisi esimerkiksi kahvikärrystä kipattua kahvia tai teetä, jonka näyttelijä voisi sitten juoda kohtauksen jälkeen tai niiden välissä. Ja jos luullaan, että katsojat eivät näitä virheitä pistä merkille, niin se on kyllä vahvaa aliarvioimista.

Huolimattomuus näkyy, käsikirjoittajatkaan eivät paneudu kunnolla hahmoihin sisään, kun Lari antaa Kallelle viskiä vaikka on huolissaan alkoholinkäytöstä, draamaa yritetään rakentaa sillä, että hahmot suuttuvat toisilleen mitättömistä asioista (Kristiina Kallelle, vaikka ei ollut Kallen vika että äitinsä sai potkut).

Huhuu, kuten jo aiemmin kirjoitin, ei mun mielestä käsikirjoittajat tehny mitään "mokaa", tuskin Lari jäi miettimään tuota Kallen alkoholinkulutusta sen tarkemmin, kun Kalle sen hänelle kielsi. Varsinkin kun eivät ole enää yhdessä. Täten Lari varmaan oli jo suunnilleen unohtanut koko jutun kun antoi tuon lahjan. Miten tätä on niin vaikea ymmärtää?

Kun nyt on sijaitsi kukkaa tulitikkuja, niin kerron että mun mielestä mukeissa oli ihan nirmaali ääni.

Kerran huomasin Twitterissä kun joku kirjoitti "Voisi nuo Amandan kahvipannut edes höyrytä. Kylmää kahvia!" Ja jotkut urpot oli sitä retwiitannut.

Jaa, itse näin kyseisessä jaksossa hyvin kahvikannista nousseen höyryn.

Tämä todistaa sen että kannattaisi puhua vain sitä mitä tietää.

-Jugurtti

Ketju on lukittu.