Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Benjamin käyttää monen people of colourin tapaan värikkäitä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellalla on hörökorvat
Mua on kokoajan ihmetellyt, miksei Viola koskaan kiusaa Nellaa noista.
Näinhän se on. Mutta tuntuu silti tosi epärealistiselta, että noi korvat on jääneet kiusaaja-Violalta huomaamatta? Miettikää, jos Viola nimittelis Nellaa aina joka kohtaamisella Dumboksi?
Eihän ne korvat mitkään superisot ole eivätkä pahasti hörötä.
MITÄ HEMMETTIÄ! Jarmo Koski vaivalla saatu takaisin ja Seppoa viikkoon nähty ruudussa. Nyt pitää tehdä asialle jotain kaikki menee ihan hukkaan.
Sannista ja Sergeistä tulee seuraava pari.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina kiinnostaa ne merenrannat sun muut puistot missä ne juttelee. Ajaaks ne sinne bussilöa tai autolla, kävelee vähän matkaa ja alottaa henkevät keskustelut vai miten se homma toimii? Sehän vie kauheesti aikaa siirtymisineen sellanen.
Kuvaustiimillä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti lähtee sukilteen rappukäytävään ja nappaa kengät ja takin mukaan...
Siis kukas nyt lähti
No Sebastian kesken aamiaisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellalla on hörökorvat
Ei käsikirjoittajat voi kirjottaa sellaista. Nellan näyttelijää Sonjaa harmittais.
No olisihan se nyt törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Iida sanoi Sebastianin olevan hänen isäpuoli. Mitään suhdetta ei ole tulossa.
Selvästi on, kun tuolla lailla tehdään tuosta välikohtauksesta iso numero ja näytetään kun molemmat puhuvat lähimmäisilleen tapahtuneesta. Sergeikin sanoi että "Nyt meet takasin sinne kämpille ja otat sen haltuun kun mies" - tilanteen vai Iidan? :D
Miksi Benjaminin piti pukea takki päälle mennäkseen moikkaamaan Severiä yläkertaan.
Mitä Sebastian tarkoitti sillä kun sanoi "en mä niitä sen takia tehnyt".
Se oli vastaus siihen kun Iida huudahti Sebastianin perään että "ethän sä edes syönyt mitään"
Miksi se Sebastian sitten teki munakasta? Meinasko tehdä siitä rullan ja ...
:D häh?
Ismo on myynyt riisiä 40-luvulla
Benjaminilla on ollut nyt hauskoja karimaisia repliikkejä. :D Voisiko Nellalle kirjoittaa jonkun masennus-/yksinäisyysjuonikuvion, kun on jo valmiiksi niin ulkopuolinen sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyväksyttävää, sillä he eivät ole sukua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Benjaminin piti pukea takki päälle mennäkseen moikkaamaan Severiä yläkertaan.
Viola olisi epäillyt ja menihän Benjamin sen jälkeen ostamaan ne karkit.
Vierailija kirjoitti:
Iida sanoi Sebastianin olevan hänen isäpuoli. Mitään suhdetta ei ole tulossa.
Selvästi on, kun tuolla lailla tehdään tuosta välikohtauksesta iso numero ja näytetään kun molemmat puhuvat lähimmäisilleen tapahtuneesta. Sergeikin sanoi että "Nyt meet takasin sinne kämpille ja otat sen haltuun kun mies" - tilanteen vai Iidan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellalla on hörökorvat
Ei käsikirjoittajat voi kirjottaa sellaista. Nellan näyttelijää Sonjaa harmittais.
No olisihan se nyt törkeää.
Ihme kuitenkin, että Severille kirjoitettiin aina haukkumasanaksi möhömaha kun haukkui Ismoa. Eikös sekin ole aika loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyväksyttävää, sillä he eivät ole sukua.
Sannin aviomiehen vaarin ex-vaimon poika on Sergei, joten kyllä ovat.
Iidasta ja Sebastianista ei voi tulla paria. Isä ja tytär parina! Ei ei ei. Maria kääntyisi haudassaan jos tietäisi.
Kuka juo alkoholitonta olutta.