Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Miksi tossa sarjassa on nykyään niin paljon yläasteikäisten sukurutsausta?
Kuka oikeasti lähtee sukilteen rappukäytävään ja nappaa kengät ja takin mukaan...
Iida sanoi Sebastianin olevan hänen isäpuoli. Mitään suhdetta ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Ship-name, "Akilla"
Tai Caki
Vierailija kirjoitti:
Nellalla on hörökorvat
Mua on kokoajan ihmetellyt, miksei Viola koskaan kiusaa Nellaa noista.
Tympii samat vanhat kuvauspaikat. Ennen mentiin leffateatteriin kuvaamaan ja helsingin keskustaan yms. Nykyään aina munkkiniemi ja green screen.
Oli suhde tulossa tai ei niin aika erikoisesti koko aika näytetään molempien mielipidettä. Sergei ja Sanni osaa vaan nauraa jutulle.
Olipas Sergei ja Sanni ymmärtäväisiä😂
Nyt on jo toinen tai kolmas kerta kun käytetään tuota täysin samaa Pihlajakatu-green screeniä. Tsot tsot, jos käytetään liian usein samaa niin tulee liian selkeästi muistijälki edellisistä taustoista eikä tunnu aidolta. Sama oli keväällä jo Camillan takana. Jos ei käydä kuvaamassa uusia taustoja, pitäisi sitten pärjätä ilman taustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellalla on hörökorvat
Ei käsikirjoittajat voi kirjottaa sellaista. Nellan näyttelijää Sonjaa harmittais.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti lähtee sukilteen rappukäytävään ja nappaa kengät ja takin mukaan...
Siis kukas nyt lähti
Mua aina kiinnostaa ne merenrannat sun muut puistot missä ne juttelee. Ajaaks ne sinne bussilöa tai autolla, kävelee vähän matkaa ja alottaa henkevät keskustelut vai miten se homma toimii? Sehän vie kauheesti aikaa siirtymisineen sellanen.
Severi tulee voittamaan helposti kilpailun Violasta, koska sillä on selvästi isompi ja jykevämpi leuka kuin Benjaminilla.
Vierailija kirjoitti:
Oli suhde tulossa tai ei niin aika erikoisesti koko aika näytetään molempien mielipidettä. Sergei ja Sanni osaa vaan nauraa jutulle.
No mitä siinä muuta voi?
Mun mielestä Iida ja Sebu otti asian vähän ylidramaattisesti.
Miksi Sebastian kertoi Sergeille jos häpeää tapahtunutta.
Vierailija kirjoitti:
Tympii samat vanhat kuvauspaikat. Ennen mentiin leffateatteriin kuvaamaan ja helsingin keskustaan yms. Nykyään aina munkkiniemi ja green screen.
Lavaste-Pihlajakatu on ihan raikas uutuus, noin vuosi siitä nyt on kun se otettiin käyttöön. Tykkään! Olen sopeutunut siihenkin että kuvaukset ovat Munkkiniemessä, se alkaa tuntua jo kodikkaalta samalla tavalla kuin Ullanlinna.
Huhhuh nyt tuli paha kohtaus! 13 vuotiaat uhkailee toisilleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellalla on hörökorvat
Näinhän se on. Mutta tuntuu silti tosi epärealistiselta, että noi korvat on jääneet kiusaaja-Violalta huomaamatta? Miettikää, jos Viola nimittelis Nellaa aina joka kohtaamisella Dumboksi?
Aki <3 Camilla
Ihana pari!
Toivottavasti molemmista löytys sellanen oikeen pehmonen puoli.