Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
"Kun mä lähden takasin Kittilään" siis onko Seppo lähössä pois? Luulin että jäisi pitkäksikin aikaa :,(
Vierailija kirjoitti:
Maknus. Monica opettele lausuu
On se parempi kun aiemmin sanoivat MaNGnus.
Vierailija kirjoitti:
Aika ohuet seinät pihlajakadulla jos vauvan itku kuuluu noin selkeästi.
Älä spoilaa
Nyt on lisätty taas noita flashbackeja, voi ei!
Miten Magnuksen itku kuuluu alakertaan XD Karin ikuinen ripuli apua XD
Toi itku on lisätty jälkeen päin
Aika hyvin kuuluu Magnuksen itku kolmannesta kerroksesta ensimmäiseen.
Magnus on yhtä perusnimi kuin Joe Englannissa
Tuossa talossa ei sitten kukaan nuku moniin kuukausiin kun on noin huonot seinät
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nokkela. Näin on aina tehty, et vain ole aiemmin huomannut. Itse olen huomannut itkuraidat samoiksi joskus.
Mikä on Magnuksen toinen nimi????
Wilhelm????
Kasimir????
Gunnar????
Adrian????
Benedikt????
Vierailija kirjoitti:
"Kun mä lähden takasin Kittilään" siis onko Seppo lähössä pois? Luulin että jäisi pitkäksikin aikaa :,(
No ylläri, jos näyttelijä lähti alun perin väsymyksen vuoksi, aivan varmasti hän palatessaan pysyy 80-vuotiaaksi. Tietysti!!
Joo noi itkut on kiertäny varmaan Oonan vauva ajoista asti jokasella Pihlajakadun vauvalla ja jopa muissakin ohjelmissa olen bongannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa nokkela. Näin on aina tehty, et vain ole aiemmin huomannut. Itse olen huomannut itkuraidat samoiksi joskus.
No ei kai! Vitsi sä oot velho!
Samassa lauseessa puhut sarkastisesti minun nokkeluudestani ja sitten alat imarrella itseäsi, kuinka oikein tunnistat itkuraidat samoiksi. No ei kai ne nyt joka vauvan itkulle ota eri näytettä.
Kyllä lapsi on joskus oikeastikin itkenyt, jolloin itkua ei ole tarvinnut lisätä. Joten ei tosiaan tehdä aina.
"Tuokaa perillinen minulle" XDDD
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, oliko Chiqin isä Pekka Lehtinen Suomessa syntyneen tyttärensä yksinhuoltaja vai eikö tämän äitiä vain näytetty sarjassa?
Veikkaan jälkimmäistä.
Ulla tästä puuttuikin mekastamasta
Ismo pieras???