Mistä johtuu, että nuoret miehet ovat nykyään niin turhautuneita ja vihaisia?
Itsetunto pohjamudissa ja kokevat, että heitä ei kuulla.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Heillä on huonoja esikuvia, kuten A.Tate ja M.Moring.
A. Hitler on minun esikuva.
Koska kaikki on modernia ja rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, unohtui listasta.
Pumpulissa kasvatettuja..eivät kestä pieniä vastoinkäymisiä.
On ne vähän vanhemmatkin oman kokemuksen mukaan turhautuneita ja vihaisia. Jotenkin tuntuu, että miehillä kaikki tunteet vaan patoutuu johonkin kun ei osata säädellä ja näyttää tunteita oikein ja järkevästi.
Tämän hetkinen yhteiskunta ei tarjoa riittävästi mahdollisuuksia, joiden varaan rakentaa tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitlerin sanoissa on totta toinen puoli.
Äärimmäinen väkivaltaan yllyttäminen ja juutalaisviha ei tee kuitenkaan eroa loppupeleissä anarkokommarin välillä.
Koska vasen hanska on kulunut puhki!
Normaalit sukupuoliroolit -ja identiteetit ovat nykyään hämärtyneet. Se aiheuttaa epävarmuutta, pelkoa ja aggressiota. Ei enää tiedetä millainen kuuluu olla, jotta olisi hyvä.
Koska naiset horailee joka päivä chadien kanssa
He on varmaan omassa kuplassaan. Oppivat sos. mediasta kieroa ajatusmallia ja kun nainen ei heti annakaan niin on raivari päällä ja hu**ranimttelyt vastauksena. Iso osa ei opiskele ja ollaan myös pohjattoman katkeria.
Kyvyttömiä ja onnettomia vässyköitä.
"Hitlerin sanoissa on totta toinen puoli."
No ei ollut. Samaa tuubaa alusta loppuun. Eikä hän oikeasti saanut Saksan talouttakaan sellaiseen nousuun kuin usein väitetään. Saksan talous oli oikeasti jo lähellä konkurssia ennen sotaa kun laitettiin niin valtavia summia kaikenlaisiin valtaviin rakennushankkeisiin ja muuhun. Se tehtii aika lailla lainarahalla, ei millään oikealla talouskasvulla.
Feminismi.
Feminismi tuhoaa yhteiskunnat.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit sukupuoliroolit -ja identiteetit ovat nykyään hämärtyneet. Se aiheuttaa epävarmuutta, pelkoa ja aggressiota. Ei enää tiedetä millainen kuuluu olla, jotta olisi hyvä.
Niin, sitä ei enää kukaan ulkoa päin kerro ja pakota samaan muottiin kuin muutkin. On se vaikeaa kun se oma persoona ja identiteetti pitäisi ihan itse löytää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole vastaus vaan seuraus. Palataan siis takaisin aloituksen kysymykseen.
Minun arvioni on, että miesvihamielisyys on ollut niin läpitunkevaa jo pitkään, ettei se voi olla vaikuttamatta sellaisiin, jotka ovat kasvaneet siihen.
Mun tuntemani eivät ole. Nauttivat elämästään ja siitä, että saavat elää ilman yhteiskunnan odotuksia. Töissä käyvät, mutta haluavat käyttää niin rahansa kuin vapaa-aikansa itseään kiinnostaviin asioihin.
Nuorilla miehillä on entistä enemmän vaikeuksia päästä kouluttautumaan ja työelämään. Se turhauttaa.
Nuorilla miehillä on yhä edelleen samat paineet ja velvollisuudet kuin isiensä ikäisillä miehillä, mutta vähemmän mahdollisuuksia. Lisäksi uudemmat vaatimukset siitä, millainen miehen pitäisi olla, tuottavat ristiriitoja.
Mutta kaikki palaa siihen yhteen asiaan, eli rahaan. Harva 20-vuotias mies pystyy itse tienaamaan omaa elantoaan. Moni roikkuu opiskeluissa ja pätkätöissä, prekariaatissa kolmekymppiseksi. Samaan aikaan keski-ikäiset miehet ovat uraputkensa huipulla, varallisuutta on, ja elämä sen mukaista. Monesta nuoresta miehestä tuntuu varmasti kohtuuttomalta, kun setä tai eno alkaa kysellä, "mitä teet isona" tai esittelee uudenkarheaa Teslaansa, samalla kun nuori itse ajaa lähinnä sähköpotkulaudalla.