Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuukautiset sinulle voimaannuttava kokemus?

Vierailija
05.11.2025 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle noin miehenä voimaannuttavaa tietää se?

Vierailija
2/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lle voimaannuttava kokemus saada tietää olevansa idiootti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä, mutta oh well. Naisen osa.

Vierailija
4/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko?

Vierailija
5/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ärsyttävä kokemus on.

Vierailija
6/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennatko?

Ok. Ap on idiootti.

Vierailija
7/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava on, kuin puhdistuminen joka kuukausi. Elämä menee sykleissä, ylös alas ylös alas ja aina yhtä ihanaa tuntea kehossa kun kuukautiset lähtee liikkelle ja hormonit vaihtuu että naps vaan kivemmiksi. Ei niin kiva kun ovulaatio lähtee liikkeelle ja kivat hormonit taas putoaa. Mutta voimaannuttaa, koska tämä on minun kehoni joka tässä touhuaa kaikkea kiinnostavaa.

Vierailija
8/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuminen on ihmisen sisäinen prosessi, jossa henkilö kokee enemmän omaa voimaansa ja ottaa vastuuta omasta elämästään ja valinnoistaan.

Vierailija
9/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys. Ei todellakaan voimaannuta. Se vain eletään.

Vierailija
10/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voimaantuu esittämällä typeriä kysymyksiä.

Vierailija
11/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuminen on ihmisen sisäinen prosessi, jossa henkilö kokee enemmän omaa voimaansa ja ottaa vastuuta omasta elämästään ja valinnoistaan.

Totta! Kun kuukautiset oli niin runsaat että sain niistä vuosien mittaan anemian, otin vastuuta itsestäni ja aloin rautakuurille. Koin itseni todellakin voimakkaammaksi sen jälkeen kun en jäänyt vain valittelemaan, että elämä kuukautisten kanssa nyt vain saa melkein hengiltä. Et varmaan tarkoittanut tätä, mutta tälleen mä voimaannuin kuukautisiin liittyen.

Vierailija
12/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole voimaannuttava kokemus, lähinnä sitä vaan odottaa että olisivat ohi. Nuorempana oli usein kovat menkkakivutkin vielä, ei kovin voimaannuttavaa. Muutenkin olen täysin allerginen sanalle "voimaannuttava" ja sen eri varianteille. Aikamoista hölynpölyä, sana jota kukaan ei Suomessa käyttänyt vielä 10 vuotta sitten.  

Vierailija
13/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä mä voimaannun kun kivusta käpristyn kaksinkerroin, vuodan kuin seula aikuisvaivat ja römpsärätti housuissa, sekä haluan listiä suurinpiirtein kaikki näköpiirissä, koska hieman ketuttaa. Rättipäivät sekä voimaantuminen eivät sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
14/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä voimia vievä kokemus. Menkkojen aikaan ei jaksa yhtään mitään

Vierailija
15/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä voisi suositella myös persuille ja muille persumielisille, jotka siitä voimaantumisesta aina jankkaavat 

Vierailija
16/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole, ovat vituttava kokemus joka perkeleen kuu. 

Vierailija
17/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Häpeän kuukautisia, eikä siinä minusta ole mitään väärää. En siis halua että kukaan tietäis koska mulla on menkat, tai että yhtäkkiä jää tahra vaikka tuoliin jossain muualla kuin kotona. Kuukautiset on ällöttävä asia, mutta silti niiden kanssa olen elänyt koko aikuisikäni, ja nyt jo kuvittelin puoli vuotta että ne olisi vihdoin loppuneet, niin sitten alkoivatkin kuin puskista, kun en ollut siteitäkään hoksannut ostaa lisää kaappiin, oli vaan pari jäljellä.. Se on 50+ elämä tämmöstä. 

Vierailija
18/18 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kanssa. Onneksi ei enää ole sitä riesaa, vaihdevuodet lusittu. Tästä se elämä alkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän