Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
4521/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli täällä Roba-jakson perään, jossa Jarkko Nyman eli Stubastian esiintyi. No se on tässä;

Vierailija
4522/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiri Evalle: "Mä oon kyllästynyt sun sekoiluihis ja siihen et sä salailet asioita!"

Jos Eva on ollut ihastunut Monicaan, niin miten se on "sekoilua"? Ja mitä Jirille edes kuuluu Evan touhut, ei Jiri seurustele Evan kanssa. Eikä Eva ja Monica tehneet mitään esim. Nellan edessä eikä muutenkaan asia vaaranna Nellaa millään tavalla. Jiri on niin tiukkapipoinen. Ja tekopyhä, koska samaan aikaan huijausviettelee Alissaa salassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4523/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sossut enää ole kiinnostuneita Iljasta? Jos Tale aikoo adoptoida Iljan, eikö kannattaisi tehdä samalla vihdoinkin se isyystesti - ihan varmuuden vuoksi, koska Sannilla on ollut samaan aikaan niin monta petikumppania.

Vierailija
4524/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä olin ihan siinä käsityksessä, että Sanni on kasvissyöjä... Vai mitä ne sen hummus-säädöt silloin alkuaikoina oli? Tai siis tuon perusteella muistin, että olisi ollut vege tms. Muistan vissiin ihan väärin?

Vierailija
4525/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismon asunto on melko saman oloinen väritykseltään kuin Laiteloiden ensimmäinen asunto.

Vierailija
4526/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä olin ihan siinä käsityksessä, että Sanni on kasvissyöjä... Vai mitä ne sen hummus-säädöt silloin alkuaikoina oli? Tai siis tuon perusteella muistin, että olisi ollut vege tms. Muistan vissiin ihan väärin?

Ei Sanni ole ikinä ollut kasvissyöjä. Tale esitti olevansa, kun yritti iskeä Sannia. Kai se kuului jotenkin siihen hipsterirooliin :D

Vierailija
4527/27326 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jiri Evalle: "Mä oon kyllästynyt sun sekoiluihis ja siihen et sä salailet asioita!"

Jos Eva on ollut ihastunut Monicaan, niin miten se on "sekoilua"? Ja mitä Jirille edes kuuluu Evan touhut, ei Jiri seurustele Evan kanssa. Eikä Eva ja Monica tehneet mitään esim. Nellan edessä eikä muutenkaan asia vaaranna Nellaa millään tavalla. Jiri on niin tiukkapipoinen. Ja tekopyhä, koska samaan aikaan huijausviettelee Alissaa salassa.

Omasta mielestäni Eva on lapsellinen, vaikka Jirikin on välillä tekopyhä. Eva on jatkuvasti mustasukkainen Jiristä, ei kuitenkaan kerro omista menoistaan, salaili silloin seuralaispalvelussa työskentelyjäänkin. Ensin hilluu rapussa puolialastomana, ei selitä Jirille tapahtunutta mitenkään ja kohta onkin jo itkemässä Jirin sylissä kommentoimatta asiaa edelleenkään millään tavalla.

Sitten oikkuilee Sebastianille ja levittää tästä ja Monicasta juoruja, kun itse ei halunnut kertoa Jirille totuutta. Ja miksi Evan piti kieltää asia Jiriltä alunperinkään, jos asiassa ei ollut mitään ihmeellistä tai sekoilemista? Eva on todella ristiriitainen hahmo ja siksi mielestäni ärsyttävä. En ole koskaan oikein tykännyt.

Vierailija
4528/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä Nella ja Severi on kun ei ole pitkään aikaan näytetty. Onko mulla mennyt jotain ohi?

Vierailija
4529/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ei kai Lari ja Kalle palaa yhteen ? Yrittävät vain sopia välinsä ?

Vierailija
4530/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävän limainen ja teennäinen tuo Anton...

Vierailija
4531/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä Nella ja Severi on kun ei ole pitkään aikaan näytetty. Onko mulla mennyt jotain ohi?

Ne viettää nykyisin kaiket ajat yökylässä kavereillaan.

Vierailija
4532/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kenelläkään ole enää vapaapäiviä? Esim. Eva ja Jiri 24/7 molemmat töissä (tai kavereidensa kanssa juopottelemassa), eikä lapsilla ketään valvojaa ikinä. Luulis että jos on enemmän kuin 1vk koko ajan vanhemmat jossain, niin joku kävis välillä tsekkaamassa.

Vierailija
4533/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevalla on todella ärsyttävät naaman vääntelyt.

Yrittää olla niin seksy,niin seksy.Mutta pieleen menee!

Vierailija
4534/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta mietin tänään samaa kun se siristelee niitä silmiään niin että näyttää saavan jonku kohtauksen! Tosi ärsyttävät ilmeet ja varsinki ne silmät aarrhg!

Vierailija
4535/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Larin body oli ihan babyoilin peitossa petipuuhien jälkeen :D Samoin ku Tale, Janne, Elias ja Lari olivat saunassa, oli puvustajalla saattanut lirahtaa poikien rintaan vähän öljyä ::D

Vierailija
4536/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta tarkoitatko Evan vai näyttelijän Tiia Elgin yrittävän olla sexy? :D

Vierailija
4537/27326 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen pylly vilahti tänään!

Vierailija
4538/27326 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta tarkoitatko Evan vai näyttelijän Tiia Elgin yrittävän olla sexy? :D

Tarkoitus olis varmaan saada hahmo näyttämään sexyltä,mutta Tiia mahtavilla näyttelijän lahjoillaan yrittää pikkasen liikaa ja näyttää siks siltä,että yrittää näyttää itsestään "tosi himottavan puolen"

Vierailija
4539/27326 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah tämän päivän jakso, käsikirjottajat varmaan lukenu tätä ketjua 😂" Pitääks mun taas mennä omaan huoneeseen?" :D "Eeei vaan mennään sinne Amandaan!"

Sebastian on niiiin hot.

Vierailija
4540/27326 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus olis varmaan saada hahmo näyttämään sexyltä,mutta Tiia mahtavilla näyttelijän lahjoillaan yrittää pikkasen liikaa ja näyttää siks siltä,että yrittää näyttää itsestään "tosi himottavan puolen"

Tämän päivän jaksossa luvassa taas naamanvääntelyitä, siristelyä ja irvistelyä sekä "salaperäisiä, seksikkäitä katseita".

Ketju on lukittu.