Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Uusissa juonipaljastuksissa taas niin ennalta arvattavissa olevaa juttua, silti toivoin, että tuo juttu olisi loppuun käsitelty. Ei näin.
Ei ollut hyviä jaksokuvia telkku.comissa.
Sarjasta on tehty myös ammakorkeakoulun opinnäytetöitä.
https://www.theseus.fi/search?order=DESC&rpp=10&sort_by=0&page=2&query=…
Höh, eikö maksalaatikko olekaan oikeaa ruokaa? :(
Aina kun joku mainitsee 'sonni'-sanan Salkkareissa tulee Seppo ja Ismo mieleen :)
"Miksi Tale vinkuuuu?" "Höhhh!"
Oliverin vuorosanat on aina kultaa.
"Isät meidän, jotka olette lauteilla"
Tsiisus näitä jaksonnimiä :D
Tuo Sergein pitkä takki on ihan kauhea.
Ärsyttävä lapsi ollu tuo Oliver aina paitsi vauvana.Hermoja raastava.
"TURPA KIINNI! JUMALAUTA!" -Elias
Isänsä poika :'D
Miks Eva ja Monica oli ensin tosi ihastuneita ja himoissaan toisistaan ja aivan yhtäkkiä, kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, palaavat Monica ja Sebastian yhteen ja koko asia on unohdettu?
Vierailija kirjoitti:
Miks Eva ja Monica oli ensin tosi ihastuneita ja himoissaan toisistaan ja aivan yhtäkkiä, kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan, palaavat Monica ja Sebastian yhteen ja koko asia on unohdettu?
Samaa ihmettelin. Ja nyt Eva taas haikailee Jirin perään ja myöhemmin pettymyksissään lankeaa erääseen limanuljaskaan..
Miten Monicakin kuin taikaiskusta parantui niistä "Sebu ja kaikki seksi miesten kanssa on vastenmielistä" -traumoistaan? Ja unohtiko Monica kuinka idiootisti Sebu käyttäytyi silloin kun sitä alkoi vtuttaa se, ettei saanut seksiä Monicalta?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sergein pitkä takki on ihan kauhea.
Mä kauhistelin Sebastianin rumaa neulepaitaa... :D Se Iidan takkikin on ihan ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Helena vienyt sitä Amandan luovutussopimusta mennessään vai miksi Aki ja tyytärensä edelleen omistaa puolet Amandasta? Eikös se Helena sen paperin Akilta vaatinut aseella uhaten ennen ampumista ja minusta sen sen myös sai. Eikö se vienytkään sitä mukanaan? Ilman sitähän Amanda olis edelleen Helenan. Vai onko multa nyt jäänyt joku juoni välistä, myönnän kyllä että katselen sarjaa lähinnä sivusilmällä netissä roikkuen joten paljon jää näkemättä ja ymmärtämättä.
Mä oon ajatellut, että se paperi on kyllä Hellulla, mutta kukaan ei tiedä sitä - paitsi tietysti Aki. Kukaan ei älyä sitä sopparia pyytää, koska ei tuu mieleenkään, etteikö sitä Akilla enää olisi. Hellu olisi tietenkin voinut jäähyväisviestissään asiasta vihjata...
Huoh. Eipä kyllä yhtään innosta tämä Larin isyyshaikailu -juonikuvio (tismalleen sama toisinto kuin Jannen kanssa). Ja Eliakselle tulee "ristiriitaisia tunteita" huomatessaan Kallen ja Larin lähentymisen. Eli Lari kiinnostaa sittenkin, vaikka väitti muuta? Argh. Lopettiko Ellu Miskan kanssa seurustelun siksi, että hän halusi toipua Marianna-traumoista yksin Brysselissä? Nyt kun on toivuttu, niin miksei ota yhteyttä Miskaan? Tai etsi jotain uutta miestä?
Toivottavasti Lari ja Kalle vain sopivat välinsä ja päättävät elää sovussa, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Lari ja Kalle vain sopivat välinsä ja päättävät elää sovussa, ei muuta.
Tosin vielä vähemmän toivon Larin ja Eliaksen yhteenpaluuta, koska asia on yksinkertaisesti loppuunkäsitelty. Mutta tälläiset sarjat tuntien Lari palaa vielä yhteen jommankumman kanssa halusivat katsojat sitten sitä tai ei.
Jostain syystä olen koko ajan ajatellut, että Lari ei edes ole homo, vaan jotakin, mitä ei itsekään tiedä. Pitääkö sitten ihmisistä, ei sukupuolesta ? Olen nähnyt homoja vaikka missä sarjassa ja tuo hahmo on kyllä mielestäni epäuskottavin homo. Tosin kyllä Shamelessin Mickey muistuttaa jostain syystä Laria. On niissä jotain samaa näköäkin. Elias on paljon Laria uskottavampi homohahmo.
Minua ei kiinnosta yhtään Karin ja Lindan juttu, kun nyt seksi keskeytyi jo kolmannen kerran Karin vetskarin avauksen kohdalla.
Aki ja Peppi sen sijaan kiinnostaa, Akin kuntoutus kun on lähtenyt käyntiin ja pääsee taas pelimieheilemään :D Jotenkin ihana pari, en olisi kyllä arvannut.
Monican ja Evan suhde ei kiinnosta, sarjassa on jo tarpeeksi säätöä vert. Lari ja Elias kohta.