Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Milloin salkkarit jatkuu?
11.1.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se nyt ihan varmaa ettei enää julkaista dvd:itä vai ei?
http://keskustelu.suomi24.fi/t/383818/kesalla-salkkateiden-vanhoja-jaks…!
On se!
Vierailija kirjoitti:
'
On se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lempinimiä olette antaneet hahmoille? Mä olen sanonu jo monta vuotta Karia satraapiksi! :)
Ööh..en mitään. Paitsi Letti ;)
Kuka on Letti?
Onko Kari yrittänyt joskus itsaria?
Miten,miksi?
Tämä tapahtuma on kyllä jäänyt ihan pimentoon.
Ismon ja sepon kyllä muistan yrittäneen.
Vierailija kirjoitti:
Miten,miksi?
Ismon ja sepon kyllä muistan yrittäneen.
Yritti vuoden 1999 jaksoissa. Ulla oli ajanut Karin pois kotoa koska Kari oli myynyt huumeita. Yritti tukehduttaa itsensä pakokaasulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lempinimiä olette antaneet hahmoille? Mä olen sanonu jo monta vuotta Karia satraapiksi! :)
Kuka on Letti?
Sanni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten,miksi?
Ismon ja sepon kyllä muistan yrittäneen.Yritti vuoden 1999 jaksoissa. Ulla oli ajanut Karin pois kotoa koska Kari oli myynyt huumeita. Yritti tukehduttaa itsensä pakokaasulla.
Yritti itse asiassa myös samalla tavalla vuonna 2003, mutta auto ei käynnistynyt. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Letti?
Taidat olla uusi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Letti?
Taidat olla uusi täällä?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Letti?
Anton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten,miksi?
Ismon ja sepon kyllä muistan yrittäneen.Yritti vuoden 1999 jaksoissa. Ulla oli ajanut Karin pois kotoa koska Kari oli myynyt huumeita. Yritti tukehduttaa itsensä pakokaasulla.
Yritti itse asiassa myös samalla tavalla vuonna 2003, mutta auto ei käynnistynyt. :D
Olispa dvd:llä!
Oletteko huomanneet, että Sebastiania näyttelevä Jarkko Nyman toimii nykyään postimies Paten äänenä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Letti?
Taidat olla uusi täällä?
Mitä väliä vaikka olisikin? Oletatko, että kaikki, jotka tähän ketjuun eksyvät, lukevat koko ketjun sadat sivut? Vai miksi kirjoitit tuon ivailevaan, väheksyvään ja hieman vittuilevaankin sävyyn?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että Sebastiania näyttelevä Jarkko Nyman toimii nykyään postimies Paten äänenä? :D
No ei kai? Vanha tieto. Ihan niinkuin sekin, että Sami Uotila on Salama McQueenin suomenkielinen ääni sekä Autot 1, 2 että tulevassa 3. elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Letti?
Taidat olla uusi täällä?
Mitä väliä vaikka olisikin? Oletatko, että kaikki, jotka tähän ketjuun eksyvät, lukevat koko ketjun sadat sivut? Vai miksi kirjoitit tuon ivailevaan, väheksyvään ja hieman vittuilevaankin sävyyn?
Jatkan vielä, että tässä ketjussa mitä ilmeisimmin suurinta hupia joillekin Salkkareiden pitkäaikaiskatsojille ja tämän ketjun pitkäaikaislukijoille on se, että uusia katsojia ja lukijoita narrataan, väheksytään, ilkutaan eikä vastata kysymyksiin. Kukaan täällä ei ole vielä vastannut, kuka Letti on. Letillä tarkoitetaan tässä ketjussa Kristiinaa, koska ainakin yhteen aikaan Kristiinalla oli lähes joka kohtauksessa letti hänen upeilla, pitkillä kutreillaan. Nykyään jo hieman harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Letti?
Taidat olla uusi täällä?
Jatkan vielä, että tässä ketjussa mitä ilmeisimmin suurinta hupia joillekin Salkkareiden pitkäaikaiskatsojille ja tämän ketjun pitkäaikaislukijoille on se, että uusia katsojia ja lukijoita narrataan, väheksytään, ilkutaan eikä vastata kysymyksiin. Kukaan täällä ei ole vielä vastannut, kuka Letti on. Letillä tarkoitetaan tässä ketjussa Kristiinaa, koska ainakin yhteen aikaan Kristiinalla oli lähes joka kohtauksessa letti hänen upeilla, pitkillä kutreillaan. Nykyään jo hieman harvemmin.
Eikä ole myöskään vastattu siihen, että miksi jaksonimet "Salla ja Ismo saavat palkinnosta parhaimman" ja "Elias on Vekst-stedt" eivät ole virheellisiä, vaikka on väitetty, että ovat.
Tiedoksi kaikille, että Salkkarit palaa kesätauolta ensi viikon maanantaina eli 7.1! En malta odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaikille, että Salkkarit palaa kesätauolta ensi viikon maanantaina eli 7.1! En malta odottaa!
Nyt on 7. päivä ja torstai. Ensi maanantai on 11. päivä.