Tuukka Temosella uusi nainen. Melko nopeasti löytyi mutta onnea heille :).
Kommentit (26)
Treffeillä siis mutta yhä sinkku sanoo olevansa. Jotain samaa kuin Olgassa tuossa uudessa ehkä on?
Ja tuo alanuoli on aloituksesta, ei itse asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Monella julkkismiehellä on kiire saada uusi nainen rinnalleen. Ja varsinkin nuorempi.
Minkä ikäinen tuo "julkisuudesta tuttu" nainen? En ollu ikinä kuullutkaan hänestä
Ai se isonenäinen nainen, onko ollut edes koskaan naimisissa tai lapsia- vai onko joku vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Monella julkkismiehellä on kiire saada uusi nainen rinnalleen. Ja varsinkin nuorempi.
No enpä tiedä kiireestä, mutta kun naiset oikein liimautuu julkkiksiin, niin miksipä eivät valitsisi mieluisimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo alanuoli on aloituksesta, ei itse asiasta.
Miks? Ihan julkinen tieto
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit uuden aloituksen?
En huomannut aiempaa, voisko joku linkata?
Kassit ne on Tuukallakin raskaat kantaa.
Tuukka on ok.n näköinen mukavan oloinen mies, joista on pulaa.
Ihana uutinen! Kaikkea hyvää Tuukalle.
Miksi hänen pitäisi olla yksin? Minun mieheni tapasi minut muutamaa kuukautta eksänsä kuoleman jälkeen. Olemme olleet naimisissa 25 vuotta. Ei toista enää saa herätettyä henkiin.
Nopeasti? Eiköhän tuo muija ole ollut 2. vaimona jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hänen pitäisi olla yksin? Minun mieheni tapasi minut muutamaa kuukautta eksänsä kuoleman jälkeen. Olemme olleet naimisissa 25 vuotta. Ei toista enää saa herätettyä henkiin.
Kuka on väittänyt että pitäisi olla yksin? En minä ainakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin se Miikko koivukin otti Natalien vaikka virallinen ero tuli vasta 2 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Treffeillä siis mutta yhä sinkku sanoo olevansa. Jotain samaa kuin Olgassa tuossa uudessa ehkä on?
Et tunne häntä joten älä lässytä moukka paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit uuden aloituksen?
En huomannut aiempaa, voisko joku linkata?
Lue 16.
Ei oo julkisesti kertonut ikäänsä tuo Iida mutta ei ainakaan kovin nuorelta enää näytä
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti? Eiköhän tuo muija ole ollut 2. vaimona jo vuosia.
Linkki tuohon "tietoon".