Miehelläni on rojukaappi, josta ei saa poistaa MITÄÄN
Meillä on muutenkin liian vähän säilytystilaa, mutta rojukaappiin ei saa koskea. Kuitenkin tiedän, että tavarat ovat sellaisia, joita ei enää käytetä, rikkinäisiä ja vanhoja. Mitä teen?
Kommentit (43)
...mun miehellä on käytössä autotalli...
Sieltä aina välillä putkahtelee esiin kaikenlaista rikkinäistä kamaa, minkä olin kuvitellut heittäneeni pois 10v sitten.
Mä oon alkanut epäillä, että mies dyykkaa meidän omaa roskista :) Ja ei, en heitä miehen tavaroita pois, vaikka mieli tekisi. Mutta en enää saa tilaa poistamalla omia tavaroita, mulla ei ole enää jäljellä mitään mitä en käytä :)
Lapsen leluhylly lienee seuraava uhri.
Meillä ihme tapahtui 12 vuoden jälkeen. Tosin sitä ennen olin kaappeja siirellyt paikasta toiseen useasti. Mitä enemmän kappeja, sitä enemmän turhaa rojua.
Nyt yläkerran aulassa on neljä ylimääräistä hyllystöä ja niiden roinaa odottamassa jatkokäsittelyä. Miehen tavarat tosin ei ole selkeästi missään(, koska minä olen kuulemma ne poistanut talosta). Ehkä niille löytyy paikka vielä :-) Vapaana meillä olisi käyttämätön sauna ja yläkerran pesuhuone! Kun joku vain nikkaroisi. Ulkorakennuksiakin on runsaasti.