Miehelläni on rojukaappi, josta ei saa poistaa MITÄÄN
Meillä on muutenkin liian vähän säilytystilaa, mutta rojukaappiin ei saa koskea. Kuitenkin tiedän, että tavarat ovat sellaisia, joita ei enää käytetä, rikkinäisiä ja vanhoja. Mitä teen?
Kommentit (43)
Kai se on miehesi koti?
Jos minä tekisin jotain miehen henkilökohtaisille tavaroille, ymmärtäisi mies, että hänellä on oikeus tehdä sama minun kaapeilleni. Eli kun raahaan pois laatikollisen vanhoja kirjoja, koneenosia ja roskapapereita (minulle arvottomia, miehelle tärkeitä), ottaisi hän jätesäkin ja sulloisi sinne kaapistani kenkiä, laukkuja ja puseroita. Miehelle ne ovat arvotonta kaapintäytettä.
Jos haluaa päättää kaapeista, asuu yksin!
Tuo säilytystilan jakaminen henkilöluvun määrällä on hyvä.
Toinen mahdolisuus on muuttaa isompaan asuntoon, hankkia se ero tai vuokrata säilytystilaa.
ja vaatesäilytystilaa meillä on miehen kanssa saman verran. Uutta kaappia en voi ostaa, kun se ei mahtuisi mihinkään. ap
Annat miehesi pitää omissa kaapeissaan sitä mitä haluaa. mielestäni sinun sisustusesineet tai yletön määrä vaatteita ei ole sen arvokkaampia kun miehen rojut.
Osta uusi kaappi.
Jotensakin tässä haisee tämä naisten itselleen asettama ylin päätäntävalta siitä miten kotia sisustetaan, missä tavarat säilytetään ja mitä säilytetään. Olen itse ihan samanlainen ja tätä harrastaa suurin osa tuntemistani naisista.
Miehille jää hyvin vähän elintilaa omassa kodissaan, kun talon nainen on kyöräämässä kaatikselle kaiken mitä ei ymmärrä tai jonka arvoa ei itse näe.
Onneksi olen itsekin parantumassa tästä.
Puhtutaan yhdestä kaapista. Anna olla.
sen ison kylppärin kaapin käyttöönsä omille tavaroilleen. Minun tavarani ovat siellä wc:ssä. Ja vaatesäilytystilaa tosiaan molemmilla saman verran.
Miksi puhut sisustusesineistä - kuka niitä säilyttäisi kaapissa? :D Meillä on hirveän vähän tilaa liinavaatteille yms. Minulla ei ole tarvetta saada lisää tilaa omille tavaroilleni.
Ja emme eroa, kiitos vain :) Naurettava ehdotus.
ap
Tuo säilytystilan jakaminen henkilöluvun määrällä on hyvä.
Toinen mahdolisuus on muuttaa isompaan asuntoon, hankkia se ero tai vuokrata säilytystilaa.
ja vaatesäilytystilaa meillä on miehen kanssa saman verran. Uutta kaappia en voi ostaa, kun se ei mahtuisi mihinkään. ap
Annat miehesi pitää omissa kaapeissaan sitä mitä haluaa. mielestäni sinun sisustusesineet tai yletön määrä vaatteita ei ole sen arvokkaampia kun miehen rojut.
Osta uusi kaappi.
Jotensakin tässä haisee tämä naisten itselleen asettama ylin päätäntävalta siitä miten kotia sisustetaan, missä tavarat säilytetään ja mitä säilytetään. Olen itse ihan samanlainen ja tätä harrastaa suurin osa tuntemistani naisista.
Miehille jää hyvin vähän elintilaa omassa kodissaan, kun talon nainen on kyöräämässä kaatikselle kaiken mitä ei ymmärrä tai jonka arvoa ei itse näe.
Onneksi olen itsekin parantumassa tästä.Puhtutaan yhdestä kaapista. Anna olla.
sen ison kylppärin kaapin käyttöönsä omille tavaroilleen. Minun tavarani ovat siellä wc:ssä. Ja vaatesäilytystilaa tosiaan molemmilla saman verran. Miksi puhut sisustusesineistä - kuka niitä säilyttäisi kaapissa? :D Meillä on hirveän vähän tilaa liinavaatteille yms. Minulla ei ole tarvetta saada lisää tilaa omille tavaroilleni. Ja emme eroa, kiitos vain :) Naurettava ehdotus. ap
Oletpa ollut jalo, kun miehelle olet kokonaisen kaapin luovuttanut :-)
pyyhkeitä, lakanoita jne. Pöytäliinoja ei olis ja vaihtoverhoja ei todellakaan.
Eli kumpi teistä osti liikaa liinavaatteita?
jota sinä et hyväksynyt. Haluat tahallasi käsittää väärin.
Tosiaan mies on itsekin puhunut, että pitäisi käydä läpi, mitä siellä kaapissa on ja heittää pois turhat tavarat. Mutta sen hän haluaa mieluummin tehdä itse, joka on toki ymmärrettävää. Ei ole kuitenkaan saanut aikaiseksi näiden vuosien aikana.
Mutta minäpä olen kauha pirttihirmu ja mieheni alistettu kärsivä mies - eikö vaan? :) Tää palsta on kyllä älytön.
ap
pyyhkeitä, lakanoita jne. Pöytäliinoja ei olis ja vaihtoverhoja ei todellakaan.
Eli kumpi teistä osti liikaa liinavaatteita?
Voitko vielä ap kertoa seuraavat tiedot: montako kaappia talossa on yhteensä, montako näistä on sinun käytössäsi, montako miehesi käytössä ja kuinka monessa on lasten tai kodinhoitoon liittyvää tavaraa?
Ihan samalla tavalla kuin hyväksyt, että keittiössä lasit ovat tietyssä paikassa, eteisessä kengät tietyssä järjestyksessä, televisiossa tietyt kanavat jne.
Minä en ole tuollainen eikä meillä ole tuollainen parisuhde. ap
Onneksi olen itsekin parantumassa tästä.Puhtutaan yhdestä kaapista. Anna olla.
Et tietenkään. Enhän minäkään. Ja onhan mies sentään _saanut_ yhden kaapin.
Mitä älytöntä tässä ehdotuksessa sitten on? Sitähän on tarjottu jo vaikka kuinka monta kertaa!
jota sinä et hyväksynyt. Haluat tahallasi käsittää väärin.
Tosiaan mies on itsekin puhunut, että pitäisi käydä läpi, mitä siellä kaapissa on ja heittää pois turhat tavarat. Mutta sen hän haluaa mieluummin tehdä itse, joka on toki ymmärrettävää. Ei ole kuitenkaan saanut aikaiseksi näiden vuosien aikana.
Mutta minäpä olen kauha pirttihirmu ja mieheni alistettu kärsivä mies - eikö vaan? :) Tää palsta on kyllä älytön.
ap
omilla tavaroillasi. Helppoa ja yksinkertaista. Ne on vaan rojua, ei niillä ole mitään merkitystä tai arvoa kenellekään muulle kuin miehellesi. Jolle sinulla taas ei ole mitään arvoa. Yhtä turha. Heivaa sekin roskiin, saat vaatekaappinsa käyttöösi.
1 vaatekaappi minulla
1 vaatekaappi miehellä
1 yhteinen vaatekaappi lapsilla (ei meinaa riittää)
1 pieni kaappi kodin tekstiilejä, pyyhkeitä yms varten (ei meinaa riittää)
1 kylppärin kaappi, 1 wc kaappi
1 miehen rojukaappi
Siivoustavaroille ei ole mitään kaappia vapaana. ap
Voitko vielä ap kertoa seuraavat tiedot: montako kaappia talossa on yhteensä, montako näistä on sinun käytössäsi, montako miehesi käytössä ja kuinka monessa on lasten tai kodinhoitoon liittyvää tavaraa?
omilla tavaroillasi. Helppoa ja yksinkertaista. Ne on vaan rojua, ei niillä ole mitään merkitystä tai arvoa kenellekään muulle kuin miehellesi. Jolle sinulla taas ei ole mitään arvoa. Yhtä turha. Heivaa sekin roskiin, saat vaatekaappinsa käyttöösi.
Saako sun meikkipussista,kosmetiikkakaapista yms.poistaa ylimääräiset?
kellarivarasto on täynnä ryönää.
Mä olen sietänyt tilannetta 14 vuotta, koska mä rakastan mun miestä. Sekin sietää mun ikäviä ominaisuuksiani.
Saa tietenkin poistaa ylimääräisiä, joita en käytä. ap
Saako sun meikkipussista,kosmetiikkakaapista yms.poistaa ylimääräiset?