Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin?

Vierailija
22.07.2012 |

Baarissa tanssin yksin, kun yksi mies tuli ja otti lanteilta kiinni ja alkoi hinkuttaa itseään mua vasten. Tanssittiin sitten toinenkin kappale ja kädet vaeltelivat, mies kouri minua takamuksesta ja lanteilta jne. En oikein osannut sanoa että ei taida multa irrota, olen siis naimisissa. Olin sitten ihan raukkis ja sanoin hakevani juomaa ja häivyin koko baarista... Olisiko teidän mielestä pitänyt selittää jotenkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se ollu hyvä sanoa,ettei luullut vaikka että lähit sen takia pois,että se oli sun mielestä hirveä tjn... mut et tavallaan tehny väärin koska olet varattu,niin siitä olis muutenkaan mtn tullut.

Vierailija
2/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi ja saa tanssia muiden kanssa, mutta se ettei toiselle sano mitään vaan antaa kouria ja lääppiä, ei huhheijaa.

Sinulle ei tullut mieleenkään ilmoittaa että miehellä ei ole mitään oikeutta tulla sua klääppimään?

Ihme kynnysmatto jos tuollainen on ielestään ookoo, ei saa mitään sanottua, ja vielä miettii että tekikö väärin kun jäänyt kourittavaksi...

Pliis sano ettei oo totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on noin tossukka. Olitko sä kiinnostunut tuosta miehestä vai miksi annoit sen tehdä niin? Eikö sun kaverit ihmetelleet, että mitä helvettiä oikein touhuat?

Ja vastaus kysymykseen: EI, sun ei tarvitse selittää mitään jollekin känniurpolle, joka haluaa kouria sua.

Vierailija
4/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei mulla ollu mitään sitä tanssimista vastaan, eikä kourimista, ihan kivaahan se oli ;) Ja miehelle kerroin heti aamulla millaista oli... Ei kaikilla suhde ole mustasukkaista kyttäämistä niin ettei mitään voi tehdä. Itse jäin siis tosiaan miettimään että missä vaiheessa se parisuhdestatus olisi pitänyt täräyttää kun ei siinä paljon sanoja vaihdettu =)

ap

Vierailija
5/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehdottomasti palata siihen baariin ja etsiä tää mies käsiisi, ja antaa sen kouria ja puristella sua ja hyvitykseksi viimekerrasta miehen on saatava panna sua haluamallaan tavalla. Ja vielä kirsikkana kakun päällä otat siltä poskeen. Etkö siis tosiaankaan saa suutasi auki, kun joku puristelee sua. Mahtais olla miehesikin tyytyväinen kun sais tietää.

Ei taida toteutua. Ja mies tietää tapahtuneesta, tietenkin.

ap

Vierailija
6/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei mulla ollu mitään sitä tanssimista vastaan, eikä kourimista, ihan kivaahan se oli ;) Ja miehelle kerroin heti aamulla millaista oli... Ei kaikilla suhde ole mustasukkaista kyttäämistä niin ettei mitään voi tehdä. Itse jäin siis tosiaan miettimään että missä vaiheessa se parisuhdestatus olisi pitänyt täräyttää kun ei siinä paljon sanoja vaihdettu =)

ap

Menee oikein kylmiä väreitä inhosta.....

No, mikäs siinä jos nauttii siitä että tuntemattomat kourii tanssilattialla, minusta se vaan on ällöttävää, oli sinkkuaikoina, ja on edelleen =D

Mutta jos on itsetunto siinä maillilla että saa kickseja siitä että on tanssilattialla kourittavana niin mikäs siinä, jokainen tyylillään =D

Vierailija
7/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vihdoin selvisi mistä nää random miehet saa päähänsä että tanssivien naisten yhtäkkinen kouriminen on kannattavaa... Multa saa meinaan aika äkkiä kipakkaa palautetta jos tolleen lähestyttäis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi