Tunnustaako kukaan näin anonyymina olevansa pro ana?
Kommentit (9)
Se on ällöttävää ja inhottavaa mun mielestäni.
Eikös se ole aika harvinainen ihmistyyppi kuitenkin. Varmaan joku on joskus voinut täällä käväistä, mutta ei välttämättä kukaan aktiivisesti palstailevista sellainen ole.
Ja jos olisi, mikä estäisi sitä anonyymina tunnustamasta?
jos joku sanoo, että yli bmi 24 on läski niin olen kyllä melkein samaa mieltä eikä se musta mitään pro anaa tee.
Ei mahda tulla tämän palstan pro anoista isoa ihmislaumaa, sen sijaan katkeria paksukaisia täällä tuntuu olevan joka oksalla tusina.
jos joku sanoo, että yli bmi 24 on läski niin olen kyllä melkein samaa mieltä eikä se musta mitään pro anaa tee.
Ei mahda tulla tämän palstan pro anoista isoa ihmislaumaa, sen sijaan katkeria paksukaisia täällä tuntuu olevan joka oksalla tusina.
se tekee sinusta todella ruman ihmisen.
Eikö pro ana tarkoita anaaliseksistä kiinnostunutta/tykkäävää? Miten siihen liittyy BMI? Vai olenko nyt itse pihalla?
käytin laksatiiveja, paastosin, söin nesteenpoistolääkkeitä ja urheilin sairaanloisesti. Rasvaprosenttini oli 15! En kaipaa enää niitä aikoja.
Googleta niin löydät melko sairaita sivustoja.
Eikö pro ana tarkoita anaaliseksistä kiinnostunutta/tykkäävää? Miten siihen liittyy BMI? Vai olenko nyt itse pihalla?
onko nykyään enää ees muodikasta olla anorektinen?
Minusta aivan järkyttävää!