Voinko laittaa avomieheni enon häihin farkut?
Voinko laittaa mieheni enon häihin siniset pillifarkut? Muuten ajattelin laittaa kauniin satiinisen topin (peittää puolet pepusta) ja sen päälle mustan puolipitkähihasen jakun ja mustat kiilakorkokengät. En ole ikinä ollut häissä. Mekkoa en ala ostamaan/laittamaan, en kuitenkaan sukuun kuulu periaatteessa enkä tunne hääparia, pari kertaa nähnyt ja pari sanaa vaihtanut.. Mielipiteitä kiitos:)
Kommentit (83)
Jos sillä ap:llä olisi esim. tuollaiset sen mustan jakun ja paremman puseron + korujen kanssa, niin eikö mielestänne kelpaa?
http://www.kids-mums.fi/mustat-farkut-p-998.html
Niin veikkaan että joillakin harvalla saattaa myös olla siistit tummat farkut. Nuoriso nykyään pukeutuu niin. Vauva.fi on vain vähän jämähtänyt eivätkä ymmärrä muuta kuin omat suorat housunsa jotka ovat ostaneet pukumiehestä.
häihin siistit tummansiniset farkut ja puvuntakin ja -kengät yms
Jos sillä ap:llä olisi esim. tuollaiset sen mustan jakun ja paremman puseron + korujen kanssa, niin eikö mielestänne kelpaa?
<a href="http://www.kids-mums.fi/mustat-farkut-p-998.html" alt="http://www.kids-mums.fi/mustat-farkut-p-998.html">http://www.kids-mums.fi/mustat-farkut-p-998.html</a>
Ei olisi mun mielestä pahakaan.
Eikö kutsussa ollut pukukoodia?
ap
Olen käynyt aika monissa häissä ja IKINÄ kutsussa ei ole ollut pukukoodia...
mikset kysyisi anopiltasi, mitä arvelee, loukkaantusikohan veljensä ja tämän morsian tuosta asuvalinnasta? Kun kuten varmaan huomasit, täältä saa mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta meidän ajatuksilla asiasta ei ole merkitystä, vain hääparin:) Ja joo, mä en haluaisi että kukaan aikuinen tulisi mun häihin farkuissa, mutta kaikki ei toki ole niin tarkkoja, selvitä ovatko he:)
ai susta tuntuu siltä että voit laittaa? lapsi rakas ne on häät ei tiger. Jos et ole ollut aiemmin häissä niin kuuntelisit edes muita. En itse haluaisi häihini vierasta jolla on farkut. Minusta edes 50v juhliin ei saa pukeutua farkkkuihin! varsinkin jos miehillä on puvut päällä niin tup on naurettavaa
Haha no ompa sulla elämä rajottautunutta ku syntymäpäiväjuhliinkin pitää laittaa suorat housutMun mielestä ois OK jos mentäis mieheni kanssa naimisiin ja joillain vierailla ois farkut. Ollaan kuitenkin nuoria ja niin olis vieraatkin. Eri asia jos olisi vanhempien ihmisten häät, mutta nyt puhutaan nuoresta hääparista
Miten tämä muuten liittyy ikään? Ok, ymmärrän että teinit eivät aina osaa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla, mutta jos aikuisista ihmisistä kuitenkin on kyse...
Miten tämä muuten liittyy ikään? Ok, ymmärrän että teinit eivät aina osaa pukeutua tilanteen vaatimalla tavalla, mutta jos aikuisista ihmisistä kuitenkin on kyse...
No sitä voitkin miettiä juntissa päässäsi, yleistät aika pahasti kun sanot että nuoriso ei osaa pukeutua.
No sitä voitkin miettiä juntissa päässäsi, yleistät aika pahasti kun sanot että nuoriso ei osaa pukeutua.
Ei tuo kirjoittaja sanonut että nuoriso ei osaa pukeutua, sanoi vain että _ymmärtää että teinit EIVÄT AINA osaa pukeutua oiken_.
SInula sen sijaan taitaa olla parnnaeltavaa luetunymmärtämisessä vaikka osaisitkin pukeutua.
miten olis legginsit? eivät ole edes kalliita.
No hei,
mikset kysyisi anopiltasi, mitä arvelee, loukkaantusikohan veljensä ja tämän morsian tuosta asuvalinnasta? Kun kuten varmaan huomasit, täältä saa mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta meidän ajatuksilla asiasta ei ole merkitystä, vain hääparin:) Ja joo, mä en haluaisi että kukaan aikuinen tulisi mun häihin farkuissa, mutta kaikki ei toki ole niin tarkkoja, selvitä ovatko he:)
Kysyinkin vähäsen ,tai oikeastaan hän kyseli mitä minä laitan. Anoppi sanoi että caprit ois ok, mihin en mennyt/mene sanomaan mitään mielipidettä.. :-D
ap
Sitä paitsi pitäisi alkaa keksimään millä peittää sitten persuksen. Sanoisin että farkut on pienempi paha.
Kaipasin leggins-ehdotukseen jotain vitsi-hymiötä.
Jos anopin mielestä farkut ei sovi, niin eikö ole aika selvä homma että kannattaa hankkia jotain muuta?
Tai jäädä kotiin jos juhlat ei ole vaivan arvoisia.
No
Vierailija - 21.07.12 08:22 (ID 15245832)
Jos anopin mielestä farkut ei sovi, niin eikö ole aika selvä homma että kannattaa hankkia jotain muuta? Tai jäädä kotiin jos juhlat ei ole vaivan arvoisia.
Ei ap missään vaiheessa sanonut että anoppi olisi sanonut etteivät farkut sopisi.
Mun mielestä jos on siistit farkut (ei mitkään fiorella, only..) niin ei niistä edes välttämättä huomaa etteivät ole juhlahousut kun muu on juhlavasti. Periaatteessa ap:n oma valinta, tummat farkut vois mennäkki. Ei minua ainakaan kiinnosta mitä kelläkin on päällä häissä