Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä pitäis toiset 10 kiloa saada pois. Huh voi kun lähtisivät pian.

Vierailija
12.10.2024 |

Muita laihduttajia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sokerin käytön ja vähensin rasvan minimiin. Laihduin vajaassa vuodessa 25 kiloa. Valitettavasti lihasmassa väheni myös.

Vierailija
2/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä laihdutan kanssa! Mun pitäisi saada ainakin viisi kiloa vielä pois, sitten olen ideaalipainossa.  Mä olen nyt kahdessa kuukaudessa pudottanut painoa 4,8kg käymällä salilla 3xvko ja aina kun ehdin pidemmillä kävelylenkillä. Ruokavaliossa olen siirtynyt runsaaseen proteiinien saantiin ja kasviksiin. Proteiinit otan kalasta, kanasta ja maitotuotteista ja joskus kananmunista. Kasvisten määrä on runsas ja ihmeekseni niistä ei ole aiheutunut sen kummempia ilmavaivoja ja vatsakin toimii oikein hyvin. Täysjyväviljatuoteita syön vähemmän, mutta nekin ruisleivän ja ruishiutaleiden muodossa.

Tämä lihasmassan kasvattaminen ja samalla painon pudottaminen on vähän haastavaa, mutta onnistuu kyllä. Mä olen noudattanut erästä maksullista treeni- ja ruokavalio ohjeistusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nopeammin se lähtee pois, sitä enemmän nahka roikkuu. 

Vierailija
4/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin sokerin käytön ja vähensin rasvan minimiin. Laihduin vajaassa vuodessa 25 kiloa. Valitettavasti lihasmassa väheni myös.

Tuosta oli lihaksia puolet ja nesteitä neljäsosa. 

Vierailija
5/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän.

Vierailija
6/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis joku 5kg rasvaa saada pois, ärsyttävää näin lokakuussa kun kiinnostaisi enempi joku sarjan katsominen, lämmin mausteinen tee ja suklaa kuin kylmä lenkkipolku ja vihersmoothie.. 

Vierailija
7/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis joku 5kg rasvaa saada pois, ärsyttävää näin lokakuussa kun kiinnostaisi enempi joku sarjan katsominen, lämmin mausteinen tee ja suklaa kuin kylmä lenkkipolku ja vihersmoothie.. 

Noi smoothiet ei vie tai pidä nälkää pois. Kannattaa kasvikset/hedelmät/vihannekset /juurekset syödä kiinteänä ja proteiinilisän kanssa. Täyttävät pidempään. 

Vierailija
8/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pätkäpaastoa, kaikki ruokailut esim. 8 tunnin aikana päivällä, muulloin vain vettä, teetä, kahvia. Alkuun voi tuntua vaikealta, mutta kroppa tottuu. Lisäksi liikuntaa, laihdut takuuvarmasti.

Vierailija
9/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi smoothiet ei vie tai pidä nälkää pois. Kannattaa kasvikset/hedelmät/vihannekset /juurekset syödä kiinteänä ja proteiinilisän kanssa. Täyttävät pidempään. 

Mulla smoothiet vie kyllä nälän ja pitää sitä poissa, mutta ei vain maistu syksyllä samalla tavalla kuin keväällä tai kesällä. Uunissa paahdetut vihannekset ja juurekset maistuu, ja pitää samalla tavalla nälkää. Mutta vihersmoothieen saa tungettua enempi kaikkea sellaista, mitä en tykkää sellaisenaan syödä. 

Vierailija
10/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen pätkäpaastoa, kaikki ruokailut esim. 8 tunnin aikana päivällä, muulloin vain vettä, teetä, kahvia. Alkuun voi tuntua vaikealta, mutta kroppa tottuu. Lisäksi liikuntaa, laihdut takuuvarmasti.

Mulla on luontainen ruokarytmi sellainen, että syön lähinnä klo 12-22 välillä, en tiedä vaikuttaisiko jotenkin jos supistaisin tuosta klo 12-20 välille. 

Vierailija
11/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl ne lähtee kun vaan treenaa ja liikkuu. Kun aloin treenaa niin painoin 114 kg.  En punninnut itseäni 3 kuukauteen mutta kun punnitsin niin 22 kg olin laihtunut. Se oli vaan ruokavalioon muutos, sokeri pois kokonaan ja siinä se sitten olikin syy että laihduin. 34 kg yhteensä lähti painoa. Suurin syy varmaan lihomiseen oli limsat jota join monia litroja viikossa. 6 kk lähti sitten paino

Vierailija
12/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ne lähtiskin, jää perze ja leuka roikkumaan. 

Vierailija
13/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmedieettejä vaan pysyvä elämäntapamuutos. Jotain pitää syödä 4-5 kertaa päivässä. Itse en halua mennä nukkumaan tyhjällä vatsalla joten ennemmin pienennän muita aterioita kuin iltapalaa.

Vierailija
14/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ihmedieettejä vaan pysyvä elämäntapamuutos. Jotain pitää syödä 4-5 kertaa päivässä. Itse en halua mennä nukkumaan tyhjällä vatsalla joten ennemmin pienennän muita aterioita kuin iltapalaa.

Nimenomaan. Iltapala, jossa riittävästi myös hiilareita, antaa paremman unen.

Vierailija
15/15 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, mulla vähän isompi urakka, pudotettu 20 kg, vielä yli 30 kg jäljellä. Kiirettä en pidä, olen aiemmista jojoiluista oppinut ettei johda mihinkään hyvään. Välillä tulee kiusaus, että mitä jos vaikka (kuuri x) että saisi vähän vauhtia homaan, mutta ne täytyy torjua, erittäin todennäköisesti tulos olisi nopea laihtuminen ja sen jälkeen nopea lihominen takaisin, niin kuin ennenkin. En myöskään ala enää mihinkään "jätetään kokonaan pois asia x" juttuihin, mulla vaan kasvaa himo siihen asiaan x niin ja lopulta retkahdan. Kun kaikki on sallittua, ei tule sitä ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi