Voinko laittaa avomieheni enon häihin farkut?
Voinko laittaa mieheni enon häihin siniset pillifarkut? Muuten ajattelin laittaa kauniin satiinisen topin (peittää puolet pepusta) ja sen päälle mustan puolipitkähihasen jakun ja mustat kiilakorkokengät. En ole ikinä ollut häissä. Mekkoa en ala ostamaan/laittamaan, en kuitenkaan sukuun kuulu periaatteessa enkä tunne hääparia, pari kertaa nähnyt ja pari sanaa vaihtanut.. Mielipiteitä kiitos:)
Kommentit (83)
Totta kai laitan koruja (kaulakoru, korvakorut, hiuksiin jotain..).:)
Mun mielestä voin laittaa tummat siistit farkut.
En edes tunne hääparia enkä kuulu sukuun, joten mun mielestä on tyhmää että alkaisin ostamaan sinne vaatteita mitä en tule enää ikinä käyttään.
ap
Halua ostaa uusia vaatteita ksoka et tunne sukua, sinun kuuluu kieltäytyä kutsusta sen sijaan että menet todella alipukeutuneena juhliin.
En edes tunne hääparia enkä kuulu sukuun, joten mun mielestä on tyhmää että alkaisin ostamaan sinne vaatteita mitä en tule enää ikinä käyttään.
ap
Halua ostaa uusia vaatteita ksoka et tunne sukua, sinun kuuluu kieltäytyä kutsusta sen sijaan että menet todella alipukeutuneena juhliin.
Osta musta siisti kynähame ja laite se noiden kuvailemiesi vaatteiden kanssa, sille on käyttöä tulevaisuudessakin.
Nyt kun me ei nähdä ap:n vaatekaapin sisälle, niin voihan hänellä olla hyvinkin siistit mustat farkut, joita ei sukulaistädit farkuiksi edes huomaa, jolleivat ala lahkeita hypistellä. :)
Nyt kun me ei nähdä ap:n vaatekaapin sisälle, niin voihan hänellä olla hyvinkin siistit mustat farkut, joita ei sukulaistädit farkuiksi edes huomaa, jolleivat ala lahkeita hypistellä. :)
Mutta sehän on aivan eri asia kuin siniset pillifarkut, eikö?
Eikö hänelle ole tärkeää että näytät juhlavalta ja tilaisuuteen sopivalta?
Onko hänelle ookoo että hänen sukunsa ei ole niin tärkeä että jaksaisit jtn uutta vaatetta ostaa?
jos et tunne etkä halua kunnioittaa heidän juhlaansa, kannattaa jäädä kotiin ja olla tuhlaamatta vapaa-aikaa moiseen. Kirppikseltä saat halvalla juhlaan sopivan hameen...
No jos luin yhtään keskustelua niin laitoin että tosiaan, tummat farkut ois varmaan fiksummat joita löytyy kans. ap
ai susta tuntuu siltä että voit laittaa? lapsi rakas ne on häät ei tiger. Jos et ole ollut aiemmin häissä niin kuuntelisit edes muita. En itse haluaisi häihini vierasta jolla on farkut. Minusta edes 50v juhliin ei saa pukeutua farkkkuihin! varsinkin jos miehillä on puvut päällä niin tup on naurettavaa
ap
jos
En ole missään vaiheessa sanonut etten tunne sukua.
No jos luin yhtään keskustelua niin laitoin että tosiaan, tummat farkut ois varmaan fiksummat joita löytyy kans. ap
Kysymys onkin että onko ne niin siistit että kehtaa mennä toisten elämän tärkeimpiin juhliin niissä.
Hiukan eri asia jos alle 10v poika kättää häissä farkkuja, ja jos aikuinen nainen "en vaan jaksa ostaa mitään" ja sen takia menee farkuissa.
Minusta törkeää, ja kannattaisi jäädä kotiin jos ei kunnioita muita.
Onko hänelle ookoo että hänen sukunsa ei ole niin tärkeä että jaksaisit jtn uutta vaatetta ostaa?
Hän mietti itsekin, että laittaisiko farkut ja puvuntakin. Monesti olen nähnyt että nuoret miehet laittavan nuoren pariskunnan häihin siistit tummansiniset farkut ja puvuntakin ja -kengät yms
jos
Halua ostaa uusia vaatteita ksoka et tunne sukua, sinun kuuluu kieltäytyä kutsusta sen sijaan että menet todella alipukeutuneena juhliin.En ole missään vaiheessa sanonut etten tunne sukua.
Sanoithan "En edes tunne hääparia enkä kuulu sukuun, joten mun mielestä on tyhmää että alkaisin ostamaan sinne vaatteita mitä en tule enää ikinä käyttään.", täysin eri asia kuin että et tunne sukua.
Siis et tunne enoa joka menee naimisin, ja siksi saat pukeutua miten tahansa.
Pointti on sama, jos et välitä hääparista niin paljon että jaksaisit hankkia jotain juhlavaa, jäät kotiin.
Onko hänelle ookoo että hänen sukunsa ei ole niin tärkeä että jaksaisit jtn uutta vaatetta ostaa?Hän mietti itsekin, että laittaisiko farkut ja puvuntakin. Monesti olen nähnyt että nuoret miehet laittavan nuoren pariskunnan häihin siistit tummansiniset farkut ja puvuntakin ja -kengät yms
Ja sanotaan nyt vielä, että tietysti saat laittaa satiinipaitasi kanssa vaikka miehesi verkkarit. Itse kysyit mielipiteitä ja suurin osa on sitä mieltä, että farkut eivät sovi edes mustina.
ai susta tuntuu siltä että voit laittaa? lapsi rakas ne on häät ei tiger. Jos et ole ollut aiemmin häissä niin kuuntelisit edes muita. En itse haluaisi häihini vierasta jolla on farkut. Minusta edes 50v juhliin ei saa pukeutua farkkkuihin! varsinkin jos miehillä on puvut päällä niin tup on naurettavaa
Mun mielestä ois OK jos mentäis mieheni kanssa naimisiin ja joillain vierailla ois farkut. Ollaan kuitenkin nuoria ja niin olis vieraatkin. Eri asia jos olisi vanhempien ihmisten häät, mutta nyt puhutaan nuoresta hääparista
Lukuisissa häissä olen ollut enkä IKINÄ ole nähnyt kellään aikuisella ihmisellä farkkuja. Ne on sentään häät ei synttärit.
Et ole koskaan ollut häissä mutta tiedät silti, miten niihin monesti pukeudutaan?
No kyllä ihmisellä on silmät päässä millä katsoa esim kuvia ja televisiota.
Ap, mokaat itsesi jos farkuissa menet. Niinkuin joku ehdottikin, osta musta kynähame topin kanssa. Ei maksa esim. H&M:llä paljoa. Jotain kunnioitusta hääpariakin kohtaan. Heille se on elämänsä suurin juhla.
Lukuisissa häissä olen ollut enkä IKINÄ ole nähnyt kellään aikuisella ihmisellä farkkuja. Ne on sentään häät ei synttärit.
Ehkä sinä et ole nähnyt mutta minä olen. Pitäisikö kaikki vaatteet olla sellaisia mitä ei ehkä enää ikinä käytä kuin tyyliin seuraavissa hautajaisissa? Toi ap:n satiinitoppi+jakku systeemi kuulostaa kans ihan normi arkivaatteilta, mutta asusteilla ja laittautumalla koko asusta saa juhlavan.
Jäätpähän ainakin mieleen. Olet se, josta morsian tekee tänne maanantaina avauksen "Mieheni sukulaisen avokki tuli häihini farkuissa".
ap