Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maitopurkin huuhtelu

Vierailija
21.07.2012 |

Siis miksi maitopurkki pitää huuhdella? Olenko ymmärtänyt oikein, että se liitty kierrätykseen?

Itsehän en kierrätä joten en huuhtele. :D

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästäisit ympäristöä sinäkin.

Vierailija
2/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin se hapantunut maito on eduksi paperinkierrätyksessäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuhtelen ettei ala haisemaan. Oikeestaan huuhtelen vaikka laittaisin tavalliseen roskikseen, haisee nopeasti

Vierailija
4/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästäisit ympäristöä sinäkin.

en oo ap, mutta ei taida meillä kierrätystä noille olla, ja niillekin jätteille joille on, on matkaa keräyspisteille kylän keskustaan, en tod ala kauppareissulla kierrättelemään.

Mulla on muuten tapana pitää avonaista maitopurkkia roska-astiana, sinne saa nenäliinat ja muut sullottua tiiviisti.

On varmaan ekompaa poltellakin noi purkit, kuin roijata niitä kierrätykseen, puhdistaa siellä jne. Suorastaan yököttävää toi väkinäinen kierrätys, desinfiointi ja puhdistus, että saadaan niistä paskatölkeistä sitten hygieeniset talouspaperirullat.

Vierailija
5/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kierrätä? säästäisit ympäristöä sinäkin.

Koska minua ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eipä ole mitään kierrätysastioitakaan meidän roskiksilla.

Enkä jaksa alkaa tuhlata aikaani moiseen kierrätykseen, on muutakin tekemistä! Ehkä vanhuudenpäivillä innostun siitäkin!

Itse en ole kuitenkaan huomannut maitopurkin alkavan haisemaan... Hmm..

Vierailija
6/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kierrätä? säästäisit ympäristöä sinäkin.

Koska minua ei yksinkertaisesti kiinnosta. Eipä ole mitään kierrätysastioitakaan meidän roskiksilla.

Enkä jaksa alkaa tuhlata aikaani moiseen kierrätykseen, on muutakin tekemistä! Ehkä vanhuudenpäivillä innostun siitäkin!

Itse en ole kuitenkaan huomannut maitopurkin alkavan haisemaan... Hmm..

vaikka ois kuinka maitoa tilkka pohjalla, niin ei haise jos ei sinne nenäänsä työnnä. Että kai se huuhtominen nyt vaan helpottaa sitä kierrätystä.

t. se joka säilöö niitä roskiksina

Vierailija
7/7 |
21.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut että se alkaisi haisemaan,piimäpurkit kyllä huuhtelen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi