Olen 162cm/74kg. Ostin Pieces-merkkiset XS/S-koon kapeat housut, kysyttävää?
Kommentit (80)
lääkärin mielestä 61-kiloisena, jos olet 162cm pitkä???
Mä oon 175cm pitkä ja painan näin kolme lasta synnyttäneenä 54 kiloa, enkä tod ole mikään anorektikko.
Itse yhtä pitkä ja painava. Harmi kun en löytänyt mittanauhaa.. Mulla oli kerran lääkärikäynnillä reilu huppari päällä ja toppahousut. Lääkäri ensimmäiseksi alkoi saarnaamaan mun painosta. Siinä vaiheessa kun aloin riisumaan niin lääkärin suu loksahti auki ja tuli punaiseksi.. Menipäs lääkäriltä suu suppuun siinä vaiheessa.
Käytän aika paljon onlyn ja vero modan vaatteita. Esim. top pants(?)mustat suorat housut on kokoa 36. Isommat tippuu kävellessä. 34 taas on pieni. Onlyn paidat on M kokoa. Rinnat c
Laita meille navasta alaspäin kuva niissä housuissa
niin mikä hitto sinussa painaa ainankin sen 10kg ylimääräistä???
Joskus oon kuullut että tuota painoindeksi ym. taulukkoa ei pitäisi käyttää lyhyillä ihmisillä koska ne eipidä paikkaansa. Sen verran vielä. Äitini on 175 pitkä ja painaa 70. Sille menee samat housut kokoa 40...
Itse yhtä pitkä ja painava. Harmi kun en löytänyt mittanauhaa.. Mulla oli kerran lääkärikäynnillä reilu huppari päällä ja toppahousut. Lääkäri ensimmäiseksi alkoi saarnaamaan mun painosta. Siinä vaiheessa kun aloin riisumaan niin lääkärin suu loksahti auki ja tuli punaiseksi.. Menipäs lääkäriltä suu suppuun siinä vaiheessa.
Ei kukaan normaalipainoinen muutu lihavan näköiseksi pelkästään sillä, että pukee päälleen toppahousut ja hupparin.
Lupaan laittaa kuvan huomenna, näin myöhään en enää jaksa alkaa kuvailemaan ja siirtämään tiedostoa jne...:)
Ei kukaan normaalipainoinen muutu lihavan näköiseksi pelkästään sillä, että pukee päälleen toppahousut ja hupparin.
Sairaalapapereista joissa oltiin punnittu. Kävin siis spirometriassa ensiksi ja sen jälkeen lääkäri aika). Huppareita on erilaisia. Tiedätkö sellaisen missä on karva sisällä. Kunnon toppahousut ovat usein muhkeat. Tapahtui toissa talvena pakkasta oli-35. Menin sairaalaan kävellen, koska en tiennyt kauanko kestää tutkimukset. Eli lähteekö auto enään käyntiin sairaalan pihasta. Ja olin topattu kuin michelin ukko. Puin hoitjalla käynnin jälkeen vaatteet takaisin päälle. Pääsinkin samantien lääkärille etuajassa.
Onko AP sulla lyhyet jalat?Mulla on.... Joillakin pitkillä on taas se pituus vaan jaloissa. Järjen mukaan ne 10 cm pituus jaloissa ei voi painaa paljoa. Verraten samaa pituuteen selässä.
Ei kukaan normaalipainoinen muutu lihavan näköiseksi pelkästään sillä, että pukee päälleen toppahousut ja hupparin.Sairaalapapereista joissa oltiin punnittu. Kävin siis spirometriassa ensiksi ja sen jälkeen lääkäri aika). Huppareita on erilaisia. Tiedätkö sellaisen missä on karva sisällä. Kunnon toppahousut ovat usein muhkeat. Tapahtui toissa talvena pakkasta oli-35. Menin sairaalaan kävellen, koska en tiennyt kauanko kestää tutkimukset. Eli lähteekö auto enään käyntiin sairaalan pihasta. Ja olin topattu kuin michelin ukko. Puin hoitjalla käynnin jälkeen vaatteet takaisin päälle. Pääsinkin samantien lääkärille etuajassa.
Me muutkin ollaan puettu itsemme kunnon pakkasiin. Varmaan se sun lääkärikin on tiennyt vallitsevan säätilan jne. Minua ei kukaan ole ainakaan tietääkseni luullut ylipainoiseksi, eikä todellakaan kukaan lääkäri alkanut moittia painostani, riippumatta kulloisesta pukeutumisestani. Mutta enpä mä ole painanutkaan 70 kiloa edes ollessani viimeisilläni raskaana.
Mutta hei. Sama juttu kuin ap:lle. Kuvan laittamallahan tämä selviäisi helposti...
Onko AP sulla lyhyet jalat?Mulla on.... Joillakin pitkillä on taas se pituus vaan jaloissa. Järjen mukaan ne 10 cm pituus jaloissa ei voi painaa paljoa. Verraten samaa pituuteen selässä.
On, todella lyhyet.
t.ap
Ap, et voi mitenkään painaa 74kg. Joko sun vaaka on rikki tai sitten oot muokannut tota kuvaa jotenkin....
Lupaan laittaa kuvan huomenna, näin myöhään en enää jaksa alkaa kuvailemaan ja siirtämään tiedostoa jne...:)
ja parikymppisenä lääkäri piti minua sairaalloisen laihana, kun painoin tässä pituudessa 61kg, sairastin silloin anoreksiaa.
t.ap
61kg ja oliko sulla pituutta 162cm? Ja anoreksia? Laskepa painoindeksi noilla luvuilla. Ei mitään tekemistä anoreksian kanssa.
Olen edelleen 170cm, nykyisin, 46-vuotiaana painan 62kg, eikä koskaan - ei edes neuvolassa raskausaikoina - ole minulle sanottu alipainosta mitään, vaikka pitkään painoin max. 53kg.
Huijaatko nyt itseäsi?
tuloksen: 23,2 - Olet normaalipainoinen, muista silti noudattaa terveitä elintapoja.
Normaalipaino asetuu haarukkaan 18,5 - 24,9.
Anoreksiasta puhuminen on irvokasta näillä luvuilla.
Ylipainoinenkin voi olla anorektikko. Tarpeeksi kauan laihdutettuaan päätyy todennäköisesti alipainoiseksi, mutta kyllä anorektikko voi olla jo paljon ennen sitä.
Ylipainoinenkin voi olla anorektikko. Tarpeeksi kauan laihdutettuaan päätyy todennäköisesti alipainoiseksi, mutta kyllä anorektikko voi olla jo paljon ennen sitä.
Kommenttini liittyi myös tuohon väittämään, että lääkäri olisi pitänyt 61kg/162cm-mittaista nuorta naista alipainoisena. Sitä on vaikea ymmärtää.
Ellei sitten taustalla ole ollut kymmenien kilojen nopea pudottaminen, johon lääkäri on reagoinut.
niin kehonkuva on todella hukassa kyllä. Mitat ja paino EIVÄT voi pitää paikkaansa vaikka miten kääntelisi.
Olen 167 pitkä ja painan 56 kiloa. Olen hyvin lihaksikas, rasvat alle 20%. Mitat vyötärö 65 ja lantio 91, rinnanympärystä en tiedä, mutta koko 70B/C. S-kokoa käytän, XS ei yleensä mene, koska lihakset ei mahdu. Ja nämä minun mittani ovat hyvin normaalit vastaavasti treenaavalle ihmiselle. Vähän enemmän voi olla painoa samoissa mitoissa jos on vielä timmimpi kuin minä, mutta vähän. Ei todellakaan noin paljoa kuin ap:lla. Ei se lihaskaan voi loputtomasti painaa.
Niin, mutta silloin myös näytin anorektikolta.
Ilmeisesti mulla onvainouto ruumiinrakenne/-koostumus. :O