Olen 162cm/74kg. Ostin Pieces-merkkiset XS/S-koon kapeat housut, kysyttävää?
Kommentit (80)
Yhtä hyvin olisit voinut ostaa vaikka 156 senttiset, et mahtuisi niihinkään. Itse olen 163cm, 47 kg, ja ostin juuri Pieces-farkkulegginsit kokoa X/XS ja mahdun niihin nipin napin. Mulla on myös yhdet kokoa S/M ja ovat mukavammat päällä kuin pienempi koko.
Yhtä hyvin olisit voinut ostaa vaikka 156 senttiset, et mahtuisi niihinkään. Itse olen 163cm, 47 kg, ja ostin juuri Pieces-farkkulegginsit kokoa X/XS ja mahdun niihin nipin napin. Mulla on myös yhdet kokoa S/M ja ovat mukavammat päällä kuin pienempi koko.
Ei siinä sen kummempaa tarvita. Ei hän mitään legginsejä ole ostanut.
87 kg ja minulle on sopivia monet h&m s koon paidat. Olen kyllä pitkäkin eli en ole lainkaan pullukka. Paino ei ihmisen pulluudesta kerro mitään jos alle 100 kg. 100kg painoinenkin voi näyttää hoikalta.
Tai jos väkisin tunkee, niin mahtuu, mutta sitten kyllä jo napit sinkoilee rinnuksilta ja on vaikea hengittää - minulla on ristinäni leveät hartiat
Tai jos väkisin tunkee, niin mahtuu, mutta sitten kyllä jo napit sinkoilee rinnuksilta ja on vaikea hengittää - minulla on ristinäni leveät hartiat
mä olen paljon sinua pidempi ja yläosasta tosi pieni, siksi s koko sopiva vaikka tosiaan painan 87 kg
t 27
Tosin ostin housut tyttärelleni, joka on 169cm ja 49 kg...
87 kg ja minulle on sopivia monet h&m s koon paidat. Olen kyllä pitkäkin eli en ole lainkaan pullukka. Paino ei ihmisen pulluudesta kerro mitään jos alle 100 kg. 100kg painoinenkin voi näyttää hoikalta.
100-kiloinen tosiaan näyttää hoikalta, jos hän on neljä metriä pitkä!
No en todellakaan usko.
Itse olen 71-kiloinen enkä missään utopiamaailmassakaan mahdu koon s housuihin.
jonka s-koko vastaa normaalikoossa xl:ää? Näitähän on nykyään suurimmalla osalla vaatevalmistajista ja kauppa käy kun paksut on "taas" kokoa m!
jonka s-koko vastaa normaalikoossa xl:ää? Näitähän on nykyään suurimmalla osalla vaatevalmistajista ja kauppa käy kun paksut on "taas" kokoa m!
Ostan niitä sieltä "lihavien liikkeestä". Eli ko. vaatteet ovat normaalissa kaupassa kokoa 42-44. Läski olen.
repesin totaalisesti tuolle 100-kiloiselle hoikalle! :DD
100-kiloinen tosiaan näyttää hoikalta, jos hän on neljä metriä pitkä!
Mitä ovat mittasi? (rinnan-, vyötärön- ja lantionympärys)
No en todellakaan usko.
Itse olen 71-kiloinen enkä missään utopiamaailmassakaan mahdu koon s housuihin.
Minäkin olen 71-kiloinen ja jos ostan vaatteita HM:ltä, Lindexistä, Seppälästä, Vero modasta tai Onlystä, olen kokoa S, koska vanity sizing. KappAhlisssa asioidessa joudun välillä valitsemaan jopa koon XS, koska siellä mitoitus on jotain ihan järkyttävää. En käytä liian pieniä vaatteita.
on kyllä vaikea uskoa. ite oon 168cm ja 53kg ja piecesin housuista käytän kokoa M/L ei toivoakaan että saisin päälleni S:ää saati sitten XS:ää. olen kokeillut kyllä, ja oli aika surkuhupaisaa..
Vyötärönympärys oli viimeksi kun mittasin, 65sm, nyt saattaa olla pari cm suurempi ja itselleni nuo housut ostin.
mittaapa uudestaan ihan jo tänään eikä viis vuotta sitten. Ei takuulla ole vyötärösi 65 cm tuolla painolla!!
Joko sun pituus on alakantissa (koska viimeksi mitattu?), paino yläkantissa tai housuihin on ommeltu väärä kokolappu.
Tai sitten ostit housut joiden ei kuulukaan olla tiukat tai mitoitus aivan v#tuillaan. Tai ostit trikooleggarit - nehän venyy vaikka kuinka paljon. Mutta piecesin tai minkään muunkaan merkin xs-kokoisiin denimleggareihin et noilla mitoilla takuulla mahdu.
Vyötärönympärykseni on 67cm, lantio leveimmältä kohdalta 95cm ja rinnanympärys leveimmältä kohdalta 95cm.
Koon XS/S paidat ei sovi mulle ja vain osa housuista on S, mutta nämä yhdet tosiaan XS/S. Koko S/M oli liian iso vyötäröltä, niin kuin mulla yleensä housujen kanssa näin onkin.
Ja jotkut ihmiset, joille olen kertonut painoni, sanovat mun näkevän harhoja vaa'alla käydessä, mutta ihan "virallisesti" mut on punnittu tuon painoiseksi. :)
Ja kun joku täällä epäili, niin en ole raskaana.
ja parikymppisenä lääkäri piti minua sairaalloisen laihana, kun painoin tässä pituudessa 61kg, sairastin silloin anoreksiaa.
t.ap
Silloin sä olet ollut painoindeksissä ihan normaali, nykyään lievästi lihava.
ja parikymppisenä lääkäri piti minua sairaalloisen laihana, kun painoin tässä pituudessa 61kg, sairastin silloin anoreksiaa. t.ap
kun ne soi? ;)