Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Likinäköiset ja parturissa/kampaajalla käynti

Vierailija
20.07.2012 |

Ärsyttääkö teitä kun joutuu ottamaan lasit pois eikä itse näe mitään koko toimituksesta vaikka edessä on iso peili? Minulla miinusta -4 enkä näe ilman laseja peilistä kuin pään profiilin. Olisi mukava itsekin seurata työn etenemistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten monessa muussakin.

Vierailija
2/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut? Vai onko täällä kaikilla niin hyvät näöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus katson vain lopputuloksen, äherrän lasit päähän kun alkaa näyttämään peilillä takatukkaa.

-4 myös mulla ja hieman epämiellyttävä olo ilman laseja.

Vierailija
4/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto muutenhan sitä joutuisi kolmen viikon välein menemään parturiin lehtiä lukemaan. Kun näkevät voi lukea ne parturoitaessa niin sokeidenhan täytyy poiketa erikseeen lukemaan lasit päässä että saavat rahalle saman vastineen. Olisi aika hankalaa.

Vierailija
5/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus katson vain lopputuloksen, äherrän lasit päähän kun alkaa näyttämään peilillä takatukkaa.

-4 myös mulla ja hieman epämiellyttävä olo ilman laseja.

Ja jotkut parturit lopputulosta näyttäessä kysyvät että tarvitsetko lasit? Tekisi mieli vastata että ei kun ihan huvikseni niitä pidän. Jotenkin niin ärsyttävää ja noloa. Yleensä kyllä ojentavat ne pöydältä kyselemättä.

Vierailija
6/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut parturit lopputulosta näyttäessä kysyvät että tarvitsetko lasit? Tekisi mieli vastata että ei kun ihan huvikseni niitä pidän. Jotenkin niin ärsyttävää ja noloa. Yleensä kyllä ojentavat ne pöydältä kyselemättä.

Esim mulla on lasit mutta vain -0,75 vahvuiset enkä tarvi kyllä laseja päähäni että näen kampaajalla onko ne hiukset hyvin.

Vierailija
7/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ja miljoonassa muussakin asiassa elämässä, esim saunassa tai uidessa. Näkö voidaan korjata myös laserleikkauksessa. Jos silmälasit haittaavat elämää, niin sitten pitää korjata asia; eipä haittaa enää.

Vierailija
8/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtiäkin on vaikea lukea, kun pitää niin lähelle tuoda, että näkisi tekstin ja parturin kanssa ikävä jutella, kun ei näe silmiä. Sitten, kun sanoo, että mennäänpäs tuohon hiusten pesuun, niin saa pyöriä hetken, että mihinkäspäin tästä lähtee kävelemään. :D Mutta onneksi on piilarit. Ne yleensä laitan, aina ei kuitenkaan muista/jaksa/tai ei ole.

Vierailija
9/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toikkaroida täysin likinäköisenä -4 ja -5 ilman laseja. Kerran eräs puolituttu tuli ovesta sisään ja oli todella noloa kun en tuntenut häntä ennnen kuin hän alkoi puhumaan ja kuulin äänen.

Vierailija
10/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lasit, niin yleensä kyllä voin pitää hetken alussa laseja kun väriä laitetaan tuohon pään päälle. Värin vaikuttaessa saan silmälasien aisoihin sellaset muovijutut eli voin pitää laseja ja näen lukea odotellessa. Leikattaessakin voi pitää laseja välillä. En todellakaan ole koko toimituksen aikaa sokeana:)

Vierailija
11/11 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaus onkin oikea ylläri, kun laittaa lasit päähän kaiken ollessa valmista.

Onhan se aika ärsyttävää, kun ei pariin tuntiin näe mitään. Mutta ei se toisaalta niin paljoa häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän