Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te saatte nukuttua parivuoteessa?

Vierailija
19.07.2012 |

Taidan olla seurustelun suhteen vähän myöhäsyntyinen, mutta vasta nyt 22-vuotiaana olen sen verran vakavassa suhteessa, että jään miesystäväni luokse koko yöksi. Enkä saa nukutuksi kunnolla. Sänky on ihan kunnon kokoinen (180cm), mutta koko ajan tuntuu siltä, että olenm jotenkin väärässä asennossa.

Mies tykkää siitä, että saa pitää sylissä ja nukahtaa äkkiä. En itse oikein uskalla vaihtaa asentoa ja viime yönäkään olen nukkunut tuskin kolmea tuntia, kun oli jotenkin tukalan kuuma ja vaikka koetin siirtyä omalle puolelle yksin nukkumaan, niin mies tuli jotekin unissaan aina perässä jä piti kiinni. Aamulla kun juteltiin asiasta, niin hän sanoi nukkuneensa tosi sikeäsi koko yön - eli hän ei herää asennon vaihtamiseeni.

Myös se, että toinen hengittää vieressä on minusta tosi outoa ja pitää minua valveilla. En pysty nukashtamaan, kun toisesta kuuluu satunnaisin väliajoin erilaisia ääniä. Tuhinaa ja sen sellaista.

Tottuuko toisen kanssa nukkumiseen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina parhaiten 20.v jälkeenkin kun saa nukkua YKSIN tai pienen lapsen kanssa. Oikeasti pitäisi olla erillisis sängyt kaikille. Unenlaatu olisi paljon parempaa. Mä voisin nukkua jopa eri huoneissa. Mihin nukkumisessa tarvii kaveria?

Vierailija
2/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eri huoneissa.

Ensin lapsi nukkui 11 vuotta vieressäni ja sen jälkeen ison, kuorsaavan miehen läsnäolo ei tuntunut miellyttävältä. Näin se on jatkunut.. Läheisyys on kyllä kärsinyt, mutta..yhdessä ollaan.. ei tosin olla kuin paita ja pee, joka sopii meille itsellisille ihmisille hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä haluan nukkua itsekseni omalla puolella, kuumahan siinä muuten tulee. Kun ies on nukahtanu niin tee kunnon pesäero tai mee vaika jalkopäätyyn nukkumaan jos muuten tulee perässä. Ja huolehdi että halailette miehen puolella sänkyä, sitten sinulla on hyvin tilaa paeta omalle puolellesi.

Vierailija
4/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähtee huomenna töihin niin poikkeuksellisen aikaisin ettei se oikein voinut vetää hernettä nenäänsä siitä että menen vierashuoneeseen nukkumaan.

Vierailija
5/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu toisella puolella sänkyä ja minä toisella. Satunnaisesti esikoinen tulee meidän väliin.

Vierailija
6/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä musta ole vieläkään tullut "kasanukkujaa"...

Mies kyllä kyhnäis aina kyljessä ja nukkuis kasassa, mutta kun mä en pysty. Tuelee kuuma. Ei löydy hyvää asentoa, kun aina on joku raaja tiellä.

Noh, mä sit köllin milloin minkäkin aikaa ukon kyljessä ja kun se on nukahtanut hivuttaudun kauemmas...

Vierailija
7/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toisella puolella ja minä toisella. Saatamme ennen nukahtamista olla sylikkäin ja mies joskus nukahtaakin siihen. Itse varovasti irrottaudun sillon ja menen toiselle reunalle. En pysty nukahtamaan jos toinen hengittää naamalle. Ja jos mies liikkuu yöllä lähemmäs niin olenpa joskus pompannut miehen yli toiselle puolelle jossa enemmän tilaa :) Joskus vauvamme nukkuu välissä ja sillon on vähän liian ahdasta...

Vierailija
8/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina parhaiten 20.v jälkeenkin kun saa nukkua YKSIN tai pienen lapsen kanssa. Oikeasti pitäisi olla erillisis sängyt kaikille. Unenlaatu olisi paljon parempaa. Mä voisin nukkua jopa eri huoneissa. Mihin nukkumisessa tarvii kaveria?

vaikka se kuorsaakin, kuin pienen (vaikkakin suloisen ja maailman rakkaimman) lapsen kanssa, kun lapsi pyörii, lussuttaa tuttia, inisee ja potkii.. :) Ja sitten saa vielä pelätä ettei se kierähdä lattialle tai koska se tutti hukkuu tms..

Miehen kanssa me mennään nukkumaan niin halitaan ja pussaillaan, sitten käännytään molemmat eri suuntaan vain pyllyt yhessä.. :D

Vierailija
9/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin enää nukutaan samassa sängyssä.

Vierailija
10/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaakin on vaikka muille jakaa, kun mies ei saa nukuttua siinä parisängyssä. No, mulle sinällään hyvä, kun kuorsaa, mutta vois se olla kiva, jos olis joku ihan lähellä ja pitäis sylissä.

Vierailija
11/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen vieressä saa nukuttua, mut rako pitää olla. Me yleensä halaillaan nukahtamista, aina miehen puolella ja sitten mä siirryn omalle puolelleni jossain vaiheessa. Joskus oon kyllä nukahtanu miehen kainaloonkin kun on tarpeeksi väsyttänyt. Ns "spooning" on mun mielestä tosi ärsyttävää, ei tahdo saada vaihdettua asentoa silloin kun tarvitsee ilman että herättäisi toisen ja tulee kuuma. Mua ahdistaa jos joku pitää käsiä ympärillä kun yrittää nukkua. Mutta silti miehen täytyy olla vieressä yöllä tai muuten ei saa nukuttua. Jos on vaikka toisessa huoneessa, niin ei onnistu, jotain puuttuu. Ap:n varmaan kannattais myös koittaa että halailee miestä jonkun aikaa kun menee nukkumaan ja siirtyy sitten omalle puolelle. Ja kannattaa kertoa sille miehelle ettet pysty nukkumaan koko yötä kiinni toisessa ja tarvitset omaa tilaa. Myöhemmin ehkä totut nukkumaan toisessa kiinni, tosin meistä kaikista ei koskaan tule kasanukkujia.

Vierailija
12/24 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona 180 cm leveä sänky, joten tilaa on, mutta nukutaan silti kylki kylkeä vasten tai lusikassa. Ihana varsinkin talvella kun miehen kainalossa on lämmin. Kesällä kun on kuuma ei tule nukuttua niin lähekkäin, mutta silloinkin mies yleensä laittaa käden selkäni päälle tai ottaa kädestä kiinni. Ihana nukahtaa kun kuuntelee toisen rauhallista hengitystä ja se lämmin, pehmeä, paljas iho on itseä vasten.

Nukkumaan mennessä on mukava halailla lähekkäin, suukotella ja vain paijata toista ja saada sitä hellyyttä. Eikä mua haittaa vaikka heräisin yöllä jossain vaiheessa kun mies vaihtaa asentoa, tulee lähemmäs tai vetää minua lähemmäs itseään, nukahdan kyllä heti uudestaan. Mies nukkuu sikeämmin, joten ei herää vaikka hyppisin sängyssä keskellä yötä, mutta reagoi kyllä useasti esim. kietomalla kädet ympärilleni jos kierähdän lähemmäs tai käännän kylkeä.

Anoppilassakin nukutaan hyvin 120 cm leveässä sängyssä, ei mitään ongelmaa. :)

Ah, ihanaa. Harmi että mies on nyt reissussa, siksi valvon näin myöhään taas kun on niin tyhjä sänky ettei huvita mennä nukkumaan.

Vierailija
13/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan. Nykyisen kanssa olen oppinut nukkumaan kainalossa, sitä ennen se ei tullut kysymykseenkään. Edelleenkin jos uni ei ole ihan tuloillaan en kainaloon nukahda. Oman tilan voi myös parisängyssä ottaa. Voit varmaan miehelle sanoa, että olet tottunut nukkumaan yksin ja tarvitset ainakin alkuun myös oman tilasi sängyssä.

Vierailija
14/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt kun ollaan oltu 12 vuotta yhdessä niin en meinaa osata nukkua ilman toista vieressä. Mutta pari vuotta se otti, että totuin nukkumaan toisen vieressä. Kertomasi kuulostaa niin tutulta... :)

Vierailija
15/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. pelkäät että herätät hänet liikkumisellasi.

Eiköhän tuo ajan myötä ala sujua.. tai sitten ei. Kyllä monet avioparitkin nukkuvat eri vuoteissa vaikkei suhteessa mitään vikaa ole.

Vierailija
16/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittaa, kun mies hengittää naamalle, ilma on raskasta, tulee kuuma jos toinen änkee iholle ja sänky heiluu. En oo kehdannut vielä sanoo miehelle tarpeeksi napakasti, että naama kiitos eri suuntaan, ei muhun päin ja pysy kaukana :D

Vierailija
17/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosin olen sellainen että saan nukuttua missä vain ja milloin vain, simahdan aina samantien kun vain sänkyyn pääsen. Yleensä miehen kanssa nukahdamme tiukasti kiinni toisissamme, mutta sitten nukkumisen aikana ajaudutaan eri puolille sänkyä.

Yksin on minusta jotenkin tylsä nukkua, vaikka saankin nukuttua niinkin. Ei ollut mitään vaikeuksia tottua kaksin nukkumiseen vaikka vasta 37-vuotiaana tapasin mieheni eikä sitä ennen ollut juuri tullut yhteisnukuttua paitsi joskus tolkuttomassa kännissä baari-illan jälkeen.

Vierailija
18/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasa lähemmäs 27-vuotiaana, eikä mulla ole ongelmia saada unta. Aluksi nukuimme 120-senttisessä sängyssä, nyt on 160 cm leveä, jossa nukkuu osan yötä myös vauva ja joskus koirakin.

En voi kyllä nukkua sylikkäin. Illalla saatetaan olla niin, mutta jossain vaiheessa pitää sitten erota.

Vierailija
19/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun uudessa suhteessa jännittää toisen seurassa että yöllä henkeni haisee paskalta ja että piereskelen unissaan. Nukkumisesta ei tule mitään sen vuoksi. Sit häiritsee myös miehen kuorsaus, pahalle haiseva hönkäily, tuhina, kuumuus jne.

Vierailija
20/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan nukkuvat parhaiten yksin. Minä nukun sängyssä, mies (isolla ja mukavalla) sohvalla. En saa nukuttua kun häiriinnyn miehestä, esim. kuorsaus, pahanhajuinen hengitys ym. Yksin nukun makeasti enkä heräile pitkin yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan