Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te saatte nukuttua parivuoteessa?

Vierailija
19.07.2012 |

Taidan olla seurustelun suhteen vähän myöhäsyntyinen, mutta vasta nyt 22-vuotiaana olen sen verran vakavassa suhteessa, että jään miesystäväni luokse koko yöksi. Enkä saa nukutuksi kunnolla. Sänky on ihan kunnon kokoinen (180cm), mutta koko ajan tuntuu siltä, että olenm jotenkin väärässä asennossa.

Mies tykkää siitä, että saa pitää sylissä ja nukahtaa äkkiä. En itse oikein uskalla vaihtaa asentoa ja viime yönäkään olen nukkunut tuskin kolmea tuntia, kun oli jotenkin tukalan kuuma ja vaikka koetin siirtyä omalle puolelle yksin nukkumaan, niin mies tuli jotekin unissaan aina perässä jä piti kiinni. Aamulla kun juteltiin asiasta, niin hän sanoi nukkuneensa tosi sikeäsi koko yön - eli hän ei herää asennon vaihtamiseeni.

Myös se, että toinen hengittää vieressä on minusta tosi outoa ja pitää minua valveilla. En pysty nukashtamaan, kun toisesta kuuluu satunnaisin väliajoin erilaisia ääniä. Tuhinaa ja sen sellaista.

Tottuuko toisen kanssa nukkumiseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessa helposti alkaa pyöritellä mielessään kaiken maailman asioita ja uni ei tule. Mut se mikä tympii, on toisen KUORSAUS! Argh!

Vierailija
22/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuo ongelma ensimmäisten poikakavereiden kanssa. En osannut rentoutua yhtään, jännitin varmaan että tekisin jotain "noloa", eikä nukkumisesta tullut yhtään mitään.

Nykyisen mieheni kanssa tätä ongelmaa ei ollut missään vaiheessa! Sekin varmaan vaikuttaa, että hän on minua reilusti vanhempi - kai sitä alusta asti ajatteli että on tuo tainnut nähdä monenlaisia unikavereita :D Ja muutenkin hänen seurassa olen osannut olla täysin oma itseni. Ennen en osannut/uskaltanut esimerkiksi edes puhua syvimmistä tunteistani tai asioista jotka mieltä painaa..

Etköhän totu pikkuhiljaa :) Kannattaa tosiaan sanoa miehelle, että on tottunut yksin nukkumaan ja kaipaisi omaa tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun aina parhaiten 20.v jälkeenkin kun saa nukkua YKSIN tai pienen lapsen kanssa. Oikeasti pitäisi olla erillisis sängyt kaikille. Unenlaatu olisi paljon parempaa. Mä voisin nukkua jopa eri huoneissa. Mihin nukkumisessa tarvii kaveria?

Vierailija
24/24 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku änkeää kylkeen. Mä työnnän heti pois. Haluan nukkua viileessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan