Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostakaa niille akneihoisille nuorillenne lääkkeitä!

Vierailija
22.08.2025 |

Miksi kukaan joutuu kärsimään hirveästä aknesta, kun siihen on lääkkeet? Akne syö itsetunnon ja jättää hirveät arvet loppuelämäksi.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon reseptilääke terkkarista. 

Vierailija
2/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös sipsit ja suklaalevyt pois niiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta sokeri ja vehnä ensin pois, hyvät rasvat tilalle, kalaöljykapselit ja sinkkiä purkista.

Niillä itse sain ihon kuntoon ilman voiteita

Vierailija
4/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannoutuneita lääkeuskovaisia täällä taas

Vierailija
5/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos akne häviäisi lääkkeillä, kellään ei olisi aknea.

Vierailija
6/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavaliosta sokeri ja vehnä ensin pois, hyvät rasvat tilalle, kalaöljykapselit ja sinkkiä purkista.

Kivat sulle, mutta yleensä aknen aiheuttaa kyllä hormoonitoiminta ja niillä sitä on myös hoidettava

Vierailija
7/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä palstalla nykyään jotenkin muotia se, että tehdään avauksia, joissa yritetään vaikuttaa mahdollisimman tyhmältä?

Vierailija
8/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle, mutta yleensä aknen aiheuttaa kyllä hormoonitoiminta ja niillä sitä on myös hoidettava

Millä hormoneilla miesten aknea hoidetaan?

Vierailija
9/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti ottaen kysymys. Lapseni ei halua aknelääkkeitä (oliko roaccutan) koska lisää otsemurhariskiä, masennusta ja mielialaoireita. Lisäksi sukulaisnuorella ei ollut mitään hyötyä ko kuurista.

Mitä lääkettä suosittelette?

Lapsellani on ihmeen vahva itsetunto, hän ei ole aknestaan masentunut, vaikka hoitaa sitä kyllä aktiivisesti (tuloksetta)

Nuorii vaihtaa tyynyliinan ja kasvopyyhkeen joka päivä, välttää maitoa eikä syö muutenkaan karkkia, sipsiä tms. Lääkäristä.sai jotain reseptivoidetta, joka ei auttanut.

Mitä.suosittelette?

Vierailija
10/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nähnyt kuinka teinin paha ja tulehduksellinen akne saatiin reseptilääkkeillä kuriin. Oli isoja paiseita naama täynnä ja niistä jäi pahoja arpia. Lääke onneksi tepsi, ettei tuhoutunut koko iho naamassa.

Vierailija
11/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nähnyt kuinka teinin paha ja tulehduksellinen akne saatiin reseptilääkkeillä kuriin. Oli isoja paiseita naama täynnä ja niistä jäi pahoja arpia. Lääke onneksi tepsi, ettei tuhoutunut koko iho naamassa.

Toisilla lääkkeet auttavat. Monilla ei. Monilla se on ikuinen vaiva. 

Vierailija
12/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti ottaen kysymys. Lapseni ei halua aknelääkkeitä (oliko roaccutan) koska lisää otsemurhariskiä, masennusta ja mielialaoireita. Lisäksi sukulaisnuorella ei ollut mitään hyötyä ko kuurista.

Lapsellani on ihmeen vahva itsetunto, hän ei ole aknestaan masentunut, vaikka hoitaa sitä kyllä aktiivisesti (tuloksetta)

Nuorii vaihtaa tyynyliinan ja kasvopyyhkeen joka päivä, välttää maitoa eikä syö muutenkaan karkkia, sipsiä tms. Lääkäristä.sai jotain reseptivoidetta, joka ei auttanut.

Mitä.suosittelette?

Ootko varma ettei sun lapsellesi olisi hyötyä roaccuttanista? Ei kaikki saa noita sivuoireita.

Vierailija
13/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä.suosittelette?

Ootko varma ettei sun lapsellesi olisi hyötyä roaccuttanista? Ei kaikki saa noita sivuoireita.

Tuo kirjoittaja kirjoitti, että lapsi ei itse halua sitä. Siinä tilanteessa taitaa olla se ja sama, ajatteleeko vanhempi, että siitä olisi hyötyä.

Vierailija
14/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaasta alkaen ravasin lääklrissä aknen takia, ensin. Ei pillerit, sitten voidetta, antibioottia.. 19 vuotiaana söin isotretinoin kuurin ja sillä lähti. On aika myrkky lääke ja ymmärrän ettei sitä lapsille heti määrätä. Surettaa valmiiksi oman 11v pojan puolesta, jonka naama kukkii ja reseptivapaat voiteet jo kokeiltu. 

Vierailija
15/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä sain tuon roaccutan silloin nuorempana kun mikään muu lääke ei auttanut. Tosin vähän liian myöhään. Mulla on kamalia arpia pitkin kehoa. En koskaan ole ilman paitaa missään koska häpeän niitä arpia. Ovat syviä arpia, koska aknepaiseet oli niin isoja.

Vierailija
16/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne kuuluu murrosikäisen elämään. Se on ihan normaali ihon reaktio tuon ikäisillä. Miksi normaaleista ihmiselämään kuuluvista asioista pitää tehdä aloituksia. Aloittaja vois tilata ittelleen menolipun kuuhun, sieltä tuskin löytyy kanssaihimisiä, joilla ihon kanssa haasteita.

Vierailija
17/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisia lääkkeitä oli vaikea saada lapselle. Ensi alkuun piti kokeilla sitä ja tätä voidetta. Roaccutania sain lapselle vasta vuoden kärsimyksen jälkeen, siinä ajassa ihoon ehti tulla pysyviä arpia😥 

Vierailija
18/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ollut acnea.

Vierailija
19/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi murrosikäisen tytön akneen Saaren taika -merkin Teepuu-saippua. Sillä pesee kasvot aamuin illoin ja enää satunnaisesti finnejä. Varsinainen akne hävisi parissa viikossa.

Vierailija
20/70 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä.suosittelette?

Ensin kokeillaan kevyempää tetrasykliini kuuria. Se auttaa monella jo. Akne on tulehdus ja eikä välttämättä parane ilman antibioottia. Joillakin se vaivaa läpi elämän. Vahvempi roaccutan lääke on sitten, jos on kystinen akne joka ei parane millään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän