Tampereen asuinalueet?
Mihin ei missään nimessä kannata muuttaa?
Yksin muutan, ei lapsia. Todella halpa asunto pitäis saada (siis ei kalliille alueelle) ja julkisen liikenteen kulkea. Tampere on minulle melko tuntematon kaupunki, enkä tunne ketään siellä asuvaa jolta kysyä. Kiitos jos joku viitsii vastata :)
Kommentit (43)
se niin on, että halvalla ei saa hyvää. Lähes poikkeuksetta kaikki tampereen kerrostalolähiöt on puolillaan laitapuolen kulkijaa ja muuta yhteiskunnan elättiä. Se on ihan tuurissa kenet saa seinänaapuriksi.. Tsemppiä vaan asunnon etsintään!
Lapsiperheet varmaan ottaa päähän joitain? Hyväähän aluetta tämä on. Varsinkin jos tykkää luonnosta. Asun itse, haukkujat ei taida asua? :) Hervantakin on kiva paikka asua. Olen asunut sielläkin ison osan elämästäni. Tottakai 70- luvulla omakotitaloeläjät mollasivat kerrostalopitäjän mutta oikeasti se on mukava paikka. Poliisikin lähellä kun siellä on poliisikoulu! :) Narkkareita ja hulluja on jokapaikassa. Lielahteen en itse muuttaisi. Todella vaarallinen liikenne siellä ja huonot on meinaan katujärjestelyt. Tesomaa muokataan nyt parempaan suuntaan, Tesomalla asuu paljon vanhuksia ja liikuntarajoitteisia joten se varmaan ahdistaa eräitä? Oikeasti monella on vaan fakkiintuneita käsityksiä jostain kaupunginosasta. Itselläni Pispala on tälläinen: sielä on mielestäni niin pirun ahdasta että miten siellä voisi olla mukavaa? On sielläkin omat porukkansa ahdistamassa: Vastavirta baari täynnä ihmisiä joita perheelliset välttelee? :)
mielikuvansa. Moni päätös silti tehdään mielikuvien perusteella. Ei voi kaikkia Treen paikkoja katsastaa ja asua testin vuoksi pari kuukautta.
Lapsiperheet varmaan ottaa päähän joitain?
Hyväähän aluetta tämä on. Varsinkin jos tykkää luonnosta. Asun itse, haukkujat ei taida asua? :)
Hervantakin on kiva paikka asua. Olen asunut sielläkin ison osan elämästäni. Tottakai 70- luvulla omakotitaloeläjät mollasivat kerrostalopitäjän mutta oikeasti se on mukava paikka. Poliisikin lähellä kun siellä on poliisikoulu! :)
Narkkareita ja hulluja on jokapaikassa. Lielahteen en itse muuttaisi. Todella vaarallinen liikenne siellä ja huonot on meinaan katujärjestelyt.
Tesomaa muokataan nyt parempaan suuntaan, Tesomalla asuu paljon vanhuksia ja liikuntarajoitteisia joten se varmaan ahdistaa eräitä?
Oikeasti monella on vaan fakkiintuneita käsityksiä jostain kaupunginosasta. Itselläni Pispala on tälläinen: sielä on mielestäni niin pirun ahdasta että miten siellä voisi olla mukavaa? On sielläkin omat porukkansa ahdistamassa: Vastavirta baari täynnä ihmisiä joita perheelliset välttelee? :)