Nukutteko viikonloppuisin pidempään?
Kommentit (18)
En. Unihäiriöisenä pyrin heräämään aina samoihin aikoihin. Kesät talvet, arjet ja viikonloput.
En. Mutta haahuilee puolillepäivin pyjamassa.
Joskus jos on aikaa ja väsyttää
Herään arkena 6:30 ja viikonloppuna 7-9
Mielellään nukkuisin, mutta koirat ovat seiskalta viimeistään sitä mieltä, että kyllä nyt on jo aamu!
Juu, näihin aikoihin alkaa krapula olla niin kamala että ei pysty enää nukkumaan joten nousen ja otan pari mörkölonkeroa. Sitten yleensä joskus puolilta päivin lähtee taas taju ja nukun jonnekin kolmeen-neljään iltapäivällä.
Kyllä
Herään arkena 04:30 ja viikonloppuisin n.06:00
En, herään samaan aikaan kuin arkena eli klo 7 aikaan. Nukun n.6h yössä, haluaisin nukkua enemmän, mutta kun ei vaan onnistu. En ole ikinä tajunnut, että joku pystyy nukkumaan kellon ympäri! Se on minulle jotain ihan mystistä enkä sano tätä moittiakseni vaan hämmästellen.
Vierailija kirjoitti:
En, herään samaan aikaan kuin arkena eli klo 7 aikaan. Nukun n.6h yössä, haluaisin nukkua enemmän, mutta kun ei vaan onnistu. En ole ikinä tajunnut, että joku pystyy nukkumaan kellon ympäri! Se on minulle jotain ihan mystistä enkä sano tätä moittiakseni vaan hämmästellen.
Sama täällä. Ja koen myös että päivä on mennyt pilalle vaikka ei olisi mitään tekemistä viikonloppuisin jos jostain syystä nukkuisin yli yhdeksään
Yleensä nukun, mutta kyllä tuota tuli vain herättyä silti jo seitsemältä. On selvästi arkirytmi saanut otteen minusta, vaikka olisin viikonlopun vapaalla.
Nukun. Arkena herään ennen klo 7, viikonloppuisin klo 10-14 välillä. Nyt satun olemaan hereillä, mutta ajattelin kohta laittaa vielä hetkeksi pitkäkseni, kun ei tässä mitään kiirettä minnekkään ole.
Vierailija kirjoitti:
Juu, näihin aikoihin alkaa krapula olla niin kamala että ei pysty enää nukkumaan joten nousen ja otan pari mörkölonkeroa. Sitten yleensä joskus puolilta päivin lähtee taas taju ja nukun jonnekin kolmeen-neljään iltapäivällä.
Miksi teet noin aina uudestaan?
En nuku. Samaan aikaan tai aiemmin.
Arkisin herään 4.15, ja sama toistuu viikonloppuisin. Koirat eivät tiedä onko arkipäivä vai viikonloppu. Jos väsyttää, käytän koirat ulkona ja menen takaisin nukkumaan. Silloin saatan nukkua melkein klo 7 asti. Pidemmillä lomilla rytmi yleensä muuttuu siten, että herätään ensimmäisen kerran vasta klo 6 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta haahuilee puolillepäivin pyjamassa.
Mää haahuilen vaikka iltaan asti jossei ole menoa. Herään aina todella aikaisin, joskus jopa klo 2. Mutta päikkärit saatan ottaa esim. klo 8 ja soiittelijat luulee että oon vielä "yöunilla";)
Suurin osa ei ole herännyt edes vastaamaan tähän. Minä olen parhaillaan aamukahvilla. Arkena juon sen klo 6.
Vähän. Tänään heräsin vasta 6.30
Eläkeläinen
No nyt nukuin univelkoja. Nukuin 20.30-8.30. Teki hyvää. Viikolla jää unet vähiin eikä aina niin hyvälaatuista unta.
Kyllä.