Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain vakityön, mutta minulla on vauvakuume???

Vierailija
18.07.2012 |

En haluaisi sitten vittuilua tähän, pliiis, on aika arka aihe..

Tilanne on siis se, mikä otsikossa näkyy. Sain vihdoin haluamani vakityön, mutta vauvakuume pikkukakkosesta on jyllännyt jo monta kuukautta. Ajatteltiin nyt sitten vähän lykätä vauvantekoa etten heti jää mammalomalle..mutta en halua mitään hillitöntä ikäeroa lapsillemme kuitenkaan, mies ei varsinkaan halua. Haluaisi alkaa yrittämään mahd. pian.

Olenko ihan sika, jos alan jo puolen vuoden sisään odottamaan lasta ja miten ihmeessä kerron sen esimiehelleni??? Kertokaa omia kokemuksianne.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisääntymisikäisiä naisia.Ne tulevat helvetin kalliiksi eikä niistä ole mitään hyötyä kenellekään.

Onnea vaan pomollesi

sinulle tuskin kukaan itseään arvostava nainen haluaisikaan töihin.

Vierailija
22/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipailisin kokemuksia.

eikö täällä ole yhtään samassa tilanteessa ikinä ollutta? tai saman ajatuksen kanssa painineita?

tai muuten vain jotain tsemppaavia juttuja aiheeseen liittyen?? :D

pieni juttu ihmiskunnalle, iso juttu meille..

ap

Meillä vaimo sai toisen ja kolmannen lapsen saatuaan uudet vakityöt, molemmilla oli ihan oma, uusi vakityö. Onnittelivat töissä.

Nainen tietyssä iässä on työnantajan puolesta otettu aina huomioon tietynlaisena raskausriskinä.

Yksi kaverini sai kuulla irtisanomisestaan vakituisesta työstä raskauden takia, mutta sai puhuttua asiantuntijoiden kanssa asian kuntoon. Ei toki palannut siihen työhön sittemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne siellä töissä tosin paljon oleile kun ovat siellä mammalomalla 8 vuotta putkeen :D

Vierailija
24/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiset niin pahasti sovinistille että voin pahoin. Persu, perhaps?

Halveksut selkeästi äiti-ihmisiä ja varsinkin naisia, jotka kehtaavat jäädä hoitovapaalle. "Vauva päiväkotiin ja muija töihin, *kele! Kotona nyrkin ja hellan väliin!"

itse olin kotona 9kk lapsen synytymän jälkeen, jolloin sinäkin aikana tein paljon keikkahommia. Olen ollut nyt koko ajan töissä, jo monta kuukautta, kun mieheni on hoitovapaalla kotona (ja tämä seikka varmasti pusitattaa sinua, että joku mies SUOSTUU kantamaan kortensa kekoon oman perheen hyväksi?! HYI OLKOON!). olen erittäin ahkera, työorientoitunut, yritteliäs ja hyvä asiakaspalvelutyössäni.

sinunkaltaiset juntit menettää onneksi monta hyvää, potentiaalista työntekijää ennakkoluuloinenne :)

Vierailija
25/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan lapsia värkkäämään, ei se työnantajalle kuulu eikä sitä tarvitse selitellä. Sinulla on nyt vakityöpaikka ja nimenomaan silloin kannattaa lapsia tehdä koska työsuhde jatkuu automaattisesti ja saat vielä isompaa äitiysrahaakin ja työnantajahan maksaa täyttä palkkaa ekat kolme kuukautta. Esimiehelle kerrot sitten kun sen aika tulee ja se tapahtuu seuraavasti: avaat suusi ja sanot "olen raskaana ja jään äitiyslomalle sillon-ja-sillon". Helppoa ja yksinkertaista.

Vierailija
26/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan lapsia värkkäämään, ei se työnantajalle kuulu eikä sitä tarvitse selitellä. Sinulla on nyt vakityöpaikka ja nimenomaan silloin kannattaa lapsia tehdä koska työsuhde jatkuu automaattisesti ja saat vielä isompaa äitiysrahaakin ja työnantajahan maksaa täyttä palkkaa ekat kolme kuukautta. Esimiehelle kerrot sitten kun sen aika tulee ja se tapahtuu seuraavasti: avaat suusi ja sanot "olen raskaana ja jään äitiyslomalle sillon-ja-sillon". Helppoa ja yksinkertaista.

Kiitos kannustuksesta!!

Kyllä asiat aina kai lutviutuu niin kun on tarkoitus :) ja onnellinen pitää olla tästä tilanteesta - olenkin!!!

ap

Vierailija
27/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa onkeensa vaan omia näkökantoja puoltavat viestit...

Vierailija
28/28 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat saaneet lapsia maailman sivu, ja jo pitkään länsimaiset naiset ovat siitä huolimatta käyneet töissä.

Vakipaikka on tietenkin tavoite itse kullekin.

Mikä siis on se ongelmasi, johon kaipaat älykästä keskustelua? Olisiko se sinun oma "kiltin tytön syndrooma"?

Tarkoitatko sitä, että nyt sinä et olekaan tarpeeksi kiltti ja pomo suuttuu, jos satutkin tulemaan raskaaksi?

Tiedäthän sinä, että kiltit tytöt pääsevät taivaaseen, ne toiset tytöt mihin vaan, vaikka töihin vakipaikkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän