Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin ahdistaa ja masentaa tämä jatkuva sade :(((

Vierailija
18.07.2012 |

Koko eilisen iltaa satoi vettä, yöllä tuli vettä, aamulla myös. Sitten oli jopa hetken tauko, ja nyt tulee taas ihan kaatamalla vettä. Lämpötila +15. Ahdistaa. Kunpa olisi rahaa, niin lähtisin perheen kanssa etelän lämpöön!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumisen hyvä puoli on että voi todeta: asenne ratkaisee. Eipä tartte remontoida taikka kasvimaalla kontata. Antaa sataa vain!

Vierailija
42/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koti Espoossa ja huvila Savossa. Nyt on ollut pari sateista päivää. Kotona sateet ovat pääasiassa tulleet yöaikaan. Ei ole paljon moittimista ollut tässä kesässä. 2000-luvulla on ollut sellaisiakin, että on ollut pakko polttaa takassa tulta heinäkuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis aurinoista ja helteistä, ei tulis oltua kotona ollenkaan. Nyt tulee huilattua kunnolla, luettua kirjoja, katottua elokuvia ym... Lapsetkaan eivät valita, leikkivät kavereidensa kanssa meillä tai muualla. Toki jos on sitä mieltä että kesällä/lomalla täytyy joka päivä ja koko ajan tehä jotain ja mennä joka paikkaan, niin totta kai sadesää tympäsee. Kesä on vaikka ei ole hellettä. Riittää kun ei ole lunta maassa ja puissa on vihreät lehdet :D Ja loma on sitä kun ei tarvii mennä töihin :) Kaikki on asenteesta kiinni.

koska yleensä ja keskimäärin silloin on parhaimmat säät. En nauti juurikaan talvesta, mutta kauniit tammi-helmisäät kyllä kelpaa. Eniten kuitenkin pidän Suomen normikesästä, joka ei ole yleensä sentään näin sateinen. Se, että en voi ulkoilla - tai voin jos haluan kastua - on minusta mälsää. Huonoina talvina en pidä lomia ollenkaan. Kyllä minun lomafiilikseni on suorassa yhteydessä ulkoilusäihin.

Mutta hyvä asenne sulla. Pidä vaan tuo.

Vierailija
44/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi säälle mitään. Kunnon varusteissa voit ihan hyvin mennä ulos. Ja jos kahden päivän sade kovasti ahistaa, kannattaa mennä lääkäriin. Ihan normaali kesähän tämä on. Viimeiset kaksi kesää eivät ole olleet normaaleja.

Millaisia nämä "kunnon varusteet" ovat? Ei paljoa huvita missään kuratamineissa lähteä ulos kun kesä pitäisi olla parhaimmillaan. Ja pelkässä ulkoilupuvussa noissa kuuroissa kastuu hetkessä likomäräksi.

Vierailija
45/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on joka tapauksessa nyt jo ohi. Parin viikon päästä alkaa lasten koulut. sitten saakin olla viileämpää ja vaikka sataakin. Syysvaatteita lähden kohta ostamaan.

Vierailija
46/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä asun sisämaassa turkissa ja kyllä on aika helvettii joka pv 40c eikä ole järviä eikä rantaa missään. kyllä miehen kaa mieluummi tultais jo suomeen! no ainaki tulee d-vitamiinit täyteen heh :)

Vierailija
47/47 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keli mikä hyvänsä niin kyllä Vauvalta löytyy aina joku vinkuiita valittamasta!

Joo, itse tykkäisin että olis hellettä ja uimavedet lämpimiä ja että saisin pestä mattoja ja maalailla huonekaluja.. Mutta kyllä tekemistä löytyy oli keli mikä tahansa! Tänä kesänä olen keskittynyt pihan hoitoon, sisähommiin ja sukulointiin. Rakennus- ja maalaushommia tehdään aina kun on sateetonta. Meillä jopa lapset osaa olla valittamatta säästä. Kyllä nekin tykkäis uida mutta tajuavat että nyt on tällanen kesä, uidaan sit kun on lämmintä.

Viimeksi 4 vuotta sitten oli tällanen kesä ja silloin saatiinkin tehtyä sisällä iso remontti. Helteellä tuskin sellasta viittiskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi