Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit miehestä, jolla olisi chihuahua lemmikkinä?

Vierailija
17.07.2012 |

Olen usein nähnyt nuoren miehen ulkoiluttavan chihuahuaa yksin, talvella koiralla ollut päällä talvivaatteita. Onkohan homo? Miten lähestyä tätä miestä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asuinalueella on todella paljon pikku "puudeleita" eli kääpiövillakoiria, bichoneita ja chihuja. Joskus hymyilyttää, kun raavaat miehet kuljettavat noita koiria jopa pinkeissä takeissaankin. Mutta toki juu, kaikki ovat perheellisiä miehiä. Ja kukaan ei näytä koiraansa häpeävän. Myös meillä mies ei piittaa pinkeistä asusteista tmv., joita lähinnä tytöt ovat koirallemme hankkineet, van tyytyväisenä lenkittää koiraa säällä kuin säällä.

Vierailija
22/26 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi hymyilyttämään. En tiedä miksi. Ehkä stereotypiaa. Ekana tulee mieleen, että ulkoiluttaa emännän valitsemaa koiraa. Tosin minä en kehtaisi ulos mennä nyrkillä tapettavan kokoisen koiran kanssa. Sitä varten on kissa. Niin ja olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari chihuahuan omistajaa.

Ensimmäinen on miespuolinen kaveri, joka on eronnut naisestaan, ja koira on hänen huolehdittivana. Ei ole homo saati sen näköinen, vaan pukeutuu mustiin ja hiukset ulottuu olkapäille. Ei pidä koiraa minään lapsen korvikkeena saati leluna, vaan se saa kuulla kyllä jäykästi viimeisen sanan, kun osaa välillä olla typerys.

Toinen on sitten enoni, serkun isä. Heillä oli ennestään kääpiöpinseri vai oliko se venäjäntoy (rotu jäi mysteeriksi), ja eno todellakin tykkäsi pitää edellistä ja nyt nykyistä koiraa, joka on chihuahua, sylissä. Myös monet pojatkin kylässä käydessään ovat tykänneet tästä koirasta ja ottaneet, eivät ole kartanneet sitä jonain tyttöjen tai homojen koirana.

Chihuahuasta on tehty turhankin muodikas ja palvottu rotu kuten täällä mainittiin. Kun Paris Hilton luopui chihuahuasta, niin tietysti muutkin. Sama juttu, kun dalmatialainen ei ollut enää muodissa piirroselokuvan jälkeen.

Vierailija
24/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gay.

Vierailija
25/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies ulkoiluttaa perhoskoiraa, hyvin pienikokokoista sellaista, jolla on vielä pinkki panta. Koira on alunperin minun, mutta mies on innokas lenkkeilijä joten enemmän koiraa naapurustossa nykyään hänen kanssaan lenkillä nähdään kuin minun.

Ensimmäinen ajatukseni chihua taluttavasta miehestä olisi, että ovat kohtalotovereita. Yllättyisin, jos olisi oma, mutta ei kai siinäkään mitään sen ihmeellisempää...

Vierailija
26/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa ruma koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan