Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko yhden tietyn hetken jolloin tajusit lapsesi olevan jo iso?

Vierailija
02.06.2012 |

Lapsi voi siis tässä yhteydessä olla 1v tai 17v, kiinnostaa kuulla sellaisia käänteen tekeviä kulmakiviä lapsuuden varrelta.

Meidän 4v poika oppi ajamaan tänään ilman apupyöriä, se oli aika suuri juttu äidillekin :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukemaan. Iso juttu.

Vierailija
2/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan ilmeisesti autoradiosta. Olin ihan pöllämystynyt, kun lapsi luritteli ihan tunnistettavasti radiohittejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut ärsyttää suunnattomasti hänen jättämänsaä tavarat ja muut sotkut. En enää "salli" hänelle sotkemista ja en kulje niitä enää siivoten. Joten kai jokin vaihe on meillä meneillään. Hänen sotkut saavat minussa aikaan ennen näkemättömän raivon ja en meinaa niiitä enää millään sulattaa.

Vierailija
4/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on alkanut ärsyttää suunnattomasti hänen jättämänsaä tavarat ja muut sotkut. En enää "salli" hänelle sotkemista ja en kulje niitä enää siivoten. Joten kai jokin vaihe on meillä meneillään. Hänen sotkut saavat minussa aikaan ennen näkemättömän raivon ja en meinaa niiitä enää millään sulattaa.

Vierailija
5/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istui nätisti itsekseen leikkimässä. Tajusin, että hän on päivä päivältä vähemmän "osa minua".

Vierailija
6/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttö 5v on paljon mieluummin kavereitten kanssa pihalla kuin äidin kanssa kotona hommailemassa. Sniisk.

Vierailija
7/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaaduin liukkaalla pihalla ja hän kantoi minut sisälle. Tuli kyllä aikamonen isonpojanäiti-fiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän