Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laktoosi-intolerantikot eivät ota itse vastuuta vaivastaan?

Vierailija
17.07.2012 |

Miksi laktoosi-intolerantikoille pitää aina tehdä laktoosittomat tarjottavat, kun apteekissa on tehokkaita laktaasientsyymejä montaa eri sorttia? Sellaisen kun syö, niin pystyy syömään laktoosillisiakin ruokia! Tänään meni taas noin kymmenen euroa ylimääräistä rahaa kauppaan, kun tarjottavat piti ostaa laktoosittomana: mm. jäätelö, halloumijuusto ja kerma maksoivat noin tuplasti tavallisiin verrattuna! En minäkään omena-allergisena oleta, että kaikki tehdään ilman omenaa, olen vaan syömättä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa verrata omena- ja laktoosiallergiaa Siis omenaahan laitetaan jokaiseen ruokaan, eikö?? Toisin kuin laktoosia?

No ap osoitti aloituksellaan vain tietämättömyytensä.

Vierailija
22/26 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan yhtään haittaa jos en jotain kakkua ym voi töissä syödä! Ja sitten voin itse leipoa töihin jotain laktoositonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa laktoosi-intoleranssia eivät nuo pillerit torppaa. Tiedän liian hyvin kokemuksesta. Mutta voihan sitä paastotakin, jos kutsujat eivät asiasta piittaa.

Vierailija
24/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki tarjottavat ovat vegaanisia ja gluteenittomia. Problem solved. 😊

Vierailija
25/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans kuullut että apteekin pillerit ei auta kaikille. Mutta mua ärsyttää se kun jos sattuu vahingossa ostamaan jotain laktoosia sisältävää ja mainitsee sen, sitten kaveri syö sitä anyways ja valittaa sitten omia vaivojaan ja lähtee illanvietosta ajoissa sen vuoksi. Miksi sitten syö sitä? Mulla itselläni ei ole kys. sairautta mutta ärtynyt suoli joten maha ei kestä maitoa, enkä siis syö mitään missä on laktoosia! 

Vierailija
26/26 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään aika monet ns. kasviversiot maitotuotteista eivät edes ole kovin paljon kalliimpia. Eikä kyllä laktoosittomatkaan. Onko sitten pakko tehdä kaikki kakut laktoosittomina, mikset tee vaikka osaa? Itse en pitäisi kutsuja jos on niin ongelma. Miten saat oikeasti 10E enemmän kulumaan laktoosittomiin tuotteisiin vai onko kyseessä jotkut superbileet? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi