Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja ihan kaikki poikien nimet minusta kamalia

Vierailija
17.07.2012 |

Mikään ei miellytä korvaa. Muuta mielipiteeni!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lapsen nimi on Jorma. Muita yhtä hyviä ovat:

Keijo

Veijo

Kalevi

Teppo

Älä vaan anna mitään naurettavaa trendinimeä vaan kunnon äijän nimi!

Vierailija
22/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, minkä nimen lapsellesi annat, senhän voi muuttaa myöhemmin. Minä muutin omani pari vuotta sitten.

Kuitenkin kiva, että se on suurin ongelmasi. Olet ilmeinen optimisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse trendinimi, Eetu tms. Kun sitten huutelet sitä pihalta kotiin, saat - et yhden, vaan kymmenen poikaa kotiin.

Julkisilla paikoilla liikkuessa on myös kätevää, kun on suosittu nimi. Kun lapsi eksyy, voi huudella Eetua ja saa ainakin jonkun tenavan kotiin vietäväksi. Tämä on monen isän kannalta hyvä asia.

Tämä oli sitten vitsi, ei mikään loukkaus. Tsemppiä, kyllä siitä hyvä tulee!

Vierailija
24/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni olisi saanut tämän nimeksi, jos olisi ollut poika.

Vierailija
25/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Theo

Teodor

Theodor

Theodore

Theroux

Vierailija
26/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa on mielelstäni tylsää aina se, että ikinä ei selviä, minkä nimen lapsi sai.:)

Vierailija
27/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojalle Janne tai Ville. Oma suosikkini oli Lauri, mutta hylkäsin sen koska seinänaapurin lapsi oli Lauri, ei se kyllä olisi haitannut ja he muuttivatkin melkein heti vauvan synnyttyä.

Vierailija
28/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa AP:lla on jo poika :-). On muuten tyttökin. Emme tiedä tulevan lapsen sukupuolta. Tytön nimet helppoja keksiä, pojan ei. Ketjusta ainoa kiva nimi edelleen Oskari, muut eivät ole minun makuuni.

Inhoan muuten itsekkin ketjuja missä haukutaan toisten lasten nimiä ja huudellaan kaiken maailman wt-juttuja. Todella ala-arvoista. Tähän ketjuun ei tarvita sitä porukkaa. Ja sinä 15, kuulut selkeästi siihen porukkaan teinipissis ja Jennica juttuinesi.

Olen yli 40-vuotias ja en jaksa teinijuttuja eli jos pysytään asiassa ja pohditaan ihan nimiä ilman vihaa tai leimaamista.

Vierailija
29/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap ei pidä poikalapsista jos nimet ongelma? Ei kaikki tykkää niistä poikien vaatteistakaan... Vaikka pojat olis kuin ihania! No, auttaa en voi, kun ensinnäkään et kerro mitkä on niitä kivoja tyttöjen nimiä, siitä olis helpompi lähteä liikkeelle;)

Vierailija
30/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ongelmasi poistuu.

Olen niin täyttä näitä aloituksia.

Harmittaa että kaltaisesi ihminen saa lapsen, ja vielä poikalapsen. Olisit ansainnut sellaisen pikkupissiksen joka roikkuu lahkeessa ensimmäiset kymmenen vuotta ja sitten alkaa teiniangsti.

Sen nimihän voisi olla vaikka Jennica.

Eihän ap tuossa haukkunut poikia vaan sanoi ettei mikään nimi miellytä korvaa. Löysääpä vähän sitä pipoa..

Itsellänikin vaihtui esikoista odottaessa nimiehdotus miltei päivittäin kun välillä kaikki nimet olivat aivan upeita ja välillä taas kaikki kuulostivat hirveiltä.

Kyllä se nimi sieltä vielä ap tulee, älä hätäile tai miettimällä mieti sitä.

Vierailija
31/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikka, Venla, Matleena, Karoliina, Nelli, Laura, Sonja.. Eli ei mitään yhtä linjaa. Olemassa olevalla tytöllä on luontonimi, pojalla uskonnollinen. Uskonnolliset nimet kiehtovat mutta ainut Raamatussa oleva mieleinen nimi on Salomon ja se on kenkä- merkki :-).

Olisiko tästä apua..

Vierailija
32/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kauniita mielestäni, myös esim. Kristian, Joonatan ja Eemil

Vierailija
33/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kauniita mielestäni, myös esim. Kristian, Joonatan ja Eemil

Vierailija
34/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa AP:lla on jo poika :-). On muuten tyttökin. Emme tiedä tulevan lapsen sukupuolta. Tytön nimet helppoja keksiä, pojan ei. Ketjusta ainoa kiva nimi edelleen Oskari, muut eivät ole minun makuuni.

Inhoan muuten itsekkin ketjuja missä haukutaan toisten lasten nimiä ja huudellaan kaiken maailman wt-juttuja. Todella ala-arvoista. Tähän ketjuun ei tarvita sitä porukkaa. Ja sinä 15, kuulut selkeästi siihen porukkaan teinipissis ja Jennica juttuinesi.

Olen yli 40-vuotias ja en jaksa teinijuttuja eli jos pysytään asiassa ja pohditaan ihan nimiä ilman vihaa tai leimaamista.

15 on myös yli 40- vuotias kolmen pojan äiti, joka on totaalisen kyllästynyt lapsellisiin aloituksiin mollata poikia kuten oma aloituksesi.

Yksi pojistani on muuten Oskari.

Onnea nimen kanssa, katso almanakasta niinkuin muutkin normaali ihmiset.

Vierailija
35/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemil tai oikeammin Eemeli ihan kiva mutta ei kuitenkaan kelpaava.

Vierailija
36/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä mollaa poikia! Miksi ihmeessä mollaisin?

Sinä olet nyt tässä ketjussa ainut joka on puhunut noita tienipissisjuttuja ja keksit jostain että ketjussa mollattaisiin poikia. Ihmiset ovat hyvinkin asiallisia. Sinulla on hyvä nainen nyt joku trauma.

Mutta anteeksi jos olen loukannut. Ei missään nimessä tarkoitus!

Jatketaan nimistä..

Vierailija
37/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli

Lauri

Teemu

Tuomas

Joonas

Vertti

Antero

Tuure

Lassi

Mikko

Sampo

Jaakko

Verneri

Einari

Patrik

PS. Tunsin aikoinaan yhden Salomonin, mutten ole tajunnut yhdistää sitä kenkiin, vaikka Salomon-kengätkin omistan. ;)

Vierailija
38/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrikista tykännyt joskus aikanaan mutta ei sekään enään ole niin mieluinen.

Vierailija
39/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle oli pojan nimiä liuta valmiina mutta tytölle oli paljon vaikeampaa. Pidän itse lyhyistä helpoista nimistä. Valinta oli helppo kun meille sitten syntyi poika ja meillä on nyt se hurmaava pikkuherra nimeltä Neo :)

Vierailija
40/61 |
17.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennart, Elia, Samuel, Isak.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi