Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissien alusta löyhkää

Vierailija
16.07.2012 |

Miten te muut isotissiset tulette toimeen tissien alusen hikoilun kanssa? Rintsikat haisee illalla tosi älölle. Auttaako dödö, talkki tms.?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole niin isot rinnat että leikkausta tosiaan harkitsisin (D-kuppi). Minulla auttaa mineraalikividödö, jota laitain aina suihkun jälkeen, ja sitten vielä hyväntuoksuista vartalovoidetta päälle.

Vierailija
2/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittäisitkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi olla joku verkkomainen banaaninmuotoinen, joustava, mutta tukeva palikka, joka laitettais rinnan alle, että ilma pääsis kiertämään. Eiks oo hyvä idea! :)

Vierailija
4/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkap melalla.

Vierailija
5/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että talkki voi tilannetta ainakaan pahentaa...! Kannattaa liottaa rintsikoita ennen pesua etikkavedessä, kun ei ne täysin puhdistu neljänkympin pesussa. Ja joka päivä puhtaat, sopivan kokoiset liivit päälle.

Mä vierastan alumiinia sisältäviä deodorantteja, eikös se mineraalidödökin sisällä alumiinia?

Vierailija
6/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän toki eivät sitten puhu näistä isojen rintojen ongelmista.

Vierailija
7/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ongelmana se, että rintojen alla iho hautuu ja hankautuu, vaikka rintsikat ovat sopivat ja hyvää materiaalia. Talirauhaset tulehtuvat varsinkin kostealla ja kuumalla ilmalla ja välillä onkin finnejä rinnanaluset täynnä. Uskoisin, että tuo mainitsemasi haju tulee joko hiestä tai ihotulehdukssta tai talista. En ole löytänyt hyvää keinoa välttyä tuolta hajuongelmalta. Onneksi on viileähkö kesä...

Vierailija
8/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans inhottaa rintavakoon kertyvä hiki ja tahmeus, yök!!

Vierailija
9/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän urheilurintsikoita. Ap

Vierailija
10/10 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat pienemmiks. Niin minäkin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän