Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko sanoa, että on kyllä todella surkea kesä!

Vierailija
16.07.2012 |

Koko kesä on ollut kylmää ja sateista. Meilläpäin oli hiukan lämmintä juhannusviikolla. Sen koommin ei ole t-paidassa tarkentunut ulkona.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on ollut viileä kesä, puolipilvinen ja pilvinen suurelta osin. Muutama aurinkoinen päivä.

Vettä on tullut kiitettävästi, osa sateista keskittynyt yöaikaan.

Tällä hetkellä +18 ja taivas pilvessä.

Parina edellisenä kesänä on ollut liian kuumaa.

Tämä kesä sopii mulle mainiosti.

Vierailija
2/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellaisille kesä on ollut ok.

Minä taas kaipaan vähintään +23 jotta voin olla hellevaatteissa. Siihen ei ole monta kertaa päästy. Hellepäiviä on ollut koko kesän aikana Turun suunnalla tasan kolme ja niistäkin yhtenä vain hetkeksi nousi lämpötila korkealle, pian tuli taas pilvistä ja tuulista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku Turun suunnalla väitää, että on ollut hyvät säät, hevon paskat. Ne, jotka tykkää olla toista viikkoa jatkuvassa viimassa, alle + 20 lämmössä, pilvisessä tai yleensä sateessa (kuten juuri eilen ja tänäänkin), saattehan mistä pidätte. Surkea kesä mun mielestäni. Aurinko paistanut ajoittain, mutta suhteellisen harvoin. Ja jos joku haluaa tossa helevetin kylmässä meressä uida, just...

Kesäkuussa oli vielä ihan kunnon säitä. Sateessa oli taukoja, aurinkoisia - jopa lämpimiä puolipäiviä. Heinäkuu on ollut ihan perseestä.

Vierailija
4/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän turhan viileää on enimmäkseen ollut ja sateitakin hieman turhan paljon perheeni makuun. 22+ ja pientä hentoa pilveä, pientä tuulenvirettä, ja se olis juuri sitä parasta :)

Vierailija
5/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Tällä hetkellä +18 ja taivas pilvessä. Parina edellisenä kesänä on ollut liian kuumaa. Tämä kesä sopii mulle mainiosti.

[/quote]

Onko sulle kaikki yli +18 liian kuumaa? Ei ihme, että valitatte helteistä!

Vierailija
6/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hauskaa, kun yhdellä vastaajista on Helsingissä ollut aurinkoinen ja lämmin kesäsatun itsekin asumaan Helsingissä, ja täällä oli tasan yhdellä viikolla aika lämmintä, tosin hellelukemiin ei taidettu silloinkaan päästä. Meillä on kaikki topit, kesämekot ja uimapuvut käyttämättöminä kaapeissa, kun ei ole ollut kertaakaan sellainen sää, että olisi niitä tarvinnut. Enimmäkseen olen kulkenut sama takki päällä, kuin joskus maaliskuussa.

Eipä ole takkia tarvinnut perheessä kukaan. Kesävaatteilla on menty eikä ole palellut. Muutama ikävä hellepäiväkin on ollut. Oikein mukava sää niin kauan kun aurinko ymmärtää pysyä piilossa.

Vierailija
7/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut siinä + 20 tienoilla, ja aurinko on paistanut, ajoittaisia kesäsateita, mutta aurinko palannut viimeistään seuraavana päivänä.

Ei tällasta kylmää tuulta ja jatkuvaa sadetta jaksa.

Vierailija
8/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Tällä hetkellä +18 ja taivas pilvessä. Parina edellisenä kesänä on ollut liian kuumaa. Tämä kesä sopii mulle mainiosti.

NYT ON IHANAA

Vierailija
9/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on sen verran kuivia päiviä välissä, että nurmikon voi ajaa.

Meillä on matkoja lämpöön. Sopii meille.

Tämä suomen sää sopii siläli hyvin mulle ja meille, että alllergia ja astma ei oireile.

Uusimaa.

Vierailija
10/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella myös on ollut kivat säät. Meilläkin on päästy rannalle ja joka päivä ollaan ulkoiltu useita tunteja. Vetta on välillä ripsauttanut, mutta ei mitään edes puolen päivän sateita ole näkynyt.

Ei ainakaan täällä Tampereen lähikunnassa ole ollut kivoja säitä. Kylmää on ollut ja satanut paljon. Lämpötila on harvoin yltänyt 20 asteeseen, monta päivää on ollut n. 16 astetta. Uimavedet ovat kylmiä. Onhan Aamulehdessäkin ollut juttua huonoista uimasäistä kun vedet ovat niin kylmiä.

Särkkäänkään ei päästä milloinkaan kun aina vaan sataa ja sataa.

Vierailija
11/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjois-Helsingissä, enkä kyllä ole sama mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Hellettä ei siis ole ollut, mutta kyllä mä olen pärjännyt sortseilla ja t-paidoilla, samoin kuin lapsetkin. Aurinkoa on ollut lähes joka päivä, vaikka aamut on saattaneet olla pilvisiä (esim. viime viikolla). Tänän on itseasiassa surkein keli hetkeen, muuten ollut ihan ok.

Pahinta Helsingissä on ollut epävakaisuus ja se, että säännusteet muuttuvat jatkuvasti, eikä hyviä päiviä ole sattunut oikein yhtäkään vapaapäivälleni. Eilenkin oli aamulla ihan h*lvetin kylmä kun oltiin puistossa. Illaksi vähän lämpeni, mutta sitten alkoikin sataa.

Asutaan kantakaupungissa, joten täältä pitää aina lähteä vähän pidemmälle ulkoilemaan. Pakkaapa siinä sitten pesue tavaroineen ja lähte rannalle/retkelle, kun kesken reissun alkaa sataa. Pitele siinä sitten sadetta puun alla, kun et muuallekaan nopeasti pääse.

Yksi päivä taisi olla sen verran lämmin, että tarkeni uikkarissa rannalla, mutta muuten olikin pilvistä ja vettä ripsi. Kyllä kesällä pitäisi olla sellainen kunnon pouta- ja hellejakso, ettei tarvitse värjötellä.

Vierailija
12/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa on kans ollut varsin sateinen kesä. Esim. perjantaina satoi kaatamalla ihan koko päivän, eilen satoi, tänään satoi taas... Miehen loma loppui nyt, ja ehkä 5 päivää oli lämmintä ja aurinkoista päivää viimeisen kolmen viikon aikana.

Vierailija
13/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON IHANAA

Virallinen määritelmä helteelle on varjossa 25 astetta, tuo sinun 18 astetta ei ole hellettä nähnytkään!

Vierailija
14/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei kyllä oo ollu mitenkään hyvät säät täällä

Vierailija
15/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON IHANAA

Virallinen määritelmä helteelle on varjossa 25 astetta, tuo sinun 18 astetta ei ole hellettä nähnytkään!

Koeta nyt ymmärtää, että tälle naiselle kaikki + 18 on HELLE. Mulle + 22 on HELLE. Virallinen määritelmä on mitä on.

Vierailija
16/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut hyvät ilmat, jos tekee fyysistä työtä, mutta jos haluaisi lekotella rannalla, niin ihan hanurista.

Vierailija
17/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Joensuussa rikottiin lämpöennätys 2010

ja se kesä oli helvetillisen kuuma muutenkin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201007290154054_uu.shtml

Pidän että lämpötila on hellerajan (25 astetta) alapuolella max 23.

Etelän lämpölomia en harrasta koska en halua ikinä mitään rantalomaa viettää.

Jos minulta kysytään niin tämä kesä on ihana.

Vierailija
18/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toisaalta eteläänkään, täällä eteläisessä Keski-Euroopassa lämpöä riittää välillä vähän liiankin kanssa. Maksimi on ollut tähän mennessä 37, viime viikko oli viileämpi, vain vähän päälle 20 astetta ja (onneksi) satoikin. Nyt alkaa mittari taas kohota 30 asteeseen :)

Ihaninta on, että kesä on niin pitkä. Ilmat alkaa viiletä normaalisti vasta syyskuun lopussa.

Vierailija
19/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Joensuussa rikottiin lämpöennätys 2010 ja se kesä oli helvetillisen kuuma muutenkin. <a href="http://www.iltalehti.fi/uutiset/201007290154054_uu.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/uutiset/201007290154054_uu.shtml">http://www.iltalehti.fi/uutiset/201007290154054_uu.shtml</a&gt; Pidän että lämpötila on hellerajan (25 astetta) alapuolella max 23. Etelän lämpölomia en harrasta koska en halua ikinä mitään rantalomaa viettää. Jos minulta kysytään niin tämä kesä on ihana.

Ihan hyvähän se olisi jos Pohjoismaissa ois enemmän ihmisiä, jotka ajattelee niinkuin sinä. Nauttis sateisista koleista kesistä joita ei juuri alkusyksystä tai loppukeväästä erota. Sitä samaa harmaata kuukausitolkulla.

Säästyis energiaa, kun ihmiset ei valittais kylmyyttä ja dieseliä, kun lentokoneet ei kiidättäis väkeä etelään.

Että puolensa tuossakin.

Vierailija
20/41 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä toisaalta eteläänkään, täällä eteläisessä Keski-Euroopassa lämpöä riittää välillä vähän liiankin kanssa. Maksimi on ollut tähän mennessä 37, viime viikko oli viileämpi, vain vähän päälle 20 astetta ja (onneksi) satoikin. Nyt alkaa mittari taas kohota 30 asteeseen :) Ihaninta on, että kesä on niin pitkä. Ilmat alkaa viiletä normaalisti vasta syyskuun lopussa.

Alppien yli on mentävä tänä kesänä, jos mielii helteitä. Ja sit niitä onkin reilusti. Koko Pohjois-Euroopassa ollut sääkartan mukaan pitkään epävakaista. Eipä juuri kummempaa kuin täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi