Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Josko se nyt lopettaisi??!

Vierailija
03.04.2012 |

Yks mies on ollut muhun jo pitkään ihastunut ja jatkuvasti pitäis viestitellä ja nähdä ja mua jo vituttaa sanoa aina ei sovi. Olen kertonut hänelle rehellisesti, etten hae mitään vakituista tällä hetkellä, ei usko.

Nyt sitten taas kerran soitti ja kysy voisko tulla käymään. Lupasin sitten. Kaivoin kaikista reikäisimmät ja koiran karvaisimmat kalsarit kaapista, päälle laitan valkoisen kauhtuneen kokoa teltta olevan t-paidan. Pesin jo meikit ja sivelin ruokaöljyä hiuksiini. Vielä jos sais naaman jotenkin aivan kauhean näköiseksi, mulla on kyllä tuoretta chiliä kaapissa, sillä onnistuu punoitus mutten sitä kirvelyä välttis haluaisi.

Aina sanoo, että tuoksun hyvälle. Mulla olis kyllä muutaman kuukauden vanha sillipurkki jääkaapissa, pitäiskö sivellä sillä liemellä ittensä? Lisää vinkkejä. Mies tulee klo 19. Nyt kaikki rumennusvinkit kehiin ja miten vois olla luonnollisesti mahdollisimman epäviehättävä?!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä oliiviöljyä,saa näyttämään naaman oranssinvihreältä ja haju on kamala.Käytän talvella vartaloon,päänahkaan ja kasvoihin.

Vierailija
2/3 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tykkää valkosipulista, joten äkkiä valkosipulia naamariin! Sitten voi hönkiä sitä, itsekään en kyllä kauheasti perusta, mutta tämä menee hyvään tarkoitukseen!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista raportoida, miten kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme