eilen baarissa nähtyä! Tasokkaat miehet pitävät naisista jotka......
Kävin eilen pitkästä aikaa baarissa ja huomasin, että eräs nainen keräsi aivan mielettömästi miehiä ympärilleen häärimään. Nainen ei ollut isorintainen, vaan itseasiassa hyvin pienirintainen. Naisella ei ollut paljastavaa vaatetta päällä. Kireät farkut ja toppi, joka oli kyllä aika naisellinen. Kengät oli matalat korot. Hän ei ollut kovin pitkä, sellainen perus pituinen (165?). Naisella oli tumma suora tukka, ei mitään pidennys härpäkkeitä vaan perus suomalainen tukka, vähän yli olkapäiden. Ei pidennysripsiä, ei tekokynsiä.... hyvin luonnollisen näköinen kaunis nainen. Aika ruskea oli, mutta näytti ihan auringon ruskettamalta (tuskin oli purkista ainakaan). Nainen oli hoikka, mutta kiinteä (esim käsissä näkyi hieman lihasta). vaikka hänellä oli pienet rinnat (a-b) niin pylly oli pyöreä ja muodokas.
Oli mukavaa nähdä, että baarin piiritetyin tyttö oli luonnollinen, kaunis, hoikka ja sellainen iloisen oloinen nainen. Häntä liehitelleet miehet olivat baarin ehdottomasti pahaimman näköisiä miehiä. Siistejä ja aika kohteliaita.
Toki siellä sai muutkin naiset huomiota, mutta ei missään nimessä siinä määrin. Eräs, kaunis nainen hänkin, sai myös osansa huomiosta avonaisella kaula-aukolla josta pursusi järjettömän isot rinnat :) mutta hänet huomasi valitettavasti "ei niin tasokkaat miehet", sellaiset rekkakuskin näköiset ja turkkilaiset. Ei siis ainakaan miehet minun makuuni :)
Tälläainen positiivinen huomio tuli tehtyä tosiaan :) Että teille silikooneja harmitseville voisin tähän lopuksi sanoa, että kannattaa miettiiä minkälaisten miesten huomion te haluatte?
Kommentit (45)
enin minäkin ja tukevissa pohjissa alkoholisti kun olen. vaatteetkin oli enempi trash-punktyyliä kuin että pukua kun en ollut menossa hautajaisiin. en myöskään naisiin ollut miettinyt tutustua. ja kas! älytön vienti jo alkuillasta näin yli nelikymppiselläkin. olen kyllä hoikka, komea, fiksu ja huumorintajuisen kohtelias. tarjosivat juomaakin mokomat. kotiini vein matkalta yhden blondin kun ei kuulemma saanut taksia. muuten sai kyllä ihan kivasti.
PS: rumat ne vaatteilla koreilee.
Huutista miten yksityiskohtaisesti naiset keskittyvät toistensa ulkonäköön.
Fakta nyt vaan on, että te ette voi millään kauempaa tietää, onko jotain naista lähestyvä mies "tasokas" vai "tasoton", jos ei siis puhuta puhtaasti ulkonäöstä. Toki ne kaikista karkeimmat ääritapaukset, jotka tervehdyksenä oksentavat naisen syliin erottaa sokea reettakin, mutta ei herran tähden jokainen pukumies joka ei roiku tississä kiinni, ole "tasokas"!. Kyllä minä olen bilevuosieni aikana kohdannut useita siistejä, komeita ja selvän oloisia pukumiehiä, jotka lähestyvät kohteliaasti hymyillen, eivät kouri tai sikaile, käyttäytyvät hillitysti ja tahtoisivat anaaliseksiä baarin vessassa kun vaimo on synnärillä...
Miehen komea ja siisti ulkonäkö ei tee hänestä yhtään sen fiksumpaa ja parempaa kumppaniainesta, kuin kaunis ja huoliteltu ulkonäkö naisestakaan. Niin se vaan menee, vaikka olisi kiva ajatella että kaikki rumat on tyhmiä ja kaikki kauniit/komeat automaattisesti jotenkin parempia ihmisiä. Toki jokainen saa valita seuransa puhtaasti ulkonäöllisesti, mutta siihen on sitten ihan turha jauhaa mitään scheissea ihmisen "tasokkuudesta".