Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt mulla on vauvakuume, kun lapsiluku on täynnä

Vierailija
08.06.2012 |

Oi että, haluaisin vielä yhden vauvan, pienen tuhisijan...

Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni vauvakuume nyt, kun lapsia on jo tarpeeksi eikä yhtään enempää ole miltään kannalta järkevää alkaa tekemään. Kohtalon ivaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako lasta sulla on ? :) mietippä tarkkaan, järki vai tunne... itselläni on 2 lasta, 3 ja 5 v ja haaveilen ehkä vielä kolmannesta....en tiedä vaan jaksaisko enää ihan vauva aikaa... tsemppiä !

Vierailija
2/8 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännen jälkeen ei enää ole mulla vauvakuumetta, vaan ihan tarpeeksi puuhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne kauheen suunniteltuja olleet... Viimeisin kierukan kanssa! Kolmannen lapsen kanssa teki tosi tiukkaa, että hyväksyin raskauden.

Nyt kun oikeesti haluaisin lapsen, niin ei ole enää mitään järkeä tehdä niitä. Neljäs tietäisi liian isoja investointeja (auto mm.), talossa ei ole tilaa, olen pian 40v, jo viime raskaus otti fyysisesti voimille, isoimmat lapset on jo kouluiässä ja niiden kanssa pystyy jo tekemään melkein mitä vaan, työura on hyvässä vauhdissa. Silti HALUAISIN vielä vauvan.

En minä neljättä enää tee, kuumeilen vain. ap

Vierailija
4/8 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne. Itselläni iski myös vauvakuume 41 vuotiaana. Minulla on 4 lasta ja kaikki jo isoja, kaksi täysi-ikäistä.

Odottelin siinä vuoden verran kuumeeni ja kanssa ja ohi meni tunne. Olen monesti miettinyt, että tuo kuumeilu kohdallani oli kyllä sitä, että pelkäsin myöntää itselleni olevan jo mummoikäinen.

Nyt en enää pelkää, vaan olen hyväksynyt tuon.

Vierailija
5/8 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen, ettei haluaisi myöntää olevansa sen verran VANHA ettei lapsia enää tule. ap

Vierailija
6/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tulisikohan sitä edes ja menisiköhän kaikki ihan hyvin. Kun olen niin vähän noita edellisiä toivonut ja niin kauheita ajatuksia ajatellut raskausaikana... Olisiko edes oikein, että saisin lapsen kun en ole aiemmistakaan osannut olla kiitollinen. ap

Vierailija
7/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viidennen ja viimeisen lapseni 30-vuotiaana, eikä todellakaan ole enää vauvakuumetta, kun kuopus on pian 3-vuotias.

Nelikymppisenä en millään enää alkaisi vauvantekoon.

Ehkä toi on sulla joku biologisen kellon viimeinen, epätoivoinen kilkattelu. Odota hetki - ohi menee! :)

Äitini tosin sai kuopuksensa 43-vuotiaana.

Vierailija
8/8 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko se elämänvaihe ohi. Nyt olisi edessä vain vuosikymmeniä töitä... En minä ole osannut vauvavuosista tarpeeksi nauttia. Toisaalta en varmaan osaisi vaikka saisinkin vielä yhden lapsen. Ei vaan oikein ole mun luonteelle, kun olen niin levoton luonne ja koko ajan pitää tehdä viittätoista eri asiaa. Ehkä vauvasta haaveilukin on osittain sitä, että haluaisin tehdä kaikkea. Sitten olen tyytymätön, kun en ehdi tehdä kaikkea täysillä. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme